Fitness Seller

Poll: Wat motiveerd jou mbt bodybuilding?

Peiling Peiling Wat motiveerd jou? mbt bodybuilding/strongman

• Totaal stemmers
    105
Krachttraining is voor mij ooit begonnen omdat ik altijd opkeek naar mensen zoals Schwarzenegger, J-C van Damme, en Sylvester Stallone. Ik wou me met hen kunnen identificeren. Nu inmiddels mag ik met trots zeggen dat ik op naturel wijze een fysiek van bijna 115 kilo heb bereikt, dat ik me een beetje met hun kan identificeren:). Terwijl ik 8 jaar geleden nog maar een schamele 59 kilo woog. Wil ook aan mensen laten zien dat je zonder anabolen steroiden of groeihormonen flink kunt groeien. Duurt misschien wat langer, maar je gains blijven ook langer. Maar mensen moeten natuurlijk zelf weten hoe ze met hun lichaam om gaan, mits ze weten wat de voor- en nadelen zijn van bepaalde middelen.

Dus daarom zeg ik ook altijd; train niet alleen met je spieren maar ook met je verstand.

Gewoon het hele aspect bb.
Hard trainen en sterker worden, beter in je vel zitten en je groeit in meerdere opzichten. De sfeer rond de levensstijl is gewoon geweldig. EN het werkt verslaven dat ijzer;) ik heb dan ook als ik niet train een "ijzer tekort" en das niet best:D

Primair omdat trainen lekker is en secundair mn lichaam zien veranderen en afreageren.

dat trainen op zich al lekker is, is een understatement. Zit nu op dag 1 van een geplande 7 dagen rust, en ik heb er nu al een teringhekel aan. Ik wil verdomme morgen alweer gaan. En het erge is, waarschijnlijk ga ik ook. Dan maar alleen upper body, I don't give a damn.

sterker worden: ja
frustraties afreageren: soms
de saaiheid van mijn job compenseren: ja
de geile grieten: nee (daar ben ik nog niet breed genoeg voor of misschien al té breed, who knows, i don't understand women!)
complimentjes: valt te zien wie ze geeft, bij sommigen is het gewoon niet waar en dat is nogal doorzichtig
social life: heb ik niet dus gym komt pretty close jah
scaring the shit out of some ecto with a way too pretty girlfriend: hell yeah

Tja, bij een monster c**k hoort een monster fysiek.

Grootste motivatie is als ik van mensen hoor, wat ben jij opeens breed. Dat geeft je de meeste motivatie en het gevoel dat je iets doet en het ook werkt.

Daarnaast als ik een foto zoals van mijn rug maakte en een goede progressie zie. Dat is vooral de grootste motivatie.

Een andere motivatie is gewoon omdat ik het leuk vindt om te trainen

Het is leuk, het helpt met zelfvertrouwen opbouwen, leert discipline, heeft me geholpen met mn job, tja, wat niet...?

Het is leuk, het helpt met zelfvertrouwen opbouwen, leert discipline, heeft me geholpen met mn job, tja, wat niet...?

Je avatar !!!!! :hahaha:

On-Topic;

Aanvankelijk ben ik begonnen omdat ik mijn schouder moest versterken vd arts, nadat ik 'm kapot had gegooid met honkbal, echter de resultaten en complimentjes etc etc bevielen zo goed dat ik ben blijven hangen :D :D

ben het vooral gaan doen omdat ik zwaarder wilde worden en een in mijn ogen mooier fysiek. daarom bb.
daarnaast is trainen ook leuk en een goede uitlaatklep voor je teveel aan energie :D

mijn droomlichaam krijgen...

en de complimentjes van anderen ( nu nog vrienden ) zijn leuk, maar wat me vooral motiveert in de sportschool zijn die mannetjes en vrouwtjes die me nu nog raar aan staan te kijken als ik lekker aan het trainen ben.. dan denk ik: ja lach maar, maar wie het laatst lacht, lacht het best en dat ben ik over een tot twee jaar als ik op het podium sta!:D

sterker en groter worden
zelfvertrouwen, complimentjes en af en toe agressie uiten.

en vind het er beter uitzien als hoe dun ik 1,5 jaar geleden was :rolleyes:

Omdat mijn ballen alsmaar zwaarder worden en ze moet kunnen meedragen.

dat ik gewoon kk lekker ben ;)

Met name Dopamine en Adrenaline zijn de motivatie achter mijn bodybuilding...

de grootste motivatie vind ik toch wel elke week grotere gewichten verplaatsen. als ik op een plateau zit zakt de motivatie snel weg :(, maar als ik gewoon lekker vooruitgang boek kijk ik uit naar elke training om mn records weer te verbreken.

complimenten die je krijgt zijn ook wel belangrijk

-Bodybuilden houd me op het rechte pad (niet te veel drugs en alcohol)
-Meer zeflvertrouwen
-Vet verliezen
-Spiermassa gainen
-Je lichaam zien veranderen geeft voldoening, en je wilt steeds meer
-Altijd sterker worden is ook tof
-De meisjes houden ervan (behalve enkele die zeggen dat ze te breed niet mooi vinden, blablabla... f*ck you)
-Omdat sporten gelukkig maakt
....

:roflol:

Karma!:eek:

de liefde ervoor, en het bevredigende gevoel, en omdat ik het heel interessant vind hoe je je lichaam kunt veranderen

de rest van de voordelen zijn leuke bijkomstigheden maar geen hoofdzaak voor mij

Terug
Naar boven