Fitness Seller

Post finasteride syndroom, PSSD, PAS,..

Ben je blind of gewoon dom? Kijk in welke thread je zit. Er is een reden dat artsen het nog amper voorschrijven...

En ik ben blij dat je fina gaat nemen, meeste mensen moet het op de harde manier leren.
Het aantal gebruikers van Finasteride (Proscar) en Dutasteride in Nederland is ongeveer gelijk gebleven de afgelopen jaren:
1701856878456.png

De gegevens van Propecia kan ik helaas niet vinden. Heb jij die voor me?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het aantal gebruikers van Finasteride (Proscar) en Dutasteride in Nederland is ongeveer gelijk gebleven de afgelopen jaren:
1701856878456.png

De gegevens van Propecia kan ik helaas niet vinden. Heb jij die voor me?
Dus geen stijging, dat is al een zeer goede evolutie. De gegevens over propecia heb ik niet, geen idee of die ook terug te vinden zijn. Voor België zijn die al zeker niet beschikbaar voor het publiek.

En lees wat de persoon zei die ik had gequote, zijn arts deed moeilijk om het voor te schrijven. Lees ik overal terug op Nederlandstalige fora, is natuurlijk anekdotisch maar toch. Men is meer bewust dan ooit dat er een serieus risico aan deze "medicatie" vasthangt. Het Franse geneesmiddelenagentschap ANSM heeft trouwens dit jaar een waarschuwingsboodschap en QR-code verplicht om op de verpakkingen aan te brengen.

Maar kan deze thread liefst proper worden gehouden, het onderwerp is PFS en niet "waar kan ik fina kopen". Dat ze een nieuw topic aanmaken, hopelijk kunnen mods hier hun taak doen en zorgen dat er niet meer off topic wordt gegaan.

Laatst bewerkt:
Update: 3 maanden ongeveer HCG aan 1600IU/week gebruikt maar niet echt verbetering. Volgende stap TRT + HCG + misschien Masteron cycle.

Je kunt dat nooit vergelijken met pharma grade uit apotheek, en waarom op eigen houtje dit aan doen ?
Een dokter weet zelfs amper wat finasteride doet, laat staan wat PFS is. Die kunnen niet helpen spijtig genoeg.

En de HCG die ik nam zou goed moeten zijn volgens mijn opzoekwerk. (heb er hier ook thread van gemaakt) Maar zeker gelijk dat ik nooit volledig zeker ben van de kwaliteit.

Laat weten als je iets nuttig kan bijdragen.
Je kunt niet verwachten dat ugl goed gedoseerd is, dat bedoelt Galen ook. Je bent nu zelf aan het prutsen terwijl de mogelijkheid er is om het misschien via hun kliniek te doen. Waar dus al patiënten onder behandeling zijn, met Pharma Grade medicatie !

Als je meer waarde hecht aan je eigen gepruts, en dat nuttig vindt, dan skip ik dit topic liever.

Terug
Naar boven