Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier op DBB krijgen we er al een kick van als we een gastenboek kunnen vernken![]()

mensen flitsen is blijkbaar een leuk spelletje :
YouTube - Q-music Vallende Ster
tot het wordt omgeroepen op de radio waar ze staan, dan is de lol eraf...
, ik amuseer me rot met hem.
zo die jongen lapt hier wel een flinke verkeersregel aan zijn aars. Dat wordt 50 euro. Weet je wel hoe een verschrikkelijk gevaar je vormt voor de omgevende stilstaande auto's? Zo dat kan niet hoor. Of agenten die je bijna tegenhouden omdat je zonder handen OP EEN FIETSPAD met een FIETS rijdt? en dan vooral nog eens naast je komen rijden en luid tuuteren zodat je hopelijk valt door het verschieten en ze zo nog een avontuurlijke dag beleven. Achja misschien dat ik het vandaag nog kan relativeren omdat er een politiewagen langsreed terwijl ik om 5 u smorgens zonder fietslichten aan het fietsen was
en anders had ik wel mijn kapotte lichten in mijn rugzak zitten
niet dat ik eraan kan doen dat de batterijen van mijn achterligt op zijn en ik eergisteren mijn voorlicht heb laten vallen waardoor het nu kapot is
) ok negeer dit maar 
(Turk is wel een flinke crimineel)
altijd hetzelfde aan de kant en morren op mijn auto, dreigen dat ze hem in beslag gaan nemen..zo triest.je gaat het niet geloven he.
Maar die gast zit in mijn peloton.
Is een zeer goeie gast ze, ik amuseer me rot met hem.
Ken je dat wijf ook? Geef haar eens een maagstomp. Ze heeft er teveel plezier in.
!!!!stomme geit
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe job , zit heel de dag op de baan
heb al 2 boetes gehad
50 voor geen gordel
55 voor parkeren op een los en laad plaats??
dood aan de staat! ik begrijp ni dat mensen flik kunnen worden, mensen beetje geld
uit hun zakken slaan idiots.

verdient massas goed denk ik
er stond hier onlangs een vacature voor wijkagent van 1500 netto/maand in het eerste jaar en vanaf dan verdien je nog meer![]()

True, zo'n mensen geven de firma een slecht imago.neen spijtig genoeg niet!!!!
Zulke mensen moeten er uit, punt!
Ik begrijp niet dat mensen zich niet aan de regels kunnen houden, dus ga zelf maar even lekker dood. Altijd makkelijk om de schuld op een ander af te schuiven, niet?stomme geit
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe job , zit heel de dag op de baan
heb al 2 boetes gehad
50 voor geen gordel
55 voor parkeren op een los en laad plaats??
dood aan de staat! ik begrijp ni dat mensen flik kunnen worden, mensen beetje geld
uit hun zakken slaan idiots.
Loon is één ding, kijken we ook even naar de onregelmatige werkuren, stress etc.? Kazz Unit zal hier wel meer over kunnen vertellen, want die werkt al bij de politie.verdient massas goed denk ik
er stond hier onlangs een vacature voor wijkagent van 1500 netto/maand in het eerste jaar en vanaf dan verdien je nog meer![]()
yup, eerste jaar was opleiding en al 1500netto/maand
ik verdiende dat misschien net niet per maand vroeger en nu haal ik dat helemaal niet meer en moet ik NOG harder werken :s
moest ik op dat moment werkloos zijn geweest had ik het misschien gedaan
iemand van mijn team deed trouwens mee aan de ingangsproeven![]()
True, zo'n mensen geven de firma een slecht imago.
Ik begrijp niet dat mensen zich niet aan de regels kunnen houden, dus ga zelf maar even lekker dood. Altijd makkelijk om de schuld op een ander af te schuiven, niet?
Loon is één ding, kijken we ook even naar de onregelmatige werkuren, stress etc.? Kazz Unit zal hier wel meer over kunnen vertellen, want die werkt al bij de politie.
Ben al lang uit m'n grot hoor. Of die van m'n moeder dan toch. Je reactie dat het aan de politie ligt, wijst er eerder op dat jij uit je grot moet komen. Die doen namelijk enkel maar hun werk. Om nog maar te zwijgen over het aantal overtredingen dat ze wèl door de vingers zien (omdat ze anders PV's kunnen blijven schrijven).Jongen kom eens uit je grot, er moeten regels zijn ok, maar het is toch wel duidelijk dat de regels die er nu zijn enkel voor de staatskas te vullen zijn.
Jongen kom eens uit je grot, er moeten regels zijn ok, maar het is toch wel duidelijk dat de regels die er nu zijn enkel voor de staatskas te vullen zijn.
Dat heb je aan jezelf te danken. Denk voortaan eens verder als er weer verkiezingen zijn.
Ben al lang uit m'n grot hoor. Of die van m'n moeder dan toch. Je reactie dat het aan de politie ligt, wijst er eerder op dat jij uit je grot moet komen. Die doen namelijk enkel maar hun werk. Om nog maar te zwijgen over het aantal overtredingen dat ze wèl door de vingers zien (omdat ze anders PV's kunnen blijven schrijven).