- Lid geworden
- 14 dec 2004
Weet iemand misschien de titel van de eerste plaat in de mix
YouTube - Houseqlassics 2006 Afterfilm
wat voor een soort muziek is het? klassiek of rock of....?Er is een liedje dat vaak gebruikt word bij filmpjes van bodybuilders en bij bb wedstrijden. Het liedje geeft echt een gevoel van wow die gast moet wel heel groot zijn.. Iemand een idee welke ik bedoel?
Net op de radio gehoord, ik weet de naam van de artiest niet, maar titel heet 'into the moon'. Redelijk bekend liedje denk ik, omdat ik het 2 of 3 keren gehoord heb.
Weet iemand misschien de titel van de eerste plaat in de mix
is dat niet Poltergeist?
Van wie zou die plaat dan moeten zijn? Heb je daar een idee van, heb 'm alleen gevonden van een of andere hiphop-groep en van Rotterdam Terror.
Ik zoek een recent hitparade liedje, het gaat ongeveer "now I know, how I feel without you now". Gezongen door een zachte vrouwenstem en op een redelijk traag tempo.
Tekst klopt blijkbaar niet want google levert niks op terwijl het toch een bekend liedje is.
Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^
maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen
Nou de sample van Not this record is wel al een beetje ouder hoor. Volgens mij bestond heel DJ ruthless & vorwerk toen nog niet eens. Die sample wordt al sinds denk ongeveer 1993 gebruikt of zo. maar ik zal eens in m'n cd's duiken want ik moet ergrens dat nummer hebben.
Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^
maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen
Nou de sample van Not this record is wel al een beetje ouder hoor. Volgens mij bestond heel DJ ruthless & vorwerk toen nog niet eens. Die sample wordt al sinds denk ongeveer 1993 gebruikt of zo. maar ik zal eens in m'n cd's duiken want ik moet ergrens dat nummer hebben.
Als je dat nou zou willen doen, dan zou ik heel blij zijn en je karma verschuldigd. Vind dat weleens klote met house dat je zoveel mixen op 1 plaat kunt hebben. Ik heb nog zo'n plaat die is van Astrotrax, The Energy. Er is een versie die ik helemaal top vind maar nog niet ben tegengekomen.
oh oke..dat wist ik niet..^^ ik herkende het alleen van dat liedje![]()
Als je dat nou zou willen doen, dan zou ik heel blij zijn en je karma verschuldigd. Vind dat weleens klote met house dat je zoveel mixen op 1 plaat kunt hebben. Ik heb nog zo'n plaat die is van Astrotrax, The Energy. Er is een versie die ik helemaal top vind maar nog niet ben tegengekomen.
Ik heb hem voor je gevonden als je de link download dan heb je hem.
het is nummer B van VIPCLASSICS-1029. uit 2005 dus niet het orgineel maar wel de gene van het filmpje.
veel plezier ermee.
RapidShare: 1-Click Webhosting
Ik heb hem voor je gevonden als je de link download dan heb je hem.
het is nummer B van VIPCLASSICS-1029. uit 2005 dus niet het orgineel maar wel de gene van het filmpje.
veel plezier ermee.
RapidShare: 1-Click Webhosting
Super man, heb de plaat gedownload en het is inderdaad de zelfde mix, karma on the way![]()
Ik zoek de titel van een liedje met als tekst erin: "I'm gonna diss you right now" (of iets wat erop lijkt) en daarna komt er een brute beat.
karma voor wie me kan helpen![]()
Te Quiero Puta, deze zin komt er in voor....(lekker vaag)
Het is een underground trance/techno/dance achtig nummer werd eigenlijk alleen in clubs gedraaid rond (lach niet) 1996,1997
Karma voor het wonder dat dit nummer kent en heeft![]()