AndroidHealthClinic

Positieve effect van GHB op Bodybuilding.

Heb er nooit problemen mee gehad :D . Weet alleen hoeveel je neemt en ABSOLUUT geen alcohol erbij. EN vergeleken met alle andere middelen is ghb zeker de veiligste in tegendeel tot bv...sigaretten.

ik moet jullie zeker niet vertellen dat de ingedientes toiletontstopper ed is

Homer17 zei:
waarom zou je het überhaupt doen :S:S je bent toch een sporter of niet? waarom drug ???????????????????????

Omdat ook sommige sporters zich eens willen laten gaan? Als je je zo nu en dan kan laten gaan, zonder al te groot spierverlies kom dat je alleen maar ten goede, mits je er behoefte aan hebt natuurlijk.

Mijn interesse is gewekt, het is een van de weinige drugs die ik nog nooit gebrobeerd heb.

Heeft het supplement GABA geen bewezen gelijkaardig effect als ghb op de hypothalamus tijdens het slapen?

hoeveel GHB pakken jullie meestal op een avond?

doseringen van zo'n 4/5 ml neem ik aan??

Ik neem al geruime tijd elke avond 4ml GHB. Ideaal spul. Er treedt geen gewenning op, die 4ml heeft nu nog steeds hetzelfde effect op me als 4 maanden geleden.

Wordt in het lichaam afgebroken in water en CO2, dus geen schadelijke metabolieten.

Ik geloof niet echt dat de verhoogde GH-afgifte bijdraagt aan de spiergroei, wel zijn er verschillende onderzoeken geweest die erop wezen dat GHB een positieve invloed heeft op de vetverbranding.

Jammer dat er idioten zijn geweest die er niet normaal mee zijn omgesprongen en een OD te pakken hadden.

GHB is zeer dosisgevoelig. 1ml teveel kan er al voor zorgen dat je je lam, onprettig en slaperig gaat voelen.

Gewoon ff uitzoeken wat de juiste dosering voor je is, geen alcohol erbij, en VOORAL niet proberen de prettige roes te versterken door extra GHB te nemen. Want dan ga je je niet lekkerder voelen.

koetje zei:
ik moet jullie zeker niet vertellen dat de ingedientes toiletontstopper ed is

nee toilet of beter gootsteen ontstopper is geen ingredient... hier bevind zich alleen NaOH in deze stof nodig is voor productie en bevind zich dus niet meer in het eind resultaat...

zo.. wou ik even recht zetten... :D

dbott zei:
Daardoor is GHB medio jaren 90 officieel verboden. Voor die tijd was het gewoon in smartshops te verkrijgen. Toch leveren bedrijven nog steeds kant-en-klare GHB, of precursoren zoals Liquid Blue.

Als GHB voor sporters effectief wil zijn, moet je het dus met een anabole steroïden combineren, om de stijging van het prolactine-serum te compenseren. DHT-anabolen lijken daarvoor het meest geschikt te zijn. (Stromba, Winstrol, Primo, Proviron)

Ik zou het zelf of met Stromba proberen. Ik ken gevallen waarin stromba-gebruikers op GHB twee keer zoveel massa wonnen dan je van een alleen-stromba-kuur zou verwachten.

.

hmm klinkt allemaal wel interesant, maar als ik het goed begrijp is dit middel gewoon legaal onder de naam liquid blue te koop?

LucNijhuis zei:
Dan is het ook niet alleen ghb geweest, misschien in de combi met alcohol ofzo, Van alleen ghb val je hooguit een paar uur in slaap, of als je echt te VEEL neemt misschien in coma,

sorry , niet helemaal mee eens.
We moeten de gevaren niet direct gaan overdrijven en het aantal dodelijke ongelukken op ghb niet overschatten,
maar de risico's in dit topic worden echt teveel gebagataliseerd, want GHB is geenszins een ongevaarlijk goedje!

In comateuze toestand is het "inslikken" van de tong een veelvoorkomend probleem. Net als verstikking door braaksel en/of speeksel waardoor de ademweg wordt afgesloten.

In vergelijking met MDMA is GHB qua bijwerking en schadelijkheid niet gevaarlijk, want MDMA brengt hersenschade toe ( en breekt spiermassa af).
Echter de kans op overdosering op ghb is veel groter dan op mdma. juist omdat ghb-dosering zo nauw luistert en men vaak de sterkte van de ghb niet weet of verkeerd inschat. Niet voor niets moet de ambulance tig keer vaker uitrukken in het weekend voor ghb klanten dan voor xtc klanten.
Maak je eigen keus voor gebruik van middelen, maar onderschat de risico's niet!!

-einde preek- ;)

Leviathan zei:
, geen alcohol erbij, en VOORAL niet proberen de prettige roes te versterken door extra GHB te nemen. Want dan ga je je niet lekkerder voelen.

Verstandige tip van een verstandige gebruiker! :cool:

Dit goedje staat ook nog op m'n lijst, aangezien ik geen alcohol drink maar tijdens het uitgaan ook niet altijd nuchter wil. Dosering ligt uiterst nauw, maar als je eenmaal weet hoeveel je moet hebben voor aangename efecten is het een geschikte drugs, idd bijna niet schadelijk. Eerste keer misschien iets van 2 ml nemen, half buisje.

Er gaan een hoop broodje aap verhalen rond over GHB maar de risico's zijn echt nihil! Mits je het verstandig gebruikt!

En hier zit het m nou in! Er lopen echt een hoop malloten rond! En dan is het makkelijk om GHB de schuld te geven terwijl degene die GHB verkeerd gebruikt de schuldige is!

bouwens62 zei:
Er gaan een hoop broodje aap verhalen rond over GHB maar de risico's zijn echt nihil! Mits je het verstandig gebruikt!

En hier zit het m nou in! Er lopen echt een hoop malloten rond! En dan is het makkelijk om GHB de schuld te geven terwijl degene die GHB verkeerd gebruikt de schuldige is!

Net als met die enkele xtc doden die in al die jaren gevallen zijn.

Wordt alleen niet naar gekeken of ze toevallig al lichamelijke klachten hadden ervoor, en of niet wel iets meer als xtc alleen gebruikt hadden.

Op MDMA kan het niet fout gaan als je verstandig gebruikt. Als je weet hoeveel mg je tot je neemt en suikerhoudende dranken blijft drinken.

Terug
Naar boven