XXL Nutrition

Politie schiet hond dood in California

Damn, waarom klik ik op zo'n filmpjes terwijl ik eigenlijk al perfect wist wat ik kon verwachten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, waarom klik ik op zo'n filmpjes terwijl ik eigenlijk al perfect wist wat ik kon verwachten.

:aai:

Deze agent is wel vervolgd.

However, in an unbelievable turn of events, the officer who killed this particular dog is actually being tried for a crime! He faces charges for animal cruelty. Why? Because of the video included above. The police department had initially avoided any responsibility. However, once this video was posted to the Internet, people reacted in shock.

Blijkbaar is het daar een sport.

die gast werd dus gewoon harstikke terecht aangehouden, en handboeien is gewoon procedure daar

over schieten van hond praat ik niks goed :(

Dude, de kerel accepteerde de handboeien maar de agenten deden dit zo hardhandig, en bleven aan zijn arm trekken zodat de pijn reactie zou uitlokken.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 19:19 ----------

http://dogmurders.wordpress.com/

http://www.youtube.com/watch?v=XMKqwQm4L9Y

vdiucg.jpg

De agent moet ontslagen worden en zou wel een jaartje het gevang in mogen. Dit was duidelijk een executie. Iemand die zo makkelijk een hond doodknalt, zou ik niet vertrouwen met een wapen.

Damn... ik mag niet mijn woede uitten in woorden MENEER DE OPERATOR of MODERATOR TEAM ??

Poging 2

Op die 2 video's worden die honden geëxecuteerd geen GOED woord over voor die agenten..
En bij de eerste video, die MAN en HOND zijn onschuldig, hij wordt voor niets in de boeien geslagen, hun zorgen ervoor dat de situatie uit de hand loopt, zijn gewoon feiten.
Voor de grap moet je die politie verklaringen lezen:

"I know it's the dog's master, and more than likely not going to attack him, (but) we've got a guy handcuffed that's kind of defenseless. We have a duty to defend him too,' Swain said."

FACE PALM!!

Beschermen tegen zijn eigen hond die hem wil beschermen.. Makes sense :rolleyes:

het is maar een hond... die kun je gratis afhalen op marktplaats. in Afrika etc. gebeuren ergere dingen dagelijks..

"Gefeliciteerd Aniek"

:hamer::hamer::hamer::hamer::hamer::hamer:

het is maar een hond... die kun je gratis afhalen op marktplaats. in Afrika etc. gebeuren ergere dingen dagelijks..

Zoiets zei ik ook tegen de vader van An Marchal, 'het is maar een kind, kan je zo weer bijmaken als je wilt'.

Empathie is je vreemd?

t*ring cop.,

Je denkt dat de hond 1 keer hoeft te bijten en de agent op slag dood zou zijn? Kom op man.

Zelfs op het moment dat de hond de intentie zou hebben om iemand te bijten (welke hij overigens niet had) dan nog had de agent genoeg tijd om te reageren. De agent had er hooguit een litteken aan overgehouden :rolleyes:. De politie filmt iedereen met het argument "wij mogen filmen op een openbare plek" maar zodra een burger hiervan gebruik maakt is het allemaal slecht en had degene dat niet moeten doen.

in call of duty anders wel :(

Nee wat jij nu zegt slaat nergens op. Je gaat toch geen mensen met een hond vergelijken ofwel heb je het iq van een goudvis ofzo ?. Die agent deed zijn werk naar behoren en precies zoals het hoort

Als die agent zich echt bedreigt voelde dan heeft ie juist gehandeld ja. Maar zo'n hond kent geen verschil tussen inbrekers en agenten.. Dus was geen domme hond zoals jij zei. Die hond kon niet anders die moest er wel heen. Vandaar dat die vergelijking ook niet zo raar was.

Op een of andere manier heeft de maatschappij het bij mij zo verpest dat ik meer sympathie op kan brengen voor een dier (in dit geval een hond) dan een mens, zeker wanneer het onrecht aan wordt gedaan...

Daarnaast ligt het beest te trappelen terwijl zijn verwondingen hem langzaam de das om doen, wees dan ook zo'n vent om dat beestje meteen uit zijn lijden te verlossen door midden val een genadeschot!? Zoals sommigen al eerder zeiden, de hond reageert instinctief, evenals de agent... Ik kan mij echter voorstellen dat je uit reactie je wapen trekt en 'afrekent' met een bedreiging die "niet voor rede vatbaar is", hoewel je dit niet goed kan praten.

Dit is wel goed te praten hond is agressief (gevaarlijk) komt dreigend over dan ga toch niet afwachten van zal die bijten of niet nee dan schakel je hem meteen uit. Ik snap dat ze dat doen zou ik ook doen het laten spartelen is wel wat minder geef dan nog een head shot erachteraan

Terug
Naar boven