MuscleMeat

Politie ranselt allochtone jongeren af

Over onzinnge boetes gaat dit topic toch niet? Doe je huilie post over je zwaar onterrechte boete maar in een ander topic. Dit topic gaat over het afrossen van mensen die zichzelf boven de wet vinden staan. :thumbup:

nee, het gaat over blauwe homofielen die zichzelf boven de wet vinden staan

Goedzo, als je in Spanje een grote bek hebt krijg je gelijk een knuppel op je bek.

nee, het gaat over blauwe homofielen die zichzelf boven de wet vinden staan

Dan heb ik nog liever dat deze 'blauwe homofielen' die het beste voor hebben met Nederland zich boven de 'wet vinden staan' dan een een stel kansloze figuren die zichzelf denken boven de wet te kunnen plaatsen.
Dit is de manier van communiceren van deze mensen, je zou is achter je computer vandaan kruipen en een dagje meelopen met zo'n 'blauwe homofiel' in zo'n zogenaamde prachtwijk van mevrouw Ella Wereldvreemd, shame on you..

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraga me nu deze hele topic af....wat Spanje er mee van doen heeft.

Dan heb ik nog liever dat deze 'blauwe homofielen' die het beste voor hebben met Nederland zich boven de 'wet vinden staan' dan een een stel kansloze figuren die zichzelf denken boven de wet te kunnen plaatsen.
Dit is de manier van communiceren van deze mensen, je zou is achter je computer vandaan kruipen en een dagje meelopen met zo'n 'blauwe homofiel' in zo'n zogenaamde prachtwijk van mevrouw Ella Wereldvreemd, shame on you..

en we weten allemaal hoe effectief het afrossen van mensen is om crimineel gedrag te bestrijden...:rolleyes: de enige die achter zn computertje vandaan moet komen ben jij en al die andere 'stoere' bodybuilders die niet op straat durven te gaan totdat het hele land is veranderd in een concentratiekamp, want dan is het teminste veilig!!!

Als de politie optreedt tegen autochtone jongeren, dan is er meestal geen reactie op. Gaat het echter om allochone jongeren, dan hangt er direct een geurtje van machtsmisbruik en racisme rond. Verontwaardigd links zullen we maar zeggen. Dit kan niet.

Mijn stelling is: iedereen gelijk voor de wet. Wie zich niet houdt aan de wet, moet het maar voelen. Politie-optreden dient uiteraard wel correct en in verhouding te blijven. In een geciviliseerde maatschappij mag je dit laatste toch wel verwachten, uitzonderingen daargelaten.

Van allochtonen is echter algemeen geweten dat ze graag een kat en muis-spelletje spelen met de politie. Dit mag gezegd worden. Op een gegeven moment is de emmer echter vol en dient er (hardhandig) opgetreden te worden.

Politiewerk verhinderen is niet voor niets een misdrijf.;)

Als de politie optreedt tegen autochtone jongeren, dan is er meestal geen reactie op. Gaat het echter om allochone jongeren, dan hangt er direct een geurtje van machtsmisbruik en racisme rond. Verontwaardigd links zullen we maar zeggen. Dit kan niet.

Mijn stelling is: iedereen gelijk voor de wet. Wie zich niet houdt aan de wet, moet het maar voelen. Politie-optreden dient uiteraard wel correct en in verhouding te blijven. In een geciviliseerde maatschappij mag je dit laatste toch wel verwachten, uitzonderingen daargelaten.

Van allochtonen is echter algemeen geweten dat ze graag een kat en muis-spelletje spelen met de politie. Dit mag gezegd worden. Op een gegeven moment is de emmer echter vol en dient er (hardhandig) opgetreden te worden.

Iedereen heeft het hier over allochtonen. Het zijn in meeste gevallen Marrokkanen en dat vind ik dat je die twee van elkaar moet scheiden.

niet allochtonen, voornamelijk mocro's en een paar andere groepen. Ik zou het ook niet erg vinden als alleen zij werden afgetuigd.

Goede zaak.

er hoort gewoon een balans te zijn
in het buitenland zie je dat de politie veels te ver gaat, en daar is de politie dus de kwajongen
maar hier in nederland zijn het juist de brutale pubers die te ver kunnen gaan en wordt de politie uitgelachen
zit in de mens om zover te gaan als ze kunnen, dus het zal nooit in balans zijn, of keiharde politie, of keiharde jeugd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Schiet op deze hufters!

Net als op een schietschijf heeft de roos ook een andere kleur, dus sommige rassen hebben niet voor niets een gemarkeerde kleur.

Yeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaa :banana: :klink: :clap: :thumbs:

We weten allemaal wat de aanleiding voor dit soort shit is. Zo niet, check even het topic 'stoere jeugd'.

wie maakt zich nu druk over dat tuig als ze een pak slaag gekregen hebben van de politie :roflol:
van mij mag de me heel die probleemwijken schoonvegen van die wannabe gangstertjes

En maar goed ook! Hoop dat ze tegenwoordig nog harder aanpakken :D

Dineke Waakop Reijers :kots:

Ja, maar geen geheel witte. Er zit een soort kruis op met een rondje erdoorheen en een kleine opdruk met '14 words'.

Terug
Naar boven