AndroidHealthClinic

politie

ken diverse mensen waar een huiszoeking is geweest, in bijna al de gevallen hebben de de aas laten liggen, in een geval niet, maar dat was ook wel begrijpelijk gezien de hoeveelheid:D

laat me het artikel in het wetboek van strafrecht dan eens zien...pipo....
oh wacht....die is er geen. En denk je nou echt dat de politie ene fl**ker geeft om iemand met 2 flesjes anabolen?? Ookal zou het strafbaar zijn schrijven ze er nog niet eens een boete hoger dan 5 euro voor uit. Pipo.

sow heb je 2 flesjes op laten sturen?? wow man en daar maak jij je zo druk om hier ? whahahhaha lol:p:p:p

Die huisbaas van jou is gewoon jaloers op je fysiek.

Kijk maar uit dat hij niet aangeeft als inbreker kickboxer.
Je zegt dat ze niks kunnen bewijzen, dus jij kan ook niks bewijzen. Als ik jou was had ik me spullen gewoon afgepakt goedschiks of kwaadschiks en daarna zijn hut verlaten. De politie? Die moet je inderdaad niet bij halen, want ze zijn je beste vriend niet. Elke agent zou jou willen aanpakken om een streepje erbij te krijgen op zijn schouder. Maar goed ik wil je nergens voor aanzetten. Ik geef alleen aan wat ik zelf zou doen. Suc6 verder en houd je hoofd koel.

hmmm vraagt zich af wat je met 2 flesjes moet .....misschien flesjes van 40 ml dan???

Kijk maar uit dat hij niet aangeeft als inbreker kickboxer.
Je zegt dat ze niks kunnen bewijzen, dus jij kan ook niks bewijzen. Als ik jou was had ik me spullen gewoon afgepakt goedschiks of kwaadschiks en daarna zijn hut verlaten. De politie? Die moet je inderdaad niet bij halen, want ze zijn je beste vriend niet. Elke agent zou jou willen aanpakken om een streepje erbij te krijgen op zijn schouder. Maar goed ik wil je nergens voor aanzetten. Ik geef alleen aan wat ik zelf zou doen. Suc6 verder en houd je hoofd koel.

Jij hebt er verstand van :rolleyes::roflol:

Bezit was toch niet strafbaar schreef je in je thread over riod-testen!
Lol kennelijk toch niet zeker van je eigen huiswerk.
Laat me je 1 ding zeggen, BEZIT is wel degelijk strafbaar:D:D:D

Stierestront! Er wordt geen woord gerept over bezit van AAS in de wet, dus hoe kan het dan in godsnaam strafbaar zijn?

• Topic Starter Topic Starter
zo is dat, en nee natuurlijk heb ik niet mn eigen naam gebruikt met WU. En de kerel van wie ik de kamer onderverhuur staat 4kant achter me dus hij is bewijs genoeg dat ik hier aan het huren ben dus dat inbreker verhaal kan die ook niet mee komen. En 2 flesjes, van 100ml per stuk. Het is gewoon heel simpel ik kan doen wat ik wil en als mn huisbaas zn bek opentrekt gaat ie de bak in.

Het lijkt mij dat bezit van een kleine hoeveelheid niet strafbaar zal zijn? Maar moet je dan geen bewijs van legale aankoop hebben? Een grote hoeveelheid zal wellicht wel strafbaar worden omdat het gezien wordt als handel. Ik ben ook wel eens benieuwd naar de precieze wetgeving hieromtrent, iemand?

er was ooit een rechtzaak tegen een paar gasten bij mij uit de buurt, en die gozer werd ook beschuldigd van handel en hij beweerde dat het voor eigen gebruik was (hij had gigantisch veel aas in huis) dus heeft de aanklager uitgezocht wat menig bb'er gebruikt en kwam terecht op 3 ampullen per week geloof ik en de persoon in kwestie die beweerde dat hij 12 ampullen gebruikte per week :o

edit: hier een artikel erover.

Nederlandse sportschoolhouders voor de rechter wegens anabolenhandel (Stentor 05-01-2007) Met z'n drieen staan ze voor de rechter: de 39-jarige B uit Almere, een ex-profbodybuilder, eigenaar van een sportschool en een supplementenwinkel, de 45-jarige ex-profbodybuilder en sportschoolhouder V en de 29-jarige Kampenaar D.
In 2004 kreeg het OM tips dat sportschoolhouder V handelde in anabolen, en zelfs een leraar als klant had. Vanaf dat moment tapte de politie zijn telefoon. Toen bleek dat D de leverancier was van V. D werkte weer bij B, waardoor B bij het onderzoek betrokken raakte. In 2005 vonden agenten bij D en zijn baas B anabolen, die achteraf afkomstig waren uit dezelfde partij.
Voor eigen gebruik, zei B, die er geen geheim van maakte dat hij middelen gebruikte. Volgens hem kan een wedstrijdbodybuilder nu eenmaal niet zonder anabolen.
"Anabolen horen bij deze sport", zei MB tegen de rechter. "Als je wedstrijden doet dan gebruik je. Ik gebruik al jaren en schaam me daar niet voor."
B ontkende niet dat anabolen gevaarlijk zijn. "Iedereen weet dat anabolica slecht zijn. Ik kies ervoor en ken de consequenties. Anabolen zijn een medicijn voor zieke mensen."
[Almere Vandaag 05 januari 2007]
Ook V en D zeiden dat ze anabolen gebruikten, maar alledrie ontkenden dat ze erin handelden. De partijen die van eigenaar verwisselden waren restpartijen, zeiden ze, en de gevonden partijen waren voor eigen gebruik.
De verklaring van de drie staat echter haaks op die van de leraar. Die had een klantenkring opgebouwd voor spierversterkers die hij bij V inkocht.
Tegen de drie mannen is anderhalf jaar geeist. Dat is voor Nederlandse begrippen veel.
Update: Het 'anabolentrio' uit Zwolle, Kampen en Almere heeft geluk gehad. [De Stentor 20 jan 2007] Omdat het OM te lang over de zaak heeft gedaan, hebben ze hebben zo lang in voorarrest gezeten dat ze niet de gevangenis in hoeven. De 39-jarige B, sportschoolhouder in Almere en Nederlands kampioen bodybuilding, krijgt een werkstraf van 150 uur. De Zwollenaar V en de Kampenaar D komen er elk vanaf met een werkstraf van 120 uur.

Anabolen

Bodybuilder kan niet zonder anabolen’
door ROY TOUKER. vrijdag 05 januari 2007 | 08:41 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 08 juni 2007 | 08:59

Tekstgrootte
ZWOLLE/KAMPEN - Tegen voormalig Nederlands kampioen bodybuilden M.B. (38) uit Almere is gisteren anderhalf jaar cel, waarvan een halfjaar voorwaardelijk, geëist vanwege de handel in anabole steroïden. Zijn Zwolse distributeur M.F.V. (45), een voormalig bodybuildprof, en zijn Kamper bezorger G.N.D. (29) hoorden dezelfde straf tegen zich eisen. Het drietal gaf het eigen gebruik grif toe.

Volgens B. redt een wedstrijdbodybuilder het niet zonder spierversterkende middelen.

De handel in de anabolen werd gisteren bij de Zwolse rechtbank door de drie echter hevig ontkend.

‘Anabolen horen bij deze sport. Ik gebruik al jaren en schaam me daar niet voor’, gaf B. de rechters mee. Hij zou de middelen nog steeds gebruiken en Kampenaar D. zei ook nog aan de anabolen te zijn. Zwollenaar V. zou inmiddels met het gebruik ervan gestopt zijn.

Volgens het Openbaar Ministerie voorzagen B. en zijn medewerker D. in een groot deel van 2004 Zwollenaar V. van de anabolen. V. verkocht de middeltjes vervolgens door aan in de sportschool opgedane klanten. Volgens sommige klanten van V., onder wie een leraar, waren zij al jarenlang klant van hem.

Honderden gesprekken

Het Openbaar Ministerie kwam de handel in verboden middelen als Stanozolol, Proviron en Testosterone-Cypionate in 2004 op het spoor. Al in januari van dat jaar kwam er bij de politie informatie binnen over de handel en wandel van Zwollenaar V. Hij zou bij de sportschool waar hij toen actief was de middeltjes verkopen. Uit printgegevens van zijn telefoon kwam naar voren dat hij in die tijd honderden gesprekken voerde, waarvan alleen al ruim honderd met de Kamper ‘bezorger’ D. die in dienst was van de groothandel in voedingsupplementen van B. in Almere.

Vrachtje

V.’s telefoon werd vervolgens getapt en de man zelf geobserveerd. Daaruit kwam volgens het OM naar voren dat D. de anabolen vaak afleverde bij V.

De Zwollenaar kwam op 19 oktober 2004 in Almere een vrachtje afhalen en werd prompt aangehouden. In de auto van V. en bij hem thuis werd vervolgens het nodige spul aangetroffen. Flinke hoeveelheden anabolen, vond de politie ook bij het bedrijf van B. Bij de rechtbank hield B. gisteren hardnekkig vol dat dat allemaal voor eigen gebruik was. De Inspectie voor de Gezondheidszorg had in een schrijven aan de officier van justitie laten weten dat de hoeveelheid daarvoor veel te groot was. Een bodybuilder die aan de anabolen is, zou volgens de Inspectie drie ampullen per week gebruiken. B. bestreed dat en zei dat zijn dagelijks gebruik al op twaalf ampullen lag.

De bij V. en B. gevonden preparaten bleken na onderzoek afkomstig uit dezelfde partijen. V. ontkende echter spullen van B. afgenomen te hebben en omgekeerd ontkende B. de leveranties. De Zwollenaar en de Kampenaar zouden weleens middeltjes uitgewisseld hebben, maar dat zou niet meer dan een vriendendienst zijn geweest. Ook ‘zijn klanten’ zou hij alleen maar hebben voorzien als hij eens wat van zijn eigen ‘kuurtjes’ overhield. Dat strookt niet met de beweringen van diezelfde klanten. Zo had de eerder opgevoerde leraar na verloop van tijd een eigen klantenkringetje opgebouwd en kocht hij naar eigen zeggen de anabolen bij V. in. De advocaten van het drietal schrokken danig van de eis van de aanklager. Naar de mening van de strafpleiters had het OM de redelijke termijn voor vervolging overschreden, omdat er meer dan twee jaar overheen was gegaan. Die termijn is inderdaad met twee maanden overschreden, maar volgens de aanklager kwam dat ook omdat het dossier pas medio 2005 bij het OM belandde.

Dat de aanklager het principe van gelijke monniken, gelijke kappen aanhing, was tegen het zere been van de advocaat van Kampenaar D.. ‘Er is hier geen sprake van gelijke monniken. D. was in dienst van het bedrijf van B en leverde alleen maar pakketjes af. Zonder te weten wat erin zat. Meer dan een wat dommige bezorger is hij niet.’

Uitspraak 18 januari.

‘Ik gebruik

al jaren

en schaam me daar

niet voor’

hier een wat overzichtelijker stukje :)

Volgens mij is hij ook strafbaar omdat hij andermans post opent. Weet dus niet of hij op basis van op die manier verkregen bewijsmateriaal een soort van zaak tegen jou heeft.

Wat een naaiactie trouwens.

Precies!!! Domme zet als hij echt de politie heeft gebeld. Ik denk dat ze hem dan eerder aan zijn haren trekken..

precies kale, ze kunnen niks tegen je doen kickboxtony. Hij heeft een fout begaan dus hij zal eerder gestraft worden dan jij.

Terug
Naar boven