XXL Nutrition

Poll: Wat motiveerd jou mbt bodybuilding?

Peiling Peiling Wat motiveerd jou? mbt bodybuilding/strongman

• Totaal stemmers
    105
je wordt er sterker van, dat al zeker. Dat alleen al schept veel vertrouwen in mezelf.

Verder, intensief met bb bezig zijn houd me gezond en op het rechte pad:
- je eet gezonder
- je doet aan lichaamsbeweging 4-5 keer in de week
- je drinkt minder alcohol
- rust is nu veel belangrijker dan voordien
- het geeft me een doel om naar te werken, en mijn doelen & grenzen steeds verder en verder te leggen.
- ...

anders namenlijk: ik wil groot worden!

ik ben begonnen omdat spieren me altijd geboeid hebben, sterk zijn en grote spieren vond ik al vanaf klein boeiend maar ben pas toen ik 17 was begonnen met aanklooien.

ik ben het blijven doen omdat het dicipline vergt en creërt. een grote man heb ik altijd al willen zijn en werk me er naar toe. vind het leuk om sterk te zijn. het is gezond en vrouwen vinden het ook wel mooi ;)
het heeft me ook meer zelfvertrouwen gegeven.
wel appart hoe dat is gegaan maar dat is echt een proces van een jaar geweest waarin ik echt een doel had gekregen in school, werk en mn hobby.

verschillende factoren...

_ spiermassa aankomen natuurlijk, was vroeger overdreven mager...
_ goed in men vel te voelen door er een gezonde levenswijze op over te houden!
_ vereist toch wat dicipline en dit kan nooit kwaad

• Topic Starter Topic Starter
Er zitten geweldige reacties tussen die er perfect in passen.
Ik zal diversen erin zetten met jullie dbb nick.

Binnekort nog even de straat op, enquete houden over wat de massa denkt over bb
En natuurlijk ook vragen waarom ze bodybuilding vaak associeren met steroiden gebruik.

Ik wil weten wat het beeld is van mensen die niet aan bb doen maar wel/niet sporten, kunnen we hier verder discuseren of hun beeld klopt of niet.

Als ik klaar ben zal ik het online zetten, er staan nog wat leuke weetjes in over de geschiedennis etc, ik heb nog meer reacties nodig!

En natuurlijk ook vragen waarom ze bodybuilding vaak associeren met steroiden gebruik.

Ik wil weten wat het beeld is van mensen die niet aan bb doen maar wel/niet sporten, kunnen we hier verder discuseren of hun beeld klopt of niet.

Als ik klaar ben zal ik het online zetten, er staan nog wat leuke weetjes in over de geschiedennis etc, ik heb nog meer reacties nodig!

Ja zeker even die straatenquete op dbb zetten, ben wel benieuwd:)

Mijn redenen:
*Der niet meer uitzien als een ecto
*Sterk worden
*Complimenten

Zou idd leuk zijn als je dat echt gaat doen ijzer, succes!

ik ben begonnen omdat spieren me altijd geboeid hebben, sterk zijn en grote spieren vond ik al vanaf klein boeiend maar ben pas toen ik 17 was begonnen met aanklooien.

ik ben het blijven doen omdat het dicipline vergt en creërt. een grote man heb ik altijd al willen zijn en werk me er naar toe. vind het leuk om sterk te zijn. het is gezond en vrouwen vinden het ook wel mooi ;)
het heeft me ook meer zelfvertrouwen gegeven.
wel appart hoe dat is gegaan maar dat is echt een proces van een jaar geweest waarin ik echt een doel had gekregen in school, werk en mn hobby.

Goede post kerol:thumb:

In principe ben ik begonnen met exact dezelfde motivatie als SanderM..

Ik kon zo niet vinden hoe ik het het beste kon beschrijven!
Als kleine jongen altijd al kijken naar personages zoals Heman, B.A. (A-team), Superman .. Wat wilde ik als kleine jongen altijd al graag kunnen vliegen net als superman.. :roflol:

ijzer zei:

Suggestieve vraagstelling, je kunt het beter anders aanpakken door te vragen 'Waar denk je aan bij bodybuilding?'. Wanneer iemand steroiden noemt vraag je vervolgens door waarom hij/zij aan steroiden denkt bij de term bodybuilding.

De stelling dat mensen bij bodybuilding direct denken aan steroiden kun je beter ombouwen tot hypothese. Misschien blijkt uit je enquete wel dat dit best meevalt.

Of vraag wat ze denken wat het verschil is tussen "fitness" en "bodybuilding" eigenlijk ben ik daar zelf benieuwd naar;)

Ik keek vroeger altijd naar dat nep worstelen (vind er nu geen **** meer aan), en wou ook altijd zo worden. En toen ik 7 was en super hoge stekels had en een bril (ja toen was ik al player) had ik heel vaak me schwarzenegger t-shirt aan, met judgement day erop :D

Deze ruleerd.

1 jaar geleden was ik nog een klein ventje, 65 kg, meer bot dan spier. In dicotheeken enz beukte iedereen mij aan natuurlijk beukte ik altijd wel terug, wat vaak uitdraaide op ruzie. Maar nu ****ing 1 jaar later, Als ik de discotheek in kom gaan ze gelijk aan de kant, de meesten durfen me nie eens aanteraken. Ik beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan :D ( over 1 uurtje ga ik weer ) :cool:

Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen :p

Ik ga ook nog een aantal jaar door, ik ben helemaal weer gemotiveerd :D

Als ik heel breed en gespierd word maak ik misschien ooit nog kans bij Mikki

chicks vinden het een compliment als je vettig naar hen knipoogt

je hebt minder snel ruzie

je krijgt meer respect van mensen

je leeft gezonder (je leeft maar één keer)

mensen voelen zich veilig rondom jou

• Topic Starter Topic Starter
Suggestieve vraagstelling, je kunt het beter anders aanpakken door te vragen 'Waar denk je aan bij bodybuilding?'. Wanneer iemand steroiden noemt vraag je vervolgens door waarom hij/zij aan steroiden denkt bij de term bodybuilding.

De stelling dat mensen bij bodybuilding direct denken aan steroiden kun je beter ombouwen tot hypothese. Misschien blijkt uit je enquete wel dat dit best meevalt.

Goed idee, ik zal de vragenlijst morgen goed uitgebreid maken en posten nog wat ideën? suggesties welkom!

chicks vinden het een compliment als je vettig naar hen knipoogt

je hebt minder snel ruzie

je krijgt meer respect van mensen

je leeft gezonder (je leeft maar één keer)

mensen voelen zich veilig rondom jou

dat weet ik nog zo niet, er zijn vaak van die groepjes die zich willen bewijzen en dan zoeken ze er wel eens een groter iemand uit om indruk te maken, maar alleen zullen ze idd niet rap komen ;)

Terug
Naar boven