XXL Nutrition

Politie kickt op het flitsen van voertuigen

Suffe mensen die bij de verkeersdienst werken. Reintegrerend huisvrouwtje en waarschijnlijk veel klappen thuis gehad van manlief.

veel flikken zijn zo.
Wat wil je ook
ze zitten daar maar te wachten en te wachten
5 km te snel
10 km te snel..
boring
50 km te snel :eek:
big news
spread the world
victory
woohow wat een spanning was dat zeg
direct adrenalinestoot
wat hebben we weer goed werk geleverd vandaag
ergens wel begrijpelijk
als agent zit je natuurlijk niet te wachten op mensen die braafjes de verkeersregels volgen, verkeersovertredingen maken je job
anderzijds is de moraal ver te zoeken bij het grootste deel van die k*tschijtagenten die gewoon kicken op macht en machtsmisbruik. Ze voelen zich overal bovenstaan en vaak is de achterliggende ethiek van het waarom dat de verkeersregel is opgesteld ver te zoeken. Zoals een voetganger die naar links en naar rechts kijkt alvorens hij braafjes over het zebrapad oversteekt als het rood wordt voor de auto's. Maar ojee als het nog net een second geen groen is voor de voetgangers terwijl het WEL al rood is voor de auto's:eek: zo die jongen lapt hier wel een flinke verkeersregel aan zijn aars. Dat wordt 50 euro. Weet je wel hoe een verschrikkelijk gevaar je vormt voor de omgevende stilstaande auto's? Zo dat kan niet hoor. Of agenten die je bijna tegenhouden omdat je zonder handen OP EEN FIETSPAD met een FIETS rijdt? en dan vooral nog eens naast je komen rijden en luid tuuteren zodat je hopelijk valt door het verschieten en ze zo nog een avontuurlijke dag beleven. Achja misschien dat ik het vandaag nog kan relativeren omdat er een politiewagen langsreed terwijl ik om 5 u smorgens zonder fietslichten aan het fietsen was :o en anders had ik wel mijn kapotte lichten in mijn rugzak zitten :D niet dat ik eraan kan doen dat de batterijen van mijn achterligt op zijn en ik eergisteren mijn voorlicht heb laten vallen waardoor het nu kapot is???
En nu we toch bezig zijn over het verkeer (niet dat iemand dit aan het lezen is ofzo) kan ik mij enoooooooorm ergeren aan aggressieve en onoplettende autobestuurders. Vandaag bijna 2 keer omver gereden op mijn terugweg naar huis. 1 keer door de onoplettendheid van een midlifecrisisvrouwtje en een tweede keer stak ik de straat over nog ruim voordat de achterliggende auto mij kon inhalen met mijn hand al 2 seconden op voorhand uitgestoken dat ik ging indraaien en tuut die fl**ker voor dood terwijl hij met vol gas en uitwijken naar de andere richting van de straat me nog niet zou kunnen raken hebben. Wat een aandachtshoererij. Ik fiets al van mijn eerste leerjaar naar school, net alsof ik auto's niet kan inschatten (even enkele verstrooide momenten wegdenken :D) ok negeer dit maar :D

Respect voor die (weer) onleesbare lap tekst.:D
Haha, echt een kunst an sich.

En nu het weer wat warmer weer wordt komen de zwaantjes of motorpolitie weer op de baan..dat zijn pas de leukerds..
Heb het ooit gezien een Turk in een Corrado VR6 die vroeg of laat iemand dood gaat rijden stak zijn vinger uit naar een agent op de motor..die dee helemaal niets??? (Turk is wel een flinke crimineel)
Ik met alles in orde werd bijna mijn auto in beslag genomen omdat hij wat te laag is en de velgen een beetje uit de kasten komen..:) altijd hetzelfde aan de kant en morren op mijn auto, dreigen dat ze hem in beslag gaan nemen..zo triest.

stomme geit
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe job , zit heel de dag op de baan
heb al 2 boetes gehad

50 voor geen gordel
55 voor parkeren op een los en laad plaats??

dood aan de staat! ik begrijp ni dat mensen flik kunnen worden, mensen beetje geld
uit hun zakken slaan idiots.

stomme geit
heb al 2 boetes gehad

50 voor geen gordel

dood aan de staat! ik begrijp ni dat mensen flik kunnen worden, mensen beetje geld

verdient massas goed denk ik
er stond hier onlangs een vacature voor wijkagent van 1500 netto/maand in het eerste jaar en vanaf dan verdien je nog meer :o

Nog meer? vind het niet echt een goede baan

yup, eerste jaar was opleiding en al 1500netto/maand
ik verdiende dat misschien net niet per maand vroeger en nu haal ik dat helemaal niet meer en moet ik NOG harder werken :s
moest ik op dat moment werkloos zijn geweest had ik het misschien gedaan :D
iemand van mijn team deed trouwens mee aan de ingangsproeven :o

neen spijtig genoeg niet :mad: !!!!
Zulke mensen moeten er uit, punt!
True, zo'n mensen geven de firma een slecht imago.
stomme geit
heb al 2 boetes gehad

50 voor geen gordel

Ik begrijp niet dat mensen zich niet aan de regels kunnen houden, dus ga zelf maar even lekker dood. Altijd makkelijk om de schuld op een ander af te schuiven, niet?
verdient massas goed denk ik
er stond hier onlangs een vacature voor wijkagent van 1500 netto/maand in het eerste jaar en vanaf dan verdien je nog meer :o
Loon is één ding, kijken we ook even naar de onregelmatige werkuren, stress etc.? Kazz Unit zal hier wel meer over kunnen vertellen, want die werkt al bij de politie.

yup, eerste jaar was opleiding en al 1500netto/maand
ik verdiende dat misschien net niet per maand vroeger en nu haal ik dat helemaal niet meer en moet ik NOG harder werken :s
moest ik op dat moment werkloos zijn geweest had ik het misschien gedaan :D
iemand van mijn team deed trouwens mee aan de ingangsproeven :o

opleiding in belgie voor inspecteur: 1300euro/maand

Ik heb binnen 2weken mijn eindexamen voor inspecteur.

True, zo'n mensen geven de firma een slecht imago.

Ik begrijp niet dat mensen zich niet aan de regels kunnen houden, dus ga zelf maar even lekker dood. Altijd makkelijk om de schuld op een ander af te schuiven, niet?

Loon is één ding, kijken we ook even naar de onregelmatige werkuren, stress etc.? Kazz Unit zal hier wel meer over kunnen vertellen, want die werkt al bij de politie.

Jongen kom eens uit je grot, er moeten regels zijn ok, maar het is toch wel duidelijk dat de regels die er nu zijn enkel voor de staatskas te vullen zijn.

Jongen kom eens uit je grot, er moeten regels zijn ok, maar het is toch wel duidelijk dat de regels die er nu zijn enkel voor de staatskas te vullen zijn.
Ben al lang uit m'n grot hoor. Of die van m'n moeder dan toch. Je reactie dat het aan de politie ligt, wijst er eerder op dat jij uit je grot moet komen. Die doen namelijk enkel maar hun werk. Om nog maar te zwijgen over het aantal overtredingen dat ze wèl door de vingers zien (omdat ze anders PV's kunnen blijven schrijven).

Dat heb je aan jezelf te danken. Denk voortaan eens verder als er weer verkiezingen zijn.

Ben al lang uit m'n grot hoor. Of die van m'n moeder dan toch. Je reactie dat het aan de politie ligt, wijst er eerder op dat jij uit je grot moet komen. Die doen namelijk enkel maar hun werk. Om nog maar te zwijgen over het aantal overtredingen dat ze wèl door de vingers zien (omdat ze anders PV's kunnen blijven schrijven).

Gewoon hun werk doen laat me ni lachen, premies krijgen ze ja voor de boetes
die ze geven. Arrogant kunnen ze ook goed zijn, je mening mag je ook al niet
meer zeggen , want dat is smaad , laat me ni lachen sukkels

Ik zou beter in een grot gaan leven BTW dan heb ik geen last meer van al die onzin :D

Terug
Naar boven