insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, waarom klik ik op zo'n filmpjes terwijl ik eigenlijk al perfect wist wat ik kon verwachten.

However, in an unbelievable turn of events, the officer who killed this particular dog is actually being tried for a crime! He faces charges for animal cruelty. Why? Because of the video included above. The police department had initially avoided any responsibility. However, once this video was posted to the Internet, people reacted in shock.
die gast werd dus gewoon harstikke terecht aangehouden, en handboeien is gewoon procedure daar
over schieten van hond praat ik niks goed![]()
Dude, de kerel accepteerde de handboeien maar de agenten deden dit zo hardhandig, en bleven aan zijn arm trekken zodat de pijn reactie zou uitlokken.
.

het is maar een hond... die kun je gratis afhalen op marktplaats. in Afrika etc. gebeuren ergere dingen dagelijks..
het is maar een hond... die kun je gratis afhalen op marktplaats. in Afrika etc. gebeuren ergere dingen dagelijks..
Dat zwarte karmablokje van je.
Je denkt dat de hond 1 keer hoeft te bijten en de agent op slag dood zou zijn? Kom op man.
Zelfs op het moment dat de hond de intentie zou hebben om iemand te bijten (welke hij overigens niet had) dan nog had de agent genoeg tijd om te reageren. De agent had er hooguit een litteken aan overgehouden. De politie filmt iedereen met het argument "wij mogen filmen op een openbare plek" maar zodra een burger hiervan gebruik maakt is het allemaal slecht en had degene dat niet moeten doen.

Nee wat jij nu zegt slaat nergens op. Je gaat toch geen mensen met een hond vergelijken ofwel heb je het iq van een goudvis ofzo ?. Die agent deed zijn werk naar behoren en precies zoals het hoort
Dus bedreigd is terecht? Jouw (schoon)moeder is zeker nooit met jou in de auto meegereden?Als die agent zich echt bedreigt voelde dan heeft ie juist gehandeld ja

Dus bedreigd is terecht? Jouw (schoon)moeder is zeker nooit met jou in de auto meegereden?![]()