AndroidHealthClinic

Pols

Wickedsick

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb nogal smalle polsen, maar door te tennissen heb ik een buiten verhouding grote spier ter hoogte van men elleboog. Nu zou ik dus men pols willen trainen zonder die spier mee te trainen (heb geen zin dat die nog groter wordt...), maar ik vind alleen maar oefeningen voor onderarmen waar niet bij vermeld staat welk deel het specifiek traint. Is het mogelijk om alleen de pols (en nog een stuk erboven) te trainen zonder de spier rond de elleboog? En zo ja, welke oefeningen?

:roflol: Wat een vragen kom je hier toch tegen. Ga gewoon eten en trainen jongen, als je 80kg weegt dan zal je jezelf geen zorgen maken rond je polsen die niet in verhouding zijn met je ellebogen

• Topic Starter Topic Starter
Mijn elleboog is niet alleen buiten proporties met mijn pols, ook met mijn bovenarm. Fototoestel is stuk, dus heb ik met paint vlug ff schets gemaakt om een idee te geven van hoe erg het toch is...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ok het ziet er belachelijk en lachwekkend uit :p
maar het geeft toch een goed beeld van het probleem.

karma kerel, ik hoop voor jou dat er mensen zijn die dit serieuzer kunnen opnemen dan mij want het lukt echt niet :roflol:

Wickedsick,

Je kunt je polsen niet dikker maken omdat er simpelweg weinig spier dikker valt te maken rond je pols.

Ga nou alsjeblieft een goeie sportschool zoeken. Dan ga je met de bus ofzo, als er niet een dicht in de buurt is. Als je nou echt niet naar een sportschool gaat, ga dan met wat improviseren een degelijke fullbody workout doen drie keer week. Als je je richt op compounds zal het na verloop van tijd echt wel in orde komen.

Ik vind het trouwens wel meevallen als ik zo naar jouw foto's kijk. Gewoon hard trainen en goed eten.

Hmm...vreemd ik heb het tegenovergestelde. Ik heb een normale arm, maar wil er eigenlijk ook wel zo één als Popey.:rolleyes:

Ok, sorry wou het gewoon weten.

Geeft ook niet. Maar die tekening is echt cool.

Ik vind het minder cool dat ik zo'n arm heb :p

Wat een stumpers zijn jullie. Wat is het toch leuk om nieuwe mensen die nog weinig kaas hebben gegeten van alles belachelijk te maken... Tjonge jonge flinke jongens toch.. :rolleyes:

Panharing zei:
Wat een stumpers zijn jullie. Wat is het toch leuk om nieuwe mensen die nog weinig kaas hebben gegeten van alles belachelijk te maken... Tjonge jonge flinkje jongens toch.. :rolleyes:

Ach laat ons, we hebben ook eens iets gevonden waarvan we meer weten dan anderen :o

Draag dan vet hippe von dutch polsbandjes...je weet toch?

Probs voor de paint tekening:roflol:!

Maar idd je pols kan je volgens mij niet verdikken, is genetisch bepaald. Ik heb ook vrij dunne polsen. Doe je niks aan. Sterker maken daarentegen kan natuurlijk wel.

Terug
Naar boven