Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Te Quiero Puta, deze zin komt er in voor....(lekker vaag)

Het is een underground trance/techno/dance achtig nummer werd eigenlijk alleen in clubs gedraaid rond (lach niet) 1996,1997

Karma voor het wonder dat dit nummer kent en heeft :D

Dit zoek ik ook eigenlijk, enkel nog te vinden op compilations van rond '97, heb het op cassette nog voor een stuk met een zeer deepe lange intro en met de lyrics te quiero puta. Ik denk dat het van El Ritmo Diavolo kan zijn, die hebben ook in die tijd enkele zware harde ondertussen retro schijven gemaakt.
Misschien Abel Ramos die heeft een release van vorig jaar met dezelfde titel, betwijfel wel of het hetzelfde gaat zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het niet want waarschijnlijk leidt je het af van Faithless, die hebben wel een plaat met titel dance for life.

dat klopt ook wel wat je zegt want het is een samen werking van tiesto en Maxi jazz (de zanger van Faitless) voor de start dancing, stop aids actie.




DJ Tiesto - Elements Of Life (2007)

01. Ten Seconds Before Sunrise
02. Everything met Jes
03. Can You Feel Me met Julie Thompson
04. Carpe Noctum
05. Driving to Heaven
06. Sweet Things met Charlotte Martin
07. Bright Morningstar
08. Break My Fall met BT
09. In the Dark met Christian Burns
10. Dance 4 life met Maxi Jazz
11. Elements of Life
12. He's a Pirate

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
 
Ik zoek de titel van een liedje met als tekst erin: "I'm gonna diss you right now" (of iets wat erop lijkt) en daarna komt er een brute beat.
karma voor wie me kan helpen :P

ik heb denk ik het nummer gevonden dat je bedoelt. het nummer in het begin van het filmpje.

 
Ik zoek 2 nummers

1, is een remix van Jackson five-Can you feel it

En ik zoek een nummer van geloof een man die zoiets zingt van Lapdance,Lapdance, every saterday night, redelijk rustig met steeds hetzelfde refrein, hij kwam vanochtend op arrow FM en is een oud rock nummer
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek 2 nummers

1, is een remix van Jackson five-Can you feel it

En ik zoek een nummer van geloof een man die zoiets zingt van Lapdance,Lapdance, every saterday night, redelijk rustig met steeds hetzelfde refrein, hij kwam vanochtend op arrow FM en is een oud rock nummer

wat voor soort remix bedoel je er zijn er zo veel
 
Een dance/electro remix
 
het nummer wat ik zoek is een redelijk nieuw nummer volgens mij. hoor hem nu sinds 3 weken op de radio, vooraal op slam fm kan er alleen maar neit achter komen hoe het nummer heet. Je hoort de text ook niet helemaal duidelijk.

het is een rustig nummer gezongen door een rustige overtuigende vrouwenstem.

Dit zijn wat woorden die ik eruit kon halen maar meer ook niet. iiiii , your not in love , selegation (ofsow , iig iets met ation op het eind) Is niet duidelijk maar misschien dat iemand het toch herkent.
 
het nummer wat ik zoek is een redelijk nieuw nummer volgens mij. hoor hem nu sinds 3 weken op de radio, vooraal op slam fm kan er alleen maar neit achter komen hoe het nummer heet. Je hoort de text ook niet helemaal duidelijk.

het is een rustig nummer gezongen door een rustige overtuigende vrouwenstem.

Dit zijn wat woorden die ik eruit kon halen maar meer ook niet. iiiii , your not in love , selegation (ofsow , iig iets met ation op het eind) Is niet duidelijk maar misschien dat iemand het toch herkent.

selegation? zal wss celebration zijn.
De meeste radio stations hebben een playlist, vermelden dus welke singels gespeeld worden en werden. Dus als je het hoort op de radio even naar slamfm surfen.
 
Dit zoek ik ook eigenlijk, enkel nog te vinden op compilations van rond '97, heb het op cassette nog voor een stuk met een zeer deepe lange intro en met de lyrics te quiero puta. Ik denk dat het van El Ritmo Diavolo kan zijn, die hebben ook in die tijd enkele zware harde ondertussen retro schijven gemaakt.
Misschien Abel Ramos die heeft een release van vorig jaar met dezelfde titel, betwijfel wel of het hetzelfde gaat zijn.

ik denk dat ik het voor je gevonden heb, Alfa Male zocht het ook :

INTRANCE feat. D- SIGN : TE QUIERO

is terug te vinden op oa serious beats nr. 8

;)
 
het nummer wat ik zoek is een redelijk nieuw nummer volgens mij. hoor hem nu sinds 3 weken op de radio, vooraal op slam fm kan er alleen maar neit achter komen hoe het nummer heet. Je hoort de text ook niet helemaal duidelijk.

het is een rustig nummer gezongen door een rustige overtuigende vrouwenstem.

Dit zijn wat woorden die ik eruit kon halen maar meer ook niet. iiiii , your not in love , selegation (ofsow , iig iets met ation op het eind) Is niet duidelijk maar misschien dat iemand het toch herkent.


ik heb het nummer trouwens gevonden. Het was deze. Wel een relaxt nummer.



YouTube - Freemasons - Uninvited (Featuring Bailey Tzuke)
 
i dont think they know how much i love you

zoiets.. iemand?:p
 
hmmmm dit gaat een lastige worden tenzij hier iemand dezelfde liveset op de pc heb als ik :D

Ik luister net naar Zany + Prophet @ qlimax dit jaar en op 32:41 van mijn 'versie' komt zo'n heerlijk nummer die ik nog nooit eerder heb gehoord!

vóór dat nummer zit een beetje Sereen gejank en het nummer daarna is wel redelijk bekend alleen ik ben slecht in namen :D (daarna komt jochem meijer ofzo of andere muslukte nederlandse artiest geremixed met 'mag ik heeel even' blabla)

ok iemand de info? merci alvast
 
hmmmm dit gaat een lastige worden tenzij hier iemand dezelfde liveset op de pc heb als ik :D

Ik luister net naar Zany + Prophet @ qlimax dit jaar en op 32:41 van mijn 'versie' komt zo'n heerlijk nummer die ik nog nooit eerder heb gehoord!

vóór dat nummer zit een beetje Sereen gejank en het nummer daarna is wel redelijk bekend alleen ik ben slecht in namen :D (daarna komt jochem meijer ofzo of andere muslukte nederlandse artiest geremixed met 'mag ik heeel even' blabla)

ok iemand de info? merci alvast

als je een linkje zet waar de liveset te downloaden is kunnen we er ook naar luisteren :p
 
Back
Naar boven