- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmja...maar dan spaar ik nog liever die 30 euro uit en zeg ik gewoon dat het niet van mij is en dat hij mij probeert weg te pesten door anabolen op mijn naam te bestellen. En als ie dan zeikt doe ik aangifte voor het illegaal onderverhuren en schenden van artikel 201 van de grondwet, briefgeheim.

Kijk eerst maar eens naar de consequenties voor jou zelf
En al helemaal als je liegt, dude.

Mijn huisbaas heeft ongevraagd mn post gejat, pakje open gemaakt en anabolen gevonden. Toen heeft ie de politie gebeld. Heb nog niks gehoord maar kan ik het beter ontkennen of kun je dan nog meer problemen krijgen?
Iemand enig idee wat ik kan verwachten en het beste kan doen??

lekkere huisbaas
Zeg dat die huurbaas onder jou naam anabolen heeft bestelt, en dat hij jou daarmee wilt stressen om je uit die woning te plagen.
dus draai de speer om![]()
je zegt zelf al eerder dat de consequenties vrijwel nihil zijn dus waar heb je het nu over...
1. er is geen bewijs dat ik daar woon
2. er is geen bewijs dat ik voor dat pakje betaald heb
3. mijn huisbaas heeft de wet geschonden door het pakje te openen
4. mijn huisbaas heeft dit pakje zelf besteld en mijn naam gebruikt
mocht de waarheid ooit boven tafel komen dan geven ze me die boete van 30 euro maar. Maar dan doe ik ook gelijk aangifte tegen hem voor het onderverhuren en briefgeheim schenden.
ja 1 pakje...verder niks...dat is toch geen bewijs...ik kan ook een brief naar jou adres sturen met iemand anders zn naam erop

Onder welk begrip heb je dat opgezocht in het wetboek
Gr.

je zegt zelf al eerder dat de consequenties vrijwel nihil zijn dus waar heb je het nu over...
1. er is geen bewijs dat ik daar woon Je krijgt er alleen wel je post binnen?
2. er is geen bewijs dat ik voor dat pakje betaald heb Je hebt contant betaald of via bank?
3. mijn huisbaas heeft de wet geschonden door het pakje te openen Staat buiten het feit dat jij een pakketje binnen hebt gekregen
4. mijn huisbaas heeft dit pakje zelf besteld en mijn naam gebruiktDan lieg je, en dat kan je duurder komen te staan dan gewoon op te biechten voor iets waar geen zware consequenties op staan
mocht de waarheid ooit boven tafel komen dan geven ze me die boete van 30 euro maar. Maar dan doe ik ook gelijk aangifte tegen hem voor het onderverhuren en briefgeheim schenden.