david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laat me het artikel in het wetboek van strafrecht dan eens zien...pipo....
oh wacht....die is er geen. En denk je nou echt dat de politie ene fl**ker geeft om iemand met 2 flesjes anabolen?? Ookal zou het strafbaar zijn schrijven ze er nog niet eens een boete hoger dan 5 euro voor uit. Pipo.

en de betaling...je bedoelt wat ik voor de anabolen betaald heb? dat is niet te traceren is allemaal anoniem gebeurd via western union
Kijk maar uit dat hij niet aangeeft als inbreker kickboxer.
Je zegt dat ze niks kunnen bewijzen, dus jij kan ook niks bewijzen. Als ik jou was had ik me spullen gewoon afgepakt goedschiks of kwaadschiks en daarna zijn hut verlaten. De politie? Die moet je inderdaad niet bij halen, want ze zijn je beste vriend niet. Elke agent zou jou willen aanpakken om een streepje erbij te krijgen op zijn schouder. Maar goed ik wil je nergens voor aanzetten. Ik geef alleen aan wat ik zelf zou doen. Suc6 verder en houd je hoofd koel.

Bezit was toch niet strafbaar schreef je in je thread over riod-testen!
Lol kennelijk toch niet zeker van je eigen huiswerk.
Laat me je 1 ding zeggen, BEZIT is wel degelijk strafbaar![]()
Bodybuilder kan niet zonder anabolen’
door ROY TOUKER. vrijdag 05 januari 2007 | 08:41 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 08 juni 2007 | 08:59
Tekstgrootte
ZWOLLE/KAMPEN - Tegen voormalig Nederlands kampioen bodybuilden M.B. (38) uit Almere is gisteren anderhalf jaar cel, waarvan een halfjaar voorwaardelijk, geëist vanwege de handel in anabole steroïden. Zijn Zwolse distributeur M.F.V. (45), een voormalig bodybuildprof, en zijn Kamper bezorger G.N.D. (29) hoorden dezelfde straf tegen zich eisen. Het drietal gaf het eigen gebruik grif toe.
Volgens B. redt een wedstrijdbodybuilder het niet zonder spierversterkende middelen.
De handel in de anabolen werd gisteren bij de Zwolse rechtbank door de drie echter hevig ontkend.
‘Anabolen horen bij deze sport. Ik gebruik al jaren en schaam me daar niet voor’, gaf B. de rechters mee. Hij zou de middelen nog steeds gebruiken en Kampenaar D. zei ook nog aan de anabolen te zijn. Zwollenaar V. zou inmiddels met het gebruik ervan gestopt zijn.
Volgens het Openbaar Ministerie voorzagen B. en zijn medewerker D. in een groot deel van 2004 Zwollenaar V. van de anabolen. V. verkocht de middeltjes vervolgens door aan in de sportschool opgedane klanten. Volgens sommige klanten van V., onder wie een leraar, waren zij al jarenlang klant van hem.
Honderden gesprekken
Het Openbaar Ministerie kwam de handel in verboden middelen als Stanozolol, Proviron en Testosterone-Cypionate in 2004 op het spoor. Al in januari van dat jaar kwam er bij de politie informatie binnen over de handel en wandel van Zwollenaar V. Hij zou bij de sportschool waar hij toen actief was de middeltjes verkopen. Uit printgegevens van zijn telefoon kwam naar voren dat hij in die tijd honderden gesprekken voerde, waarvan alleen al ruim honderd met de Kamper ‘bezorger’ D. die in dienst was van de groothandel in voedingsupplementen van B. in Almere.
Vrachtje
V.’s telefoon werd vervolgens getapt en de man zelf geobserveerd. Daaruit kwam volgens het OM naar voren dat D. de anabolen vaak afleverde bij V.
De Zwollenaar kwam op 19 oktober 2004 in Almere een vrachtje afhalen en werd prompt aangehouden. In de auto van V. en bij hem thuis werd vervolgens het nodige spul aangetroffen. Flinke hoeveelheden anabolen, vond de politie ook bij het bedrijf van B. Bij de rechtbank hield B. gisteren hardnekkig vol dat dat allemaal voor eigen gebruik was. De Inspectie voor de Gezondheidszorg had in een schrijven aan de officier van justitie laten weten dat de hoeveelheid daarvoor veel te groot was. Een bodybuilder die aan de anabolen is, zou volgens de Inspectie drie ampullen per week gebruiken. B. bestreed dat en zei dat zijn dagelijks gebruik al op twaalf ampullen lag.
De bij V. en B. gevonden preparaten bleken na onderzoek afkomstig uit dezelfde partijen. V. ontkende echter spullen van B. afgenomen te hebben en omgekeerd ontkende B. de leveranties. De Zwollenaar en de Kampenaar zouden weleens middeltjes uitgewisseld hebben, maar dat zou niet meer dan een vriendendienst zijn geweest. Ook ‘zijn klanten’ zou hij alleen maar hebben voorzien als hij eens wat van zijn eigen ‘kuurtjes’ overhield. Dat strookt niet met de beweringen van diezelfde klanten. Zo had de eerder opgevoerde leraar na verloop van tijd een eigen klantenkringetje opgebouwd en kocht hij naar eigen zeggen de anabolen bij V. in. De advocaten van het drietal schrokken danig van de eis van de aanklager. Naar de mening van de strafpleiters had het OM de redelijke termijn voor vervolging overschreden, omdat er meer dan twee jaar overheen was gegaan. Die termijn is inderdaad met twee maanden overschreden, maar volgens de aanklager kwam dat ook omdat het dossier pas medio 2005 bij het OM belandde.
Dat de aanklager het principe van gelijke monniken, gelijke kappen aanhing, was tegen het zere been van de advocaat van Kampenaar D.. ‘Er is hier geen sprake van gelijke monniken. D. was in dienst van het bedrijf van B en leverde alleen maar pakketjes af. Zonder te weten wat erin zat. Meer dan een wat dommige bezorger is hij niet.’
Uitspraak 18 januari.
‘Ik gebruik
al jaren
en schaam me daar
niet voor’

Volgens mij is hij ook strafbaar omdat hij andermans post opent. Weet dus niet of hij op basis van op die manier verkregen bewijsmateriaal een soort van zaak tegen jou heeft.
Wat een naaiactie trouwens.