MuscleMeat

Popcorn en cola bij de hand??

mwoah zal zo'n vaart niet lopen hoop ik als ze het maar niet gaan doen als ik lig te slapen want daar kan ik me zo kwaad over maken.

Gooi de boel maar plat.
Het leger, de extrimisten en het regime hé.. laat de burgers gerust.

• Topic Starter Topic Starter
Hij heeft enigzins wel gelijk, plaatsen van bron is bij dit soort berichten wel een vereiste. Bronvermelding levert ook minder problemen op bij integraal overnemen berichten, officieel mag je namelijk dit soort berichten niet zomaar sleuren en pleuren.

Perberichten mag je zonder bron vermedlingen wel sleuren en pleuren.

dan wel cola light en een zoutarme popcorn graag probeer wat aftevallen en om nou ook nog is wat er te gaan vast houden...

Het is wel zo netjes, anders valt er weinig te verifieren of het nieuws enige waarde heeft. Waarom zo obstinaat?

Onder de categorie "Roddel & Achterklap" :roflol:

Omdat ik de reacties van sommige hier nogal spastisch vind overkomen, daarom.

Rusland is gewoon een relnicht, Putin was al aan het rellen onlangs over Bush/VS en dit is stap 2, stap 3 is dat Rusland samenspant met Iran en een raket schiet op USA. USA schiet dan terug en WOIII is begonnen.

Rusland is gewoon een relnicht, Putin was al aan het rellen onlangs over Bush/VS en dit is stap 2, stap 3 is dat Rusland samenspant met Iran en een raket schiet op USA. USA schiet dan terug en WOIII is begonnen.

Niet te hopen dat het zover komt natuurlijk. Wij in het 'angstig' EU zitten er dan weer midden in.

Dat Rusland en Iran met mekaar door 1 deur kunnen, is inmiddels wel duidelijk ja. Maar dat betekent ook dat het 2 ecto's zijn, anders hadden ze er nooit samen door gekunnen :D

Denk dus dat het wel meevalt.

:yawn: gaat helemaal niets gebeuren hoor.
als er echt al zo veel troepen daar in de buurt waren was dit nu de hele dag al head news op alle zenders.

en die mofo's kunnen maar beter ook opdonderen met hun oorlogjes overal.

Terug
Naar boven