Bulky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Krachttraining is voor mij ooit begonnen omdat ik altijd opkeek naar mensen zoals Schwarzenegger, J-C van Damme, en Sylvester Stallone. Ik wou me met hen kunnen identificeren. Nu inmiddels mag ik met trots zeggen dat ik op naturel wijze een fysiek van bijna 115 kilo heb bereikt, dat ik me een beetje met hun kan identificeren
. Terwijl ik 8 jaar geleden nog maar een schamele 59 kilo woog. Wil ook aan mensen laten zien dat je zonder anabolen steroiden of groeihormonen flink kunt groeien. Duurt misschien wat langer, maar je gains blijven ook langer. Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten hoe ze met hun lichaam om gaan, mits ze weten wat de voor- en nadelen zijn van bepaalde middelen.
Dus daarom zeg ik ook altijd; train niet alleen met je spieren maar ook met je verstand.
. Terwijl ik 8 jaar geleden nog maar een schamele 59 kilo woog. Wil ook aan mensen laten zien dat je zonder anabolen steroiden of groeihormonen flink kunt groeien. Duurt misschien wat langer, maar je gains blijven ook langer. Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten hoe ze met hun lichaam om gaan, mits ze weten wat de voor- en nadelen zijn van bepaalde middelen.Dus daarom zeg ik ook altijd; train niet alleen met je spieren maar ook met je verstand.

, maar als ik gewoon lekker vooruitgang boek kijk ik uit naar elke training om mn records weer te verbreken.