AndroidHealthClinic

Politie schiet hond dood in California

Dit is wel goed te praten hond is agressief (gevaarlijk) komt dreigend over dan ga toch niet afwachten van zal die bijten of niet nee dan schakel je hem meteen uit. Ik snap dat ze dat doen zou ik ook doen het laten spartelen is wel wat minder geef dan nog een head shot erachteraan

Gelukkig maakt je haat voor honden je niet minder objectief...:rolleyes:

Gelukkig maakt je haat voor honden je niet minder objectief...:rolleyes:

Ik haat ze niet ik hou er niet van ;). Zijn genoeg mensen die ik ken met een hond. Mijn buurvrouw heeft een Amerikaanse Bull dog die ik in wedstrijd prep meeneem naar de bossen om te hardlopen hele leuke hond. En die zal niemand kwaad doen maar als die ook maar waagt om 1x naar mij te happen. Dan gaan we terug naar de bossen maar dan om hem te begraven. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar is het leuk hou het leuk is het dat niet meer dan is het ook over en uit. Mensen honden andere dieren het boeit mij niet veel ;)

OMG ik schrok me kapot.. mensen weten niet hoe ze met honden moeten omgaan dit was waarschijnlijk een van de liefste honden ever. gwn zn riem pakken en hem in de auto doen was een betere optie geweest.. politie die bang is voor een hond is wel heel sneu..

Ik haat ze niet ik hou er niet van ;). Zijn genoeg mensen die ik ken met een hond. Mijn buurvrouw heeft een Amerikaanse Bull dog die ik in wedstrijd prep meeneem naar de bossen om te hardlopen hele leuke hond. En die zal niemand kwaad doen maar als die ook maar waagt om 1x naar mij te happen. Dan gaan we terug naar de bossen maar dan om hem te begraven. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar is het leuk hou het leuk is het dat niet meer dan is het ook over en uit. Mensen honden andere dieren het boeit mij niet veel ;)

n**ga plse!

Jesse heeft teveel gangster films gekeken.. Als je b*ch niet wilt luisteren neem je haar zeker ook mee naar het bos om haar te begraven?

• Topic Starter Topic Starter
maar als die ook maar waagt om 1x naar mij te happen. Dan gaan we terug naar de bossen maar dan om hem te begraven.

achterlijke opmerking. je kent dat beestje, maar als ie ook maar 1 keer iets fouts doet, is ie der geweest? ben benieuwd hoe jij met je kinderen zal zijn.

Dus de hond hapt 1 maal naar jou, en dan ga je die doden? Zielig hoopje mens; Besef je niet dat honden levende wezens zijn met gevoelens die soms happen, zonder echt de intentie te hebben pijn te doen. Eerder een soort verwittiging van "dit doe je beter niet".

http://www.doggonesafe.com/why_dogs_bite

Daar staan de redenen en de signalen die de hond geeft. Echter staat er ook nog iets anders:

"Do Dogs Bite "Out of the Blue"?

Read a great article by Madeline Gabriel that explains that dogs do not bite "out of the blue".

Dogs don't bite "out of blue". Sometimes nice dogs have just been subjected to one too many stressors and the result is a bite. Read this article by Casey Lomonaco that gives an example of how this stress load can accumulate and how a dog bite is like a games of Tetris." (het artikel naarwaar verwezen wordt: http://www.dogster.com/lifestyle/how-are-dog-bites-like-tetris

Laatst bewerkt:
Dus de hond hapt 1 maal naar hou, en dan ga je die doden? Zielig hoopje mens; Besef je niet dat honden levende wezens zijn met gevoelens die soms happen, zonder echt de intentie te hebben pijn te doen. Eerder een soort verwittiging van "dit doe je beter niet".

Een hond die bijt om te spelen is wat anders dan een hond die aanvalt daar doel ik op en ja dan mogen ze hem in laten slapen van mij.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 12:46 ----------

doe dat bij mijn hond als hij je bijt en ik vermoord je hele familie:kiss:

Ben ik niet bang voor je hond zal niet lijden dit doen ze met een injectie want ja een agressieve hond mag niet he :D

Is Jesse de verloren zoon van Ray?

Laatst bewerkt:
Een hond die bijt om te spelen is wat anders dan een hond die aanvalt daar doel ik op en ja dan mogen ze hem in laten slapen van mij.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 12:46 ----------

Ben ik niet bang voor je hond zal niet lijden dit doen ze met een injectie want ja een agressieve hond mag niet he :D

Je hebt blijkbaar het artikel niet gelezen. Een hond bijt ook als je alle signalen hebt genegeerd. En omdat sommige mensen het gedrag van een hond niet goed kunnen interpreteren, gaan ze te ver en bijt de hond; Vaak is dat hapje dan maar een lichte waarschuwing; En dan wil jij die hond afmaken?

PS: Gebruik alsjeblief leestekens. Je laatste zin is nauwelijks te begrijpen.

Jesse is zwaar hoog geleide gangster

Jesse is zwaar hoog geleide gangster

Haha, hoog geleid hoeft nog niet eens. Gezond verstand is soms al ver te zoeken hier.
Ik stel me dan soms voor hoe zo iemand in het dagelijks leven is. Als je neef,buurman of je collega of wat dan ook.
Hoe moet je er een normaal gesprek mee voeren, waar moet je het over hebben? Dat kan toch gewoon niet:roflol:

Haha, hoog geleid hoeft nog niet eens. Gezond verstand is soms al ver te zoeken hier.
Ik stel me dan soms voor hoe zo iemand in het dagelijks leven is. Als je neef,buurman of je collega of wat dan ook.
Hoe moet je er een normaal gesprek mee voeren, waar moet je het over hebben? Dat kan toch gewoon niet:roflol:

ja... want het is idd moeilijk om je voor te stellen hoe iemand in het dagelijkse leven vol overtuiging een achterlijke, ondoordachte mening over welk onderwerp dan ook kan rondspuien, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen:eyes:

/sarcasm

De agent moet ontslagen worden en zou wel een jaartje het gevang in mogen. Dit was duidelijk een executie. Iemand die zo makkelijk een hond doodknalt, zou ik niet vertrouwen met een wapen.

++ Zou me niet verbazen dat die agent een psychopaat is. Wordt nog altijd pissed als ik eraan denk.

Dit is wel goed te praten hond is agressief (gevaarlijk) komt dreigend over dan ga toch niet afwachten van zal die bijten of niet nee dan schakel je hem meteen uit. Ik snap dat ze dat doen zou ik ook doen het laten spartelen is wel wat minder geef dan nog een head shot erachteraan

Leestekens dude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven