AndroidHealthClinic

Politie schiet hond dood in California

Dit zou mijn hond nooit doen. Daarnaast mocht ze op het idee komen het toch te doen is een simpele waarschuwing genoeg om haar op dr plek te laten.

Dit is gewoon een ongetrainde en agressieve felle hond.

Neemt niet weg dat de hond hier niks aan kan doen, de enige die een kogel verdiend is die loser.

Volgens mij wilde die flik diep vanbinnen die hond gewoon doden, hoe hij er naartoe gaat en zo. Hopelijk krijgt die agent ooit z'n verdiende loon.

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 21:32 ----------

Die hond incasseerde iets van 4 kogels, alsof 1 kogel niet voldoende geweest zou zijn.
Die hond stond stil, die politie agent liep zelf naar die hond toe en wilde zich over die hond gaan buigen. Wat denk je dat er gebeurt als je een geprovoceerde hond benadert?

Die hond zat uiteindelijk rustig te snuffelen en een beetje te kijken ( waarschijnlijk had zijn baasje hem gecorrigeert), als die politieagent niet heel dreigend(voor die hond is het heel dreigend als iemand je benadert en over je heen gaat staan) richting die hond had gedaan, betwijfel ik ten zeerste of die hond ook maar iets had ondernomen.

Zelf een situatie uitlokken om te kunnen schieten, heel triest.

En als je goed kijkt, zette de eigenaar de hond netjes in de auto, hij had geen eens tijd gehad om de ramen dicht te doen. Als politie agent ben je verantwoordelijk voor de 'assessment' van de situatie, en als je een blaffende hond hoort en ziet dat de ramen open zijn, dan laat je je 'verdachte' toch even de ramen dicht doen, hij was niet agressief, hij was niet gewapend en deed niks verkeerd.
Beeld je eens in als het baasje de sleutels in de auto had gedaan en de auto had gestart zodat hij de ramen dicht kon doen. Wedden dat ze dan zijn banden ofzo lek hadden geschoten, al dan niet het baasje zelf. :p

'merica

+++

De hond reageert instinctief net zoals de agent, de schuldige in deze situatie is de ramptoerist...

+1
Ik ga vooral hiermee akkoord; iedereen die opkomt voor de hond, wat als:

1) Net zoals ik, kent de politie-agent duidelijk ook niet veel van honden. Hier wordt gezegd dat de hond niet eens agressief was, maar als een hond zo op mij afkomt, zou ik ook denken dat hij wilt bijten.

2) De negert niet riep om de hond te kalmeren, maar net riep om hem aan te moedigen of riep van "Ja jonge, bijt maar!"

Anyway, om eerlijk te zijn zie ik ook geen reden om de n*ger te arresteren en ik vind ook dat de n*ger zijn hond braaf in de auto zet. Autoramen toedoen had betere optie geweest, maar als je weet dat je gearresteerd gaat worden en niet meteen terug kan naar je hond, kan je hem ook moeilijk opsluiten in een volledig afgesloten wagen.

Er waren betere opties en het is jammer dat dit gebeurd is, maar ik zou waarschijnlijk ook panikeren en als je dan een wapen in je hand hebt..

Agenten hebben toch gewoon een lange knuppel bij zich? Daar had je die hond mee kunnen afstoten, waarom meteen doodschieten...Ze hadden ook het baasje kunnen dwingen die hond rustig te houden.

Er waren betere opties en het is jammer dat dit gebeurd is, maar ik zou waarschijnlijk ook panikeren en als je dan een wapen in je hand hebt..

Ow dus zodra een situatie onbekend is voor de agent mag hij in het wilde weg schieten?

Wat een onzin man, als je de intelligentie niet hebt om een situatie in te schatten moet je geen agent worden, daarnaast hoort een agent niet te panikeren.. Hij hoort situaties te kunnen inschatten en naar behoren te handelen.... Een man arresteren die staat te filmen is al gek genoeg, maar een hond doodschieten terwijl dat beest puur instinctief reageert en niemand aanvalt is al helemaal een debiele reactie..

Ow dus zodra een situatie onbekend is voor de agent mag hij in het wilde weg schieten?

Wat een onzin man, als je de intelligentie niet hebt om een situatie in te schatten moet je geen agent worden, daarnaast hoort een agent niet te panikeren.. Hij hoort situaties te kunnen inschatten en naar behoren te handelen.... Een man arresteren die staat te filmen is al gek genoeg, maar een hond doodschieten terwijl dat beest puur instinctief reageert en niemand aanvalt is al helemaal een debiele reactie..
Dit zeg je nu 2x in dit topic maar die hond springt uiteindelijk toch naar zijn hand toe?

Ja, want dat is inderdaad wat ik zeg :rolleyes:
Leren lezen brah.

En oja, altijd die bullshit dat een agent een soort superman moet zijn die altijd alles juist doet, nooit fouten mag maken, nooit mag panikeren, in topconditie moet zijn, altijd dit altijd zus altijd zo... . Tijd dat sommige onder jullie eens beseffen dat agenten ook maar gewone mensen zijn en best eens een fout kunnen maken.

Alsnog pak je dan toch eerder een knuppel om dat beest op zn neus te slaan dan meteen een salvo aan kogels? Zou me niets verbazen dat die drol al eerder dit soort blunders heeft begaan.

Dit is echt onvoorstelbaar, ****ing t*fus honden. Raar dat de mensen een hekel krijgen aan de politie ofnie ???

Dit zeg je nu 2x in dit topic maar die hond springt uiteindelijk toch naar zijn hand toe?

Lawl... De hond heeft duidelijk geen intentie om daadwerkelijk aan te vallen.. Het heeft niet zoveel zin om hierover een discusie te beginnen met mensen die er geen verstand van hebben, no offence.

Leren lezen brah.

En oja, altijd die bullshit dat een agent een soort superman moet zijn die altijd alles juist doet, nooit fouten mag maken, nooit mag panikeren, in topconditie moet zijn, altijd dit altijd zus altijd zo... . Tijd dat sommige onder jullie eens beseffen dat agenten ook maar gewone mensen zijn en best eens een fout kunnen maken.

Een agent hoort inderdaad niet zo'n fout te maken.. Het is altijd makkelijk praten zoalmg het niet om jezelf of een direct familie lid gaat... Maar zodra een agent jou moeder doodschiet of een chrirug jou kind dood laat gaan door een 'fout' verwacht je ook dat degene op z'n MINST ontslagen wordt.

Lawl... De hond heeft duidelijk geen intentie om daadwerkelijk aan te vallen.. Het heeft niet zoveel zin om hierover een discusie te beginnen met mensen die er geen verstand van hebben, no offence.

Een agent hoort inderdaad niet zo'n fout te maken.. Het is altijd makkelijk praten zoalmg het niet om jezelf of een direct familie lid gaat... Maar zodra een agent jou moeder doodschiet of een chrirug jou kind dood laat gaan door een 'fout' verwacht je ook dat degene op z'n MINST ontslagen wordt.

Ja hij wou zeker die sprong maken om een kusje te geven . toch?
Ik keur de agent zijn gedrag tevens niet goed , hij ontweek de actie van de hond waardoor hij hoogstwaarschijnlijk op een andere manier op had kunnen hebben gereageerd.

Waarom houden ze die kerel sowieso aan eigenlijk, voor het filmen?

Ik keur de agent zijn gedrag tevens niet goed , hij ontweek de actie van de hond waardoor hij hoogstwaarschijnlijk op een andere manier op had kunnen hebben gereageerd.

pure gok, belediging ? lijkt alsof hij iets roept wanneer hij wegloopt en nog even omdraait, ze komen dan ook plots op hem af

verder geen idee of je in amerika zo maar alles mag filmen, kan me goed voorstellen dat ze hier een of andere rare regel voor hebben

Dat zeg ik toch niet? Zeg alleen dag de hond geen intentie had om te bijten...

Als de hond wilde bijten had hij dat wel gedaan.. Mensen moeten eens ophouden met het gedrag wat een mens vertoont gaan vergelijken met die van een hond...

Een hond maakt geen schijnbewegingen... Een agressieve hond bijt of hij bijt niet..

Tuurlijk zijn er honden die eerst hun 'doelwit' uittesten, maar een agent hoort simpelweg niet uit te gaan van aan aaname.
De agent neemt in dit geval alsnog de beslissing om iets of iemand zijn leven te beëindigen en dit als een 'foutje' ervaren puur en alleen omdat de agent de situatie niet kon inschatten is gewoon absurd

Net het filmpje gezien. Heel erg voor die man. Overdreven reactie of niet, het zou me verbazen dat dit volgens het boekje was.

To the point ipv discussie te maken? De hond reageerde gewoon instinctief en die n*ger liet hem gewoon oppakken zonder tegenstribbelen. Als jij nu eens in de plaats van de hond stelt dan ga je zeker en vast ook voor je baasje opkomen. Het is zijn bezit die men "kwaad" doet.

En iedereen weet dat je zo niet over een hond moet buigen, je lokt zo alleen maar een reactie uit. De zwaantjes zijn in dit filmpje duid mis. Niet eens de regels toegepast dat men alleen mag schieten als men eerst zelf bekogelt wordt?..

Het gaat hier niet om een chihuahua. Dit is een rotweiler, van dit formaat kan die makkelijk iemand doden. De agent was bang dat het uit de hand zou lopen en nam het zekeren voor het onzekeren. Niet dat ik dit goedkeur, maarja die n*ger had ook gewoon weg kunnen lopen.

Leren lezen brah.

wtf man, hij had bijna niet stommer kunnen handelen! Hoe kun je zo idioot zijn een hond zo te benaderen. Kan ook moeilijk geloven dat die agent dit per ongelijk deed, Je ziet ook dat hij zijn pistool al heeft getrokken als hij die hond benadert.

Het gaat hier niet om een chihuahua. Dit is een rotweiler, van dit formaat kan die makkelijk iemand doden. De agent was bang dat het uit de hand zou lopen en nam het zekeren voor het onzekeren. Niet dat ik dit goedkeur, maarja die n*ger had ook gewoon weg kunnen lopen.

Je denkt dat de hond 1 keer hoeft te bijten en de agent op slag dood zou zijn? Kom op man.

Zelfs op het moment dat de hond de intentie zou hebben om iemand te bijten (welke hij overigens niet had) dan nog had de agent genoeg tijd om te reageren. De agent had er hooguit een litteken aan overgehouden :rolleyes:. De politie filmt iedereen met het argument "wij mogen filmen op een openbare plek" maar zodra een burger hiervan gebruik maakt is het allemaal slecht en had degene dat niet moeten doen.

Waarom wordt trouwens die vent die die vent filmt niet in de boeien geslagen:scratch:

Terug
Naar boven