MuscleMeat

Poll: Wat motiveerd jou mbt bodybuilding?

Peiling Peiling Wat motiveerd jou? mbt bodybuilding/strongman

• Totaal stemmers
    105
chicks vinden het een compliment als je vettig naar hen knipoogt

je hebt minder snel ruzie

je krijgt meer respect van mensen

je leeft gezonder (je leeft maar één keer)

mensen voelen zich veilig rondom jou

Jaloezie van bepaalde ecto's niet te vergeten..

als ik niet train val ik af. ik weeg van oorsprong 55 tot 60 kg. ik weeg nu 76 kg. als ik blessure heb ofzo, ik beweeg niet, doe nix, vreet me suf, sta op de weegschaal en ben binnen 1 a 2 weken zo 3 a 4 Kg kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
dat weet ik nog zo niet, er zijn vaak van die groepjes die zich willen bewijzen en dan zoeken ze er wel eens een groter iemand uit om indruk te maken, maar alleen zullen ze idd niet rap komen ;)

Het ligt er ook aan waar je je voor leent. Ten eerste train je voor jezelf en niet voor anderen hun comfort. :cool:

Vragenlijst straat enquete:
1: Wat vind u van bodybuilding?
2: Waar denkt u aan bij de term bodybuilding? if steroid {
Waarom denkt u aan steroiden bij de term bb }
3: Wat is het verschill tussen bodybuilding en fitness?
en: Waar trekt u de grens tussen bodybuilding en fitness?
4: Hoe komt u aan uw informatie over bodybuilding? :rolleyes:

Niet teveel lekker compact, ga natuurlijk niet vragenlijsten maken met 20 vragen bij wijze van, denk dat hier wel wat uit te halen valt, iemand een goede toevoeging tell me

Eigenlijk alle punten:(. Je had er een poll van moeten maken waarbij je meerdere opties kunt aanvinken.

En gezien het voor je werkstuk is: Het is motiveert en namelijk (niet namenlijk). :D

Eigenlijk alle punten:(. Je had er een poll van moeten maken waarbij je meerdere opties kunt aanvinken.

En gezien het voor je werkstuk is: Het is motiveert en namelijk (niet namenlijk). :D

Ja ach ik ben ook niet perfect maar wat is jou motivatie?

de voorruitgang die je ziet. filmpjes, foto's van bodybuilders. het gevoel na een zware training. de voordelen van het trainen. enz. enz.

anders : groter zijn dan vele anderen

ik wil nken

Das natuurlijk ook een motivatie!!! ! :D

wat mij motiveert mbt bodybuilding.

opzich is het niet echt bodybuilding, maar gewoon krachttraining.
tijdens krachttraining heb ik gewoon een heerlijk gevoel.
ik kan alles van me af zetten en echt scheit hebben aan alles.
me volledig focussen op 1 doel en helemaal kapot gaan is voor mij het lekkerste wat er is.

verder geniet ik van de aandacht die ik ervan krijg.
de interesse in mijn eetgewoontes en als je weer van die reacties krijgt van moet je eens kijken wat voor spieren....

en gewoon het heerlijke gevoel van zelfvertrouwen.
het weten dat je toch sterker bent als die sukkel die je in de disco weer zon duw met zen schouder probeert te geven en zelf aan de kant vliegt (i love squats :D)

jammer dat ik het "ik-ben-sterker-gevoel" nog niet heb maar dat komt nog:rolleyes:

- Men eige tot het uiterste pushe en elke keer proberen verder en harder te gaan.
- Ik leef gezonder (gestopt met roken, minder frisdrank, alcohol, vettig eten,...)
- Het gevoel na een training als je volledig strak staat geeft voldoening
- Gewoon spiermassa gainen en een beest worde

Terug
Naar boven