MuscleMeat

pols gebroken

oblivion

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
84kg
hey,

ik heb het gepresteerd om tijdens basketbal mijn pols te breken (allez, een kleine barst in mijn pols) en ik moet volgens de dokter 6 weken een gips dragen.
Natuurlijk wil ik nog zoveel mogelijk doen tijdens die 6 weken om zo weinig mogelijk kracht te verliezen; benen, onderrug en abs kan ik sowieso verder trainen maar voor de rest wordt het moeilijk.
Ik dacht er bvb aan om peck deck te gaan doen omdat ik dan met mijn ellebogen kan duwen en mijn pols dus niet nodig heb; dan kan ik toch iets doen om chest te onderhouden.
Heeft er iemand misschien nog een idee zodat ik toch een beetje lats/biceps/triceps/schouders enzo kan onderhouden?

das mooi klote..
en je doet veel met je polsen,je pakt alles beet met je handen dus ja...weinig opties denk ik kerel.
sterkte.

Zit met het zelfde probleem net me hand gebroken (bij me pink) ben ook voor 5-6 weken uit! maar wil geen spiermassa verliezen, hoe kan je dat het beste doen??

3 x p week benen. chill

sterkte en beterschap

Als je oefeningen doet waaruit je ook kracht nodig hebt uit je armen. Zou ik het lekker niet doen. omdat je dan toch ook ongemerkt kracht haalt vanuit je pols. Of je moet echt heel heel ligt gaan trainen. Maar zou het wel afraden eerlijk gezegd.

Na die 6 weken kan je weer volop aan de bak. En anders heb je nog misshcien wel meer last na die 6 weken.

Doe je toch lekker wat cardio enzo.

• Topic Starter Topic Starter
hmz, benen en cardio dan maar :o

ik heb vorige jaar 3 maanden gips gehad (gebroken middenhandsbeentje + pols), heb toen alleen benen gedaan en lekker rustig cardio zodat je wel bezig blijft, voor de rest lekker hoog in je eiwitten zitten.

had daarvoor iets meer als een jaar getraind, maar je hebt ook spiergeheugen en binnen 2 maanden zit je weer op je oude niveau...

succes!

Terug
Naar boven