AndroidHealthClinic

Politie ranselt allochtone jongeren af

Zo moet het zijn :thumb:
ze hebben die gasten niet voor de lol afgerost
Misschien toch wel een beetje :D

Ach, boontje komt om zijn loontje ofzoiets? Alsof de allochtonen die iemand neertrappen ook meteen ophouden met slaan en schoppen zodra hij ligt.

idd

En zeker tegen die mensen die t nodig vinden om ambulance personeel lastig te vallen/bedreigen ed. Hard aanpakken, net als in t buitenland zoals al gezegt: Grote bek?? Beuk er op (spanje ed)

Als je hier iets pik zegt de politie: Foei niet meer doen he, in egypte gaat gewoon t handje er af :D

Vind ook dat de politie een keer wat harder mag optreden. Komt het respect misschien een beetje terug voor ze.
Nu heeft iedereen lak aan de politie.

Als ze dit standaard zouden doen vind ik ze zelfs hun salarisverhoging waard:D

De politie verdient geen respect. Ze zijn hun respect kwijt geraakt omdat ze bij de meest gringe overtredingen snel een dure boete uitschrijven. Als ze mij een boete van 100 euro geven omdat ik mijn auto 20 cm over de stoeprand heb geparkeerd dan vind ik dat ze geen respect verdienen.

Zou wel leuk zijn als iemand dit incident had gefilmd :D

• Topic Starter Topic Starter
De politie verdient geen respect. Ze zijn hun respect kwijt geraakt omdat ze bij de meest gringe overtredingen snel een dure boete uitschrijven. Als ze mij een boete van 100 euro geven omdat ik mijn auto 20 cm over de stoeprand heb geparkeerd dan vind ik dat ze geen respect verdienen.

Zou wel leuk zijn als iemand dit incident had gefilmd :D

Komt door die geweldige partijen waar iedereen op gestemd heeft....niet door de politie zelf hoor.

**** tha police
Comin straight from the underground
Young n**ga got it bad cuz I'm brown
And not the other color so police think
They have the authority to kill a minority

Ice t, eazy-E?

Misschien toch wel een beetje :D

Als ze dat maar geheim houden, is het goed :D
Agenten moeten toch ook een beetje plezier hebben in hun saaie beroep.
Van hele dag boetes geven voor je toch ook depri, dan aftentoe een paar gasten afrossen om weer happy te worden hoort er nou eenmaal bij :D

wat kale al schreef, in spanje krijg je meteen een ros met de knuppel als je een beetje aan het schreeuwen of wat dan ook bent.

Wel begrijpelijk, maar het werkt natuurlijk averechts.

Heb je daar dan wat aan?

Dom dus.

Eigenlijk is het ook nooit goed, ze hebben moeite om mee te doen met de Nederlandse normen en waarden want hebben er geen respect voor.
Dan pak je ze aan zoals het er in de hun zo geliefde cultuur aan toe gaat en is het ook niet goed. ???
_42250544_beating_ap_416.jpg

Haha gisteren zag ik bijna het omgekeerde,een paar jonge agressieve marrokaantjes die een paar politieagenten wilden aanvallen,waar gaan we naartoe...

Vaak is de politie natuurlijk vrij om zijn/haar menselijke kant te tonen en door genade te tonen en geen boete uitschrijven, maar dat doen ze niet.

Met zo'n penning en uniform en pistool voelen ze zich al heel wat. Dan is de verleiding moeilijk te weerstaan om even autoritair te gaan doen. Bovendien krijgen ze een bonus bij het uitschrijven van veel boetes.

Without a gun and a badge, what do ya got?
A sucka in a uniform waitin to get shot!!!

Vaak is de politie natuurlijk vrij om zijn/haar menselijke kant te tonen en door genade te tonen en geen boete uitschrijven, maar dat doen ze niet.

Niet als je eigen baan op het spel staat. Je hebt je te houden aan een quota. En de ene dag ben je schappelijker omdat dat lekkere wijf aan je derde been heeft lopen sabbelen, maar dat betekent dus wel dat je de andere dag dubbel op moet scoren. En omdat agenten het druk hebben, gaan ze vaak 1 keer per week de straat op om hun bonnenquote te realiseren.

Over onzinnge boetes gaat dit topic toch niet? Doe je huilie post over je zwaar onterrechte boete maar in een ander topic. Dit topic gaat over het afrossen van mensen die zichzelf boven de wet vinden staan. :thumbup:

Niet als je eigen baan op het spel staat. Je hebt je te houden aan een quota. En de ene dag ben je schappelijker omdat dat lekkere wijf aan je derde been heeft lopen sabbelen, maar dat betekent dus wel dat je de andere dag dubbel op moet scoren. En omdat agenten het druk hebben, gaan ze vaak 1 keer per week de straat op om hun bonnenquote te realiseren.

En als ze dus die lelijke gozer tegenkomen die op de stoep geparkeerd staat dan zullen ze het niet laten om hem WEL te bekeuren. :D

Terug
Naar boven