MuscleMeat

Poll: Wat motiveerd jou mbt bodybuilding?

Peiling Peiling Wat motiveerd jou? mbt bodybuilding/strongman

• Totaal stemmers
    105

ijzer

Ecto
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
1.061
Lengte
1m78
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Zoals de topic titel luidt:

Wat motiveerd jullie om bijna elke dag weer aan het ijzer te hangen?

Heb je een andere motivatie dan wat hier staat voorgekauwd schroom niet en kalk het hier neer

Mijn motivatie laat ik nog even buiten beschouwing omdat ik een profiel werkstuk maak en dus onafhankelijk moet zijn! (leerdoel is namenlijk documenteren)

Spiermassa gainen had er ook in moeten staan.

ik moet zeggen dat er meerdere factoren zijn die mij motiveren.
de belangrijkste vind ik toch:
  • het verbeteren van je vorige training
  • de fysieke resultaten die je behaald als je bijvoorbeeld foto's van vroeger vergelijkt met nu geeft dat je echt voldoening en zin om nog harder te trainen
  • complimentjes van anderen

nummer 2 aangeklikt. Als ik een doel heb behaald heb ik gewoon voldoende motivatie en zelfvertrouwen om het volgende doel te halen. En je ziet dan ook egt dat je vooruit bent gegaan. En hoe je je lichaam langzaam ziet veranderen speelt ook heel erg mee.

Spiermassa gainen met daarbij de bijbehorende kracht, hierdoor zit ik dagelijks beter in mijn vel!

een beetje een combinatie van de dingen die je opnoemt in de poll

Je kan je stress van de dag kwijt. Bovendien ziet je lichaam veranderen. Dat geeft wel veel voldoening :).

Sterker worden.

Het doel van bodybuilden staat gewoon helemaal niet vermeld in de poll:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Het doel van bodybuilden staat gewoon helemaal niet vermeld in de poll:roflol:

Dan mag jij wel eens even goed lezen wat bodybuilding is met je lachende smiley'tje
Poll staat er een beetje voor jan lul bij tevens ook mijn eerste poll maar wat mij intresseert is jullie motivatie.

-Bodybuilden houd me op het rechte pad (niet te veel drugs en alcohol)
-Meer zeflvertrouwen
-Vet verliezen
-Spiermassa gainen
-Je lichaam zien veranderen geeft voldoening, en je wilt steeds meer
-Altijd sterker worden is ook tof
-De meisjes houden ervan (behalve enkele die zeggen dat ze te breed niet mooi vinden, blablabla... f*ck you)
-Omdat sporten gelukkig maakt
....

-Bodybuilden houd me op het rechte pad (niet te veel drugs en alcohol)
-Meer zeflvertrouwen
-Vet verliezen
-Spiermassa gainen
-Je lichaam zien veranderen geeft voldoening, en je wilt steeds meer
-Altijd sterker worden is ook tof
-De meisjes houden ervan (behalve enkele die zeggen dat ze te breed niet mooi vinden, blablabla... f*ck you)
-Omdat sporten gelukkig maakt
....

superpost man :thumbs:

karma hou je tegoed ;)

Dan mag jij wel eens even goed lezen wat bodybuilding is met je lachende smiley'tje
Poll staat er een beetje voor jan lul bij tevens ook mijn eerste poll maar wat mij intresseert is jullie motivatie.
Wat dacht je gewoon van spiermassa gainen en groter worden?

edit: zie het nu ook staan in de startpost, maar daar had ik al niet eens meer naar gekeken..

Wat dacht je gewoon van spiermassa gainen en groter worden?

Ben ik niet duidelijk genoeg, ik ben al de hele dag bezig met stof doorlezen over de beginselen van bodybuilding wat het is etc.

Wat jij neerzet is wel een heel petit grand beschrijving van waar het om draait.

- voornamelijk sterker worden
- me steeds kunnen focussen op een nieuw doel (meer gewicht)
- complimenten van anderen (niet alleen vrouwen)
- zelfvertrouwen groeit serieus (ik heb altijd al zelfvertrouwen gehad, maar toch krijg je nog meer hierdoor doordat je sterker word, elke dag complimenten krijgt en je er elke dag beter en beter uitziet)

doel: hoger springen.

Heb dan ook 'anders, namelijk...' aangeklikt, al komt sterker worden wel in de buurt. Ik wil verdomme 1.5x lichaamsgewicht fullsquaten, en daar zit ik nog wel een -tig aantal kilo's vandaan. Maar ik wil ook snel en explosief blijven en dus gewoon hoger springen. Gewicht, looks etc. boeit me niet. Het liefst zou ik er zo uitzien, als ik dezelfde skills zou krijgen:

YouTube - WORLDS GREATEST DUNKER!!

doel: hoger springen.

Heb dan ook 'anders, namelijk...' aangeklikt, al komt sterker worden wel in de buurt. Ik wil verdomme 1.5x lichaamsgewicht fullsquaten, en daar zit ik nog wel een -tig aantal kilo's vandaan. Maar ik wil ook snel en explosief blijven en dus gewoon hoger springen. Gewicht, looks etc. boeit me niet. Het liefst zou ik er zo uitzien, als ik dezelfde skills zou krijgen:

YouTube - WORLDS GREATEST DUNKER!!

Dat is een sprinkhaan ipv een basketter.

mijn doel is gewoon het lichaam kweken die ik nooit gehad heb.
nu heb ik spieren die getoond mogen worden en een vrij laag VP.
gewoon er goed uitzien dus

Tja wat motiveert mij om aan bodybuilding te doen.....
Elke keer een beetje meer kunnen, en trots zijn op je zelf.

Mijn dure collectie merkkleding die me niet meer zou passen wanneer ik zou stoppen met trainen. Het is goedkoper om 4 x per week een uurtje af te zien in de gym en af en toe een bak kwark naar binnen te werken.

Terug
Naar boven