- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga toch weg man. Moet je zien hoe er een loopje wordt genomen met hulpverleners. Als er jongeren zijn die het beletten dat er iemand gearresteerd wordt, dan hoek je die gewoon de grond in, simpel. Het wordt tijd dat er structureel iets aangepakt gaat worden hier in dit land.
En wat wil je met je laatste zin zeggen dan? Alsof allochtone jongeren zo lief zijn tegen hulpverleners? Wie bescherm je nu eigenlijk? Waar ben je bang voor? Wil je nu dat NL leefbaar is of niet? Dan zal er hard opgetreden moeten worden of het nu wit, zwart of geel is.
PS, ik wist niet dat Dineke stond voor buurtbewonerS?
Dineke Waakop Reijers klinkt niet echt allochtoon Yzord?
Voor de mensen die het zo prachtig vinden als politie agenten mensen in elkaar slaan...wacht maar tot je zelf een keer zo'n machtsgeile agent tegenkomt. Die agenten moeten zich gewoon aan regels houden en die regels zijn niet zomaar ontstaan. Maar goed het heeft misschien ook te maken met het feit dat allochtonen de klappen krijgen.
Ga toch weg man. Moet je zien hoe er een loopje wordt genomen met hulpverleners. Als er jongeren zijn die het beletten dat er iemand gearresteerd wordt, dan hoek je die gewoon de grond in, simpel. Het wordt tijd dat er structureel iets aangepakt gaat worden hier in dit land.
En wat wil je met je laatste zin zeggen dan? Alsof allochtone jongeren zo lief zijn tegen hulpverleners? Wie bescherm je nu eigenlijk? Waar ben je bang voor? Wil je nu dat NL leefbaar is of niet? Dan zal er hard opgetreden moeten worden of het nu wit, zwart of geel is.
PS, ik wist niet dat Dineke stond voor buurtbewonerS?

Ik weet dat hulpverleners vaak belemmerd worden, dat mag van mij harder gestraft worden maar niet door ze in elkaar te slaan natuurlijk. Denk je echt dat Nederland leefbaar wordt als politie agenten zomaar geweld mogen gebruiken? Kijk eens even naar de landen waar dit wel mag, zijn dat leefbare landen?
Je moet je frustraties niet gebruiken om dingen goed te keuren die eigenlijk gewoon niet kunnen en je weet net zo goed als ik dat als jij degene was die de klappen kreeg, dat je daarover zou klagen en terecht.
Politie agenten die zomaar klappen uitdelen = fout
Het is toch te triest voor woorden dat ik dat nog moet verdedigen ook
Maar goed ik ben er klaar mee, ik kom niet meer op dit forum van mij mogen jullie me weer verbannen dit keer voorgoed. Ik heb geen zin om steeds in discussie te gaan met tokkievolk (niet gericht aan Yzord trouwens, maar kijk eens wat hier nog meer rondhangt op DBB)
"Nou, je denkt dus echt dat je indruk maakt door met dat tuig te gaan praten, zie het al voor me:"foei jongens jullie mogen agenten niet uitschelden, spullen stelen van andere mensen en hulpverleners lastig vallen"
Hoe zie jij het dan voor je als ik vragen mag?
Woorden hebben 0% nut tegen bepaald volk.
Ik weet dat hulpverleners vaak belemmerd worden, dat mag van mij harder gestraft worden maar niet door ze in elkaar te slaan natuurlijk. Denk je echt dat Nederland leefbaar wordt als politie agenten zomaar geweld mogen gebruiken? Kijk eens even naar de landen waar dit wel mag, zijn dat leefbare landen?
Je moet je frustraties niet gebruiken om dingen goed te keuren die eigenlijk gewoon niet kunnen en je weet net zo goed als ik dat als jij degene was die de klappen kreeg, dat je daarover zou klagen en terecht.
Maar goed ik ben er klaar mee, ik kom niet meer op dit forum van mij mogen jullie me weer verbannen dit keer voorgoed. Ik heb geen zin om steeds in discussie te gaan met tokkievolk (niet gericht aan Yzord trouwens, maar kijk eens wat hier nog meer rondhangt op DBB)
Respect voor de politie??
Moeten er eerst weer een mannen de straat op worden gestuurd en geen mietje/meisjes en jongetjes
Dit dwingen nooit repect af!!
En natuurlijk stoppen en onzin boetes en boeven gaan vangen!

Waar corazon vooral op zal doelen, is dat jullie blij worden wanneer allochtonen klappen krijgen van de politie. Ongeacht of dit terecht is.

OMdat enkele buurtbewoners zeggen dat er teveel geweld is gebruikt wil nog niet zeggen dat dit zo is.
Dit is het land van interne onderzoeken en dergelijke. Als ze echt zonder reden iets doen, komt er een onderzoek en worden ze gestrafd.
Ziet er gelijk hard uit als iemand door ene paar man tegelijk word aangepakt, maar vaak valt dit wel mee.
Ik ben ook niet van het doorslaan als iemand ligt, echter als je het niet doet en ze staan gewoon weer op om je klappen te verkopen heb je misschien wel geen keus.
Totdat het hele verhaal bekend is, moeten we niet te snel oordelen.
Echter vind ik het wel positief dat ze een keer niet te bang zijn om op te treden.
Ach, boter komt om zijn loontje ofzoiets? Alsof de allochtonen die iemand neertrappen ook meteen ophouden met slaan en schoppen zodra hij ligt.