BomBiggy
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homer17 zei:waarom zou je het überhaupt doen :S:S je bent toch een sporter of niet? waarom drug??
koetje zei:ik moet jullie zeker niet vertellen dat de ingedientes toiletontstopper ed is

dbott zei:Daardoor is GHB medio jaren 90 officieel verboden. Voor die tijd was het gewoon in smartshops te verkrijgen. Toch leveren bedrijven nog steeds kant-en-klare GHB, of precursoren zoals Liquid Blue.
Als GHB voor sporters effectief wil zijn, moet je het dus met een anabole steroïden combineren, om de stijging van het prolactine-serum te compenseren. DHT-anabolen lijken daarvoor het meest geschikt te zijn. (Stromba, Winstrol, Primo, Proviron)
Ik zou het zelf of met Stromba proberen. Ik ken gevallen waarin stromba-gebruikers op GHB twee keer zoveel massa wonnen dan je van een alleen-stromba-kuur zou verwachten.
.
LucNijhuis zei:Dan is het ook niet alleen ghb geweest, misschien in de combi met alcohol ofzo, Van alleen ghb val je hooguit een paar uur in slaap, of als je echt te VEEL neemt misschien in coma,

Leviathan zei:, geen alcohol erbij, en VOORAL niet proberen de prettige roes te versterken door extra GHB te nemen. Want dan ga je je niet lekkerder voelen.

bouwens62 zei:Er gaan een hoop broodje aap verhalen rond over GHB maar de risico's zijn echt nihil! Mits je het verstandig gebruikt!
En hier zit het m nou in! Er lopen echt een hoop malloten rond! En dan is het makkelijk om GHB de schuld te geven terwijl degene die GHB verkeerd gebruikt de schuldige is!