XXL Nutrition

Politie schiet hond dood in California

Beetje agressief dit talentloos

a cat says miow
a cow says moew
a pig says...

FREEZE n*gger LAPD!
bhests.jpg
2j2j0j7.jpg

Laatst bewerkt:
Gast, ik heb 0 ervaring met honden en ken er geen reet van, ik zou ook panikeren. Als jij van mening bent dat een agent alle situaties altijd 100% juist moet kunnen inschatten en dus kennis moet hebben van zowat alle elementen in het universum, dan is dat jouw zaak. Dat een agent niet weet hoe hij met honden moet omgaan, lijkt mij geen vereiste.

Ik ga volledig akkoord dat hij op een andere manier had moeten handelen, maar wat als hij de hond een schop gaf waaraan die stierf? Dan was het ook weer een fout van de agent omdat hij nooit de hond had mogen schoppen?

Altijd roept men dat er meer politieagenten moeten zijn, maar ondertussen wel abnormaal hoge eisen stellen aan de 'toelatingsproeven'. Beetje realisme mag altijd.

Als de n*ger een hondenkenner was, had hij geweten dat zijn hond hem wou komen beschermen. Zo kan je ook gaan redeneren, maar nee, de agent zonder hond moet er maar alles vanaf weten. Beetje ridicuul.

Uiteraard is het allemaal veel erger als het persoonlijk is, maar reden te meer dat je in dit geval de objectiviteit moet kunnen behouden, niet?

Nee ben niet van mening dat agent overal verstand van moet hebben want dat is nagenoeg onmogelijk.

Ik verwacht alleen wel dat een agent zijn handelingen en de gevolgen daarvan kan overzien voordat hij die begaan heeft. In dit geval besluit de agent een leven te beëindigen simpelweg omdat hij uitgaat van een aanname (In dit geval dat de hond de intentie had om te bijten). En een leven beëindigen omdat je uitgaat van een aanname en 0,0 verstand hebt van het gedrag van zo'n beest is gewoon te debiel voor woorden.

Daarnaast is een agent die uit paniek schoten lost gewoon incapabel voor de functie die hij uitoefent.

Nee wat jij nu zegt slaat nergens op. Je gaat toch geen mensen met een hond vergelijken ofwel heb je het iq van een goudvis ofzo ?. Die agent deed zijn werk naar behoren en precies zoals het hoort

Hoe kun je dit nou zeggen terwijl je zelf 0,0 verstand hebt van honden?

Dus als iemand een giftige slang heel dierbaar heeft en die die slang wekt de indruk dat die gaat bijten dan mag je niks doen ?. Had hij maar gewoon normaal moeten doen en weg moeten lopen en niet stoer gaan doen want wie heeft hij ermee gehad alleen zichzelf. En wie lacht het laatst denk je de politie agent want bovenop dat zijn hond licht te stuip trekken hangt ie ook nog in een pijnlijke greep. Nu zal hij het niet meer doen zo stoer dus het zal best geholpen hebben

Nee ik ben meer een vogel mens. Heb een bloedhekel aan honden en zeker aan agressieve honden. Dat ze die verbieden en afmaken kan ik best begrijpen

Ja want stoer gedrag geeft agenten het recht om een "dierbare" te vermoorden :rolleyes:

En een hond gaan vergelijkingen met een giftige slang :roflol:

Een hond en een leeuw zijn inderdaad hetzelfde, debiel.

Nee ben niet van mening dat agent overal verstand van moet hebben want dat is nagenoeg onmogelijk.

Ik verwacht alleen wel dat een agent zijn handelingen en de gevolgen daarvan kan overzien voordat hij die begaan heeft. In dit geval besluit de agent een leven te beëindigen simpelweg omdat hij uitgaat van een aanname (In dit geval dat de hond de intentie had om te bijten). En een leven beëindigen omdat je uitgaat van een aanname en 0,0 verstand hebt van het gedrag van zo'n beest is gewoon te debiel voor woorden.

Daarnaast is een agent die uit paniek schoten lost gewoon incapabel voor de functie die hij uitoefent.

Hoe kun je dit nou zeggen terwijl je zelf 0,0 verstand hebt van honden?

Ja want stoer gedrag geeft agenten het recht om een "dierbare" te vermoorden :rolleyes:

En een hond gaan vergelijkingen met een giftige slang :roflol:

Een hond en een leeuw zijn inderdaad hetzelfde, debiel.

gerapporteerd debiel is een belediging en volgens de regels mag dit niet :D

Normaal gesproken heb ik niks met honden, echter vind ik dit enorm zielig voor het beestje die zijn baasje probeert te beschermen. Geen verdovingsschot of taser gebruikt, gewoon gelijk geslacht..

Geweldig dat er zoveel mensen zijn die wel ff weten hoe ze zelf in een dergelijke situatie zouden reageren! Ik vind het ook lullig voor die hond, want dat beest reageert puur uit instinct. Ik heb geen idee hoe ik zou reageren als er zo'n beest op me af zou komen, maar ik zou het risico niet nemen om me te laten bijten! Enig idee wat er van je arm overblijft als die tussen die kaken van zo'n beest komt te zitten?!? Totaal onberekenbaar. Hoe vaak hoor je wel niet "Het was zo'n lieve hond, nog nooit iemand gebeten!" kort nadat deze het gezicht van een klein kindje heeft verminkt.....

Het gedrag werd uitgelokt door de politieagenten. Eerst en vooral arresteren ze een man die zich niet verzet,toch pakken ze hem hard aan en doen ze hem pijn aan de arm. Dit is een techniek van de politie om "verzet" op te wekken bij de arrestant, wat de politie dan zogezegd het recht heeft nog harder in te grijpen. De eigenaar van de hond had zijn hond in de wagen gestopt alvorens naar de politieagenten te stappen. Hij stapte naar hen omdat ze zeiden dat ze met hem wouden praten. Hij wist dat hij het recht had hen te filmen, en de agenten vonden voelden zicht te kak gezet waardoor ze nogmaals hun macht misbruikten.

die gast werd dus gewoon harstikke terecht aangehouden, en handboeien is gewoon procedure daar

over schieten van hond praat ik niks goed :(

Politie hond schiet man dood

verklaar?

nouja na wat googlen kwam ik erbij uit dat er daar een inzet was van arrestatie team bij een overval, die man heeft zoals je hoort de muziek dusdanig hard aanstaan dat deze nog niet meer konden communiceren. Na waarschuwen zette hij deze niet zachter, en dus volkomen terecht aangehouden (in nederland heet dit beletten/belemmeren). Buiten dat had hij al een waslijst met antecedenten.

De agent in kwestie schijnt ook geen lievertje te zijn.

Geen idee of het waar is, google zelf en oordeel zelf

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven