Fitness Seller

Politie ranselt allochtone jongeren af

Schieten was makkelijker geweest lijkt mij.

Als ze het verdiend hadden, chapeau !

Maar is het onterecht ( jaja, het is moeilijk te geloven, maar niet elke allochtoon is slecht) dan is het erg jammer.

Ga toch weg man. Moet je zien hoe er een loopje wordt genomen met hulpverleners. Als er jongeren zijn die het beletten dat er iemand gearresteerd wordt, dan hoek je die gewoon de grond in, simpel. Het wordt tijd dat er structureel iets aangepakt gaat worden hier in dit land.

En wat wil je met je laatste zin zeggen dan? Alsof allochtone jongeren zo lief zijn tegen hulpverleners? Wie bescherm je nu eigenlijk? Waar ben je bang voor? Wil je nu dat NL leefbaar is of niet? Dan zal er hard opgetreden moeten worden of het nu wit, zwart of geel is.

PS, ik wist niet dat Dineke stond voor buurtbewonerS?

inderdaad. De allochtonen dienen met eigen munt terugbetaald te worden. Tenminste diegene die zich totaal niet gedragen en die zijn helemaal niet meer op 2 handen te tellen..

Dineke Waakop Reijers klinkt niet echt allochtoon Yzord?

Voor de mensen die het zo prachtig vinden als politie agenten mensen in elkaar slaan...wacht maar tot je zelf een keer zo'n machtsgeile agent tegenkomt. Die agenten moeten zich gewoon aan regels houden en die regels zijn niet zomaar ontstaan. Maar goed het heeft misschien ook te maken met het feit dat allochtonen de klappen krijgen ;).

Vast vergeten dat er wijken zijn waar de politie op een normale manier geen gezag kan uitoefenen en dag in dag uit gekleineerd worden door van dat simpele volk.
Zijn legio voorbeelden te noemen van allochtonen die het recht in eigen hand nemen tegen agenten, daar heb je vast geen moeite mee?
Bv. mensen die een agent bedreigen die iemand heeft opgepakt voor het stelen van een autoradio, welke zich vervolgens zo in het nauw voelt gedreven dat hij het marokkaantje maar laat lopen?
Mensen die auto's in de fik steken omdat een of andere idioot met hetzelfde kleurtje agenten neersteekt, die mensen hebben grootheidswaanzin en een totaal gebrek aan relativeringsvermogen en als dit de enige manier is om ze wat manieren aan te brengen, jammer maar is niet anders dan..

Ga toch weg man. Moet je zien hoe er een loopje wordt genomen met hulpverleners. Als er jongeren zijn die het beletten dat er iemand gearresteerd wordt, dan hoek je die gewoon de grond in, simpel. Het wordt tijd dat er structureel iets aangepakt gaat worden hier in dit land.

En wat wil je met je laatste zin zeggen dan? Alsof allochtone jongeren zo lief zijn tegen hulpverleners? Wie bescherm je nu eigenlijk? Waar ben je bang voor? Wil je nu dat NL leefbaar is of niet? Dan zal er hard opgetreden moeten worden of het nu wit, zwart of geel is.

PS, ik wist niet dat Dineke stond voor buurtbewonerS?

Ik weet dat hulpverleners vaak belemmerd worden, dat mag van mij harder gestraft worden maar niet door ze in elkaar te slaan natuurlijk. Denk je echt dat Nederland leefbaar wordt als politie agenten zomaar geweld mogen gebruiken? Kijk eens even naar de landen waar dit wel mag, zijn dat leefbare landen?

Je moet je frustraties niet gebruiken om dingen goed te keuren die eigenlijk gewoon niet kunnen en je weet net zo goed als ik dat als jij degene was die de klappen kreeg, dat je daarover zou klagen en terecht.

Politie agenten die zomaar klappen uitdelen = fout

Het is toch te triest voor woorden dat ik dat nog moet verdedigen ook :rolleyes:

Maar goed ik ben er klaar mee, ik kom niet meer op dit forum van mij mogen jullie me weer verbannen dit keer voorgoed. Ik heb geen zin om steeds in discussie te gaan met tokkievolk (niet gericht aan Yzord trouwens, maar kijk eens wat hier nog meer rondhangt op DBB)

Wie dan ook de orde verstoord en hier niet verbetering in brengt kan rekenen op optreden van de politie. Goed werk, hoop dat het vaker gebeurt.

Ik weet dat hulpverleners vaak belemmerd worden, dat mag van mij harder gestraft worden maar niet door ze in elkaar te slaan natuurlijk. Denk je echt dat Nederland leefbaar wordt als politie agenten zomaar geweld mogen gebruiken? Kijk eens even naar de landen waar dit wel mag, zijn dat leefbare landen?

Je moet je frustraties niet gebruiken om dingen goed te keuren die eigenlijk gewoon niet kunnen en je weet net zo goed als ik dat als jij degene was die de klappen kreeg, dat je daarover zou klagen en terecht.

Het is toch te triest voor woorden dat ik dat nog moet verdedigen ook :rolleyes:

Maar goed ik ben er klaar mee, ik kom niet meer op dit forum van mij mogen jullie me weer verbannen dit keer voorgoed. Ik heb geen zin om steeds in discussie te gaan met tokkievolk (niet gericht aan Yzord trouwens, maar kijk eens wat hier nog meer rondhangt op DBB)

Nou, je denkt dus echt dat je indruk maakt door met dat tuig te gaan praten, zie het al voor me:"foei jongens jullie mogen agenten niet uitschelden, spullen stelen van andere mensen en hulpverleners lastig vallen :finger:"

Hoe zie jij het dan voor je als ik vragen mag?

Woorden hebben 0% nut tegen bepaald volk.

goed nieuws op een goede dag :D

eindelijk doen ze een keer wat :D

Nou, je denkt dus echt dat je indruk maakt door met dat tuig te gaan praten, zie het al voor me:"foei jongens jullie mogen agenten niet uitschelden, spullen stelen van andere mensen en hulpverleners lastig vallen :finger:"

Hoe zie jij het dan voor je als ik vragen mag?

Woorden hebben 0% nut tegen bepaald volk.

+1

Ze zijn in het land van herkomst niet anders gewent dus waarom denk je dat ze hier lacherig doen over de politie.

Ik zie geen reden om ze hier anders te behandelen dan dat er in hun eigen land gedaan zou worden.

Waar corazon vooral op zal doelen, is dat jullie blij worden wanneer allochtonen klappen krijgen van de politie. Ongeacht of dit terecht is.

• Topic Starter Topic Starter

Wat je schrijft heb je wel gelijk in, maar verbeeld je je nu eens in die agenten die wederom weer iemand moeten oppakken in een risico wijk. Allereerst dat het een risico wijk is is al belachelijk, moet je nagaan hoe gespannen hun zo'n arrestatie verrichten. Als er dan van die ali's zijn die denken even hun maatje te kunnen bevrijden, dan vind ik dat geweld geoorlooft is om als agent je doel te bereiken en dat is de arrestant meenemen naar het bureau. Dat ze vervolgens dikke huilie doen, is toch echt hun eigen schuld. Hun zijn begonnen met het ontzetten van iemand, dan moet je niet gaan huilen als je een tik op je gezicht krijgt.

Kijk, gaat de politie een wijk binnen waar normale mensen wonen (ja sorry, allochtonen die denken dat ze meer zijn dan de politie zijn geen normale mensen) en vervolgens dan iemand op zijn bek timmeren puur omdat ze eens even lekker willen afreageren, dan zeg ik HO, kappen nou. Maar deze pubers hebben er zelf om gevraagd en dat vervolgens dan een paar agenten doortrappen....tja...risico van het vak (vak als nietsnut).

Zo moet het zijn :thumb:
ze hebben die gasten niet voor de lol afgerost

Je voelt je nu als persoon aangevallen en ik denk niet dat dat de bedoeling was.
Het ging er om dat de gene die alles aan hun laars lappen en overal schijt aan hebben, dat die gewoon harder aangepakt moeten worden.
En als ze hulpverleners dwars zitten dat 't desnoods gelijk met harde hand afgestraft moet worden.
De Nederlandse politie heeft veel te lang over zich heen laten lopen. En daar door hebben sommige groepen gewoon totaal geen respect meer voor de politie.
Als ze in eigen land iets flikken dan worden ze wel gewoon hard aangepakt
en als dat hier niet gebeurt dan denken ze dat het allemaal maar mag. Want er staat toch niets tegen over hoogstens een strenge blik en een corrigerende vinger :finger:

OMdat enkele buurtbewoners zeggen dat er teveel geweld is gebruikt wil nog niet zeggen dat dit zo is.
Dit is het land van interne onderzoeken en dergelijke. Als ze echt zonder reden iets doen, komt er een onderzoek en worden ze gestrafd.

Ziet er gelijk hard uit als iemand door ene paar man tegelijk word aangepakt, maar vaak valt dit wel mee.

Ik ben ook niet van het doorslaan als iemand ligt, echter als je het niet doet en ze staan gewoon weer op om je klappen te verkopen heb je misschien wel geen keus.

Totdat het hele verhaal bekend is, moeten we niet te snel oordelen.
Echter vind ik het wel positief dat ze een keer niet te bang zijn om op te treden.

Waar corazon vooral op zal doelen, is dat jullie blij worden wanneer allochtonen klappen krijgen van de politie. Ongeacht of dit terecht is.

Sorry? Je doelt op het feit dat we hierop kicken? Misschien kan je iets verder kijken dan je neus lang is en niet zo tendentieus uit de hoek komen? Ik geef een allochtoon liever de hand en drink er gezellig een biertje mee, maar als hij denkt zelf de wet uit te gaan maken in een bepaalde wijk, dan vind ik dat het moet kunnen dat hij een stomp op zijn neus kan verwachten.

@Corasone: Mensen voor de lol klappen geven is idd fout, maar waar zie je dit staan dan? Die agenten werden gehinderd in hun werk en hadden dus alle reden om in te grijpen. Sim-pel. Of het nu gele, zwarte of witte mensen zijn dat interesseert me geen reet.
Vroegah had men respect en soms angst voor de politie. Mijn vader kreeg vroeger klappen met de sabel als hij op een kruispunt gevoetbalt had in het kleine dorp waar hij vandaan komt. Iedereen was bang voor de veldwachter en dit is niet eens lang geleden (mijn vader is 52jr oud). :rolleyes:

OMdat enkele buurtbewoners zeggen dat er teveel geweld is gebruikt wil nog niet zeggen dat dit zo is.
Dit is het land van interne onderzoeken en dergelijke. Als ze echt zonder reden iets doen, komt er een onderzoek en worden ze gestrafd.

Ziet er gelijk hard uit als iemand door ene paar man tegelijk word aangepakt, maar vaak valt dit wel mee.

Ik ben ook niet van het doorslaan als iemand ligt, echter als je het niet doet en ze staan gewoon weer op om je klappen te verkopen heb je misschien wel geen keus.

Totdat het hele verhaal bekend is, moeten we niet te snel oordelen.
Echter vind ik het wel positief dat ze een keer niet te bang zijn om op te treden.

Ach, boter komt om zijn loontje ofzoiets? Alsof de allochtonen die iemand neertrappen ook meteen ophouden met slaan en schoppen zodra hij ligt.

Ja dat bedoel ik hehe, vond het al zo maf klinken :D

Terug
Naar boven