AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Euhm de tekst van het liedje: Not this record, komt van DJ ruthless & vorwerk - Not this record ^^

maar aangezien het een mix is, is het moeilijk om het eerste liedje te achter halen :(


Nou de sample van Not this record is wel al een beetje ouder hoor. Volgens mij bestond heel DJ ruthless & vorwerk toen nog niet eens. Die sample wordt al sinds denk ongeveer 1993 gebruikt of zo. maar ik zal eens in m'n cd's duiken want ik moet ergrens dat nummer hebben.


Denk dat je deze bedoel: Moka: Start this Record
is plaatje van begin jaaren 90
is ook nog is her uit gebracht op 'DJ Rob's old school classics' op Rotterdam records
 
als je een linkje zet waar de liveset te downloaden is kunnen we er ook naar luisteren :p

gekregen via MSN van iemand :roflol: :o


Project Live Set, voor jouw live sets!!

daar kan je wel downloaden! even mn eerste post quoten:

hmmmm dit gaat een lastige worden tenzij hier iemand dezelfde liveset op de pc heb als ik :D

Ik luister net naar Zany + Prophet @ qlimax dit jaar en op 32:41 van mijn 'versie' komt zo'n heerlijk nummer die ik nog nooit eerder heb gehoord!

vóór dat nummer zit een beetje Sereen gejank en het nummer daarna is wel redelijk bekend alleen ik ben slecht in namen :D (daarna komt jochem meijer ofzo of andere muslukte nederlandse artiest geremixed met 'mag ik heeel even' blabla)

ok iemand de info? merci alvast
 
Laatst bewerkt:
hallo,

weet iemand hoe het liedje noemt in de film triple x (vin diesel) wanneer hij met zijn vriendinnetje die discotheek binnenstapt.... er staan 2 gasten te draaien... ongeveer midden van de film

thx
 
Ik zoek de song die je hoort in het begin van Relentles(dvd van ronnie coleman)
Je hoort het van 1 min tot 2.10
Iemand een idee?
 
iedereen kent wellicht Samim met Heater nog van een tijdje geleden ? :)

er is nu een soortgelijk liedje aan het circuleren, het klinkt ook redelijk zuiders en vrolijk...

meer weet ik er niet over, iemand een idee wat de titel en uitvoerder zou kunnen zijn ?
 
hmm ik heb een remix van vrolijke samim met goeiemoggel gekregen van iemand :roflol:

helaas alweer van de HD afgemikt! even kijken of ik iets op youtube kan vinden!

YouTube - Goeiemoggel - De Carnaval Hit van 2008!

dat was degene die ik ken :roflol:

geweldig dit
 
Kwelling voor het oor :eek:
ik zoek volgende nummers
kash-chocolate
tocadisco-the balck series part 2 (geen schrijffout :p )
<==== PM
 
weet iemand van wie dit nummer is? en hoe het nummer heet? die kerel geeft aan dat deze plaat 'going in blind'' heet van P.O.D. maar daar klopt geen reet van. ken t nergens vinden.

iemand? zie dit heftige filmpje:

YouTube - Jay Cutler-The Life of Bodybuilding
 
Jawel, Going in blind van pod
 
iedereen kent wellicht Samim met Heater nog van een tijdje geleden ? :)

er is nu een soortgelijk liedje aan het circuleren, het klinkt ook redelijk zuiders en vrolijk...

meer weet ik er niet over, iemand een idee wat de titel en uitvoerder zou kunnen zijn ?

Titel : Goeiemoggel
Artiest : Happy Hour Crew
 
Kent iemand dit nummer dat in het clipje van sin city komt?

//http://nl.youtube.com/watch?v=4l0F6KGDOfA
 
Audio Bullys - We dont care
 
Lol, het staat aan het einde van het filmpje:roflol:
 
:twitch::spaz::shake:Ik zoek ik zoek... maar kan niet vinden.

Heeft iemand de mp3 of youtube of what ever van de Themesong van de film Xanda?

Word helemaal leip van het zoeken:twitch::spaz::shake:
 
Back
Naar boven