Fitness Seller

Polsen & Kuiten

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo,

misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je kuiten en polsen in de breedte te trainen? Je kan je kuiten en polsen natuurlijk trainen, maar dan worden ze zegmaar dikker van je buik naar je rug, niet dikker van 'links naar rechts' als je je lichaam van voren bekijkt.
Is dit mogelijk? En voor je polsen? Mijn polsen en kuiten zijn in de 'breedte' namelijk nogal dun.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Niet mogelijk, of in ieder geval nauwelijks waarneembaar. Polsen en enkels zijn botten en pezen, die groeien niet zoals spieren.

polsen idd niet, kuiten wel!

• Topic Starter Topic Starter
Okee, thanks!

Als polsen dat niet kunnen, neem ik aan enkels ook niet he?

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 23:33 ----------

Oh las eroverheen, laatmaar.

Ik heb sinds ik train wel een schakel moeten toevoegen aan mijn horloge. Maar dat zou ook aan de vasculariteit kunnen liggen of aan de uiteinden van m'n onderarmspieren. Not really sure.

genetisch bepaald. Phil is mooi voorbeeld

Ik heb sinds ik train wel een schakel moeten toevoegen aan mijn horloge. Maar dat zou ook aan de vasculariteit kunnen liggen of aan de uiteinden van m'n onderarmspieren. Not really sure.

Je bent pas 22, misschien is je skelet nog wat in de breedte gegroeid.

Mijn horloge zit ook een stuk strakker, er loopt een spier over de bovenkant van de pols die omhoog komt te staan, en de pols aan de onderkant kan iets dikker worden..

Maar echt heel duidelijk verschil zal niet echt te trainen zijn :)

Mijn horloge zit ook een stuk strakker, er loopt een spier over de bovenkant van de pols die omhoog komt te staan, en de pols aan de onderkant kan iets dikker worden..

Maar echt heel duidelijk verschil zal niet echt te trainen zijn :)

Dit heb ik idd ook ja.:)

Ik vond het al raar omdat ik altijd las dat je polsen hetzelfde bleven kwa omvang tenzij je veel aankwam in vet.

Die spier die jij bedoeld zit aan de bovenaan de binnenkant van je pols.

Volgens mij heb ik ze ook pas gekregen toen ik wrist en reverse wrist oefeningen ging doen maar dat weet ik niet zeker.

Dit heb ik idd ook ja.:)

Ik vond het al raar omdat ik altijd las dat je polsen hetzelfde bleven kwa omvang tenzij je veel aankwam in vet.

Die spier die jij bedoeld zit aan de bovenaan de binnenkant van je pols.

Volgens mij heb ik ze ook pas gekregen toen ik wrist en reverse wrist oefeningen ging doen maar dat weet ik niet zeker.

Precies ja! Klopt helemaal! :)

gigantische hoeveelheden hgh moeten kunnen helpen?

in de polsen zit ook spieren (vooral aan de onderkant) die kunnen dus groeien, vooral bij grip/knijp training.

Volgens weten sommigen hier niet waar hun pols eindigt en hun onderarm begint. Pols bevat geen spieren, alleen pezen en botten, end of story.

Volgens weten sommigen hier niet waar hun pols eindigt en hun onderarm begint. Pols bevat geen spieren, alleen pezen en botten, end of story.

Is goed dan houd ik die lijn wel aan als vocht:rolleyes:

En als jij je pols ook echt bedoeld als 1/2 cm arm vanaf je hand dan heb je gelijk.

Er loopt gewoon een spier richting je pols, je onderarm kan je trainen maar je pols zelf word dus niet groter, maar een grote onderarm ziet er wel goed uit.

nu we het toch over strakk zitte hebben. sinds ik pull ups breed pak . gaan mijn shirts veel ste strak zitten waardoor het een stuk naar bove getrokke word en dan lijkt het shirt te kort -.-

maar ja morge op mams geld naar de stad haha

Terug
Naar boven