MuscleMeat

Post Finasteride Syndrome? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee juist een MHP ter opvulling van lege plekken. Dus eerst een haartransplantatie nemen, daarna MHP om de lege plekken te verdichten.
Tenminste zo zou ik het persoonlijk doen.
Oh ja zo, ja inderdaad dat kan een mooi resultaat leveren.
 
Wat zijn jullie ervaringen met minoxidil? Gebruiken jullie 2 of 5%? Via de huisarts verkregen?
Ik word helaas ook wat kaler op mijn kruin.
 
Wat zijn jullie ervaringen met minoxidil? Gebruiken jullie 2 of 5%? Via de huisarts verkregen?
Ik word helaas ook wat kaler op mijn kruin.

Minoxidil 2% is aanbevolen voor vrouwen, te licht voor mannen. 5% is sterk genoeg voor de man, je hebt wel nog zwaarder maar niet aanbevolen.

Mijn ervaring is goed, haarverlies is zogoed als stabiel en hier en daar zie ik nieuwe haren bij groeien. Ik blijf het wel gebruiken, voor mij een topspul. Ik haal het zelf van een webshop uit UK.
 
Dit is correct. Overigens werken de meeste van die producten beter als je eerst de plek masseert(voor betere bloodflow). Hetzelfde geldt voor ketoconazole shampoo
Bekijk bijlage 488325

Houd er rekening mee dat microneedling in dit onderzoek werd toegepast tezamen met minoxidil. Het is onduidelijk wat het resultaat met monotherapie is (volgens mij zijn daar geen studies van).
 
Ik gebruik zelf nu 9 maanden fin. Ik ben nu 34 en heb al een NW 3 sinds mijn 20e. Echter diffuus kalend en haarverlies op kruin sinds eind 20.
Ik gebruik een wat lagere dosering, 1.25 mg eod, al vermoed ik dat 3 keer per week ook voldoende zou kunnen zijn. Een youtube kanaal
genaamd de hairloss show heeft best goede info. Haarverlies lijkt gestabiliseerd te zijn, geen significante hergroei.
Merk niet echt duidelijke bijwerkingen.
Heb op dit moment een pauze van 3-weken/maand, zodat ik de opbouw in mijn lichaam wat kan verlagen.
Ik denk dat ik dit om de 5 maanden ofzo ga doen. Volgens de artsen van de hairloss show blijft het een stuk langer in je huid aanwezig.
(een maand of een halfwaardetijd van een maand dacht ik)
 
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje, sorry als ik met de deur in huis val. Ik zit op TRT en wil finasteride gebruiken omdat ik dun haar begin te krijgen. Krijgen mannen ook op TRT last van POS? Of enkel als je naturel bent?
 
Je kunt ook topical finasteride gebruiken/maken. Daarbij heeft Nizoral shampoo mij ook enorm geholpen met de masteron hair loss.

Check even deze link:


Ik heb een tijdje finasteride geslikt en dit heeft zeker invloed gehad op mijn libido. Zelf toen ik steroids gebruikte.
Wat zijn de bijwerkingen van topical finasteride?

hoe onderscheiden ze zich met die van orale finasteride?
 
Iemand een site waar je fina topical kan kopen?
 
Wat zijn de bijwerkingen van topical finasteride?

hoe onderscheiden ze zich met die van orale finasteride?

Zo te lezen valt het mee en is het best effectief.

Iemand een site waar je fina topical kan kopen?
Als ik jou was zou ik het zelf maken in combinatie met monixdil

Here’s how to make your own Finasteride topical solution:
  • I purchase finasteride in 1mg tablets from an overseas pharmacy. I’m sure you can too if you do some research, or you can see a dermatologist and get them to prescribe them for your hair loss as well.
  • I use 2mL of minoxidil twice daily, which means that to get to the .116mg dosage per application, I want a total of 3.5mg of finasteride per 60mL bottle of Minoxidil.
  • Thus I put three and a half tablets into the solution, let them dissolve, and SHAKE my minoxidil before every application
APPLYING THE MINOXIDIL / FINASTERIDE / REO / PEO / RETINOL SOLUTION:
  1. Before every application, I run the above scalp brush through my hair 10-15 times.
  2. I apply twice daily, once in the morning after showering and shampooing, and once before bed.
  3. My strategy is simple – wherever I notice thinning, or wherever I feel or have in the past felt the “DHT itch”, I apply my “fortified” minoxidil solution.
  4. I find I can’t get everywhere with 1mL (which is what they recommend) so I use 2 mL, not to increase the total amount of drug, but to ensure all areas are covered.
  5. I also transfer my solution to a glass dropper bottle as the dropper has a finer point and I feel I can get it on the scalp better that way. That’s it!
 
Heb al 5+ jaar PFS.

Spijtig genoeg echt en ken nog verschillende Belgen en Nederlanders met dit probleem.
 
Je hebt in elk geval wel al langer PFS dan dat dit topic oud is. Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven