Fitness Seller

Post hier grappige citaten / gezegden !

- Ik HAAT het wanneer mensen hun zin niet

- Je moet niet dronken dat ik denken ben!

Laatst bewerkt:
I think Halo is a pretty cool guy. eh kills aleins and doesnt afraid of anything...

It is only the dead who have seen the end of war.

" ik hong aan het klimrek "

Goeie dag,

Ik heb met huub getraind.
Het was super leuk en gezellig. Hij leerde me hoe je moest bankdrukken, die techniek die hij doet is zo moeilijk, de meeste mensen bonksen op de borst als iemand 150 kilo doet en hij bonkst doet hij 130 kilo.

Ik heb met 100 kilo al genoeg aan die techniek. Moest 2 seconde op me borst leggen spanning houden. haken op de grond. schouderbladeren tegen elkaar aan.

Dit was een leuke training, In december ga ik naar sneek om de wedstrijd mee tegaan doen.

zullen we zien als jullie er ook zijn. en hoop dat jullie dan nog lachen.

En ik ga nog meer wedstrijden mee doen Powerliften.

Ik heb een leuke leeftijd zei hij, en daar ben ik blij om.

EN hoop dat mensen nu even serieus zijn. of jullie zijn jarloers of jullie kunnen niet tegen dat ik zo goed bezig ben. jullie moeten zich schamen.

Doeg

Dit hele topic was eigenlijk wel hilarisch.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/bankdrukker-249870/

...

ja, dat was echt lache giere brullen :roflol:

WUAHAHHAH ik had em gemist! Hoe kan dat nouw!

ZWAAR EPIC!!! Wuahha die dude is mn nieuwe DBB-held!! Die zinsopbouw is ook echt geschreven als een halve gare! Schitterend!
Kga volgende keer ook maar even op mn borst bonksen bij 150kg normaal andere bij 130. Dat is erg leuk en gezellig!
Van dat soort prachtige knapiez raak ik altijd aan de 'hetterschijt' van het lachen! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
"Men, chocolate, and coffee are all better rich."

"Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy."

"Where there's a will, there's a way. And where there's a way, then there's usually a stop sign somewhere along the road."

"I'm an angel, honest! The horns are just there to keep the halo straight"

"Behind every good man there is a good woman and behind that there's another man looking at her ass"

WUAHAHHAH ik had em gemist! Hoe kan dat nouw!

ZWAAR EPIC!!! Wuahha die dude is mn nieuwe DBB-held!! Die zinsopbouw is ook echt geschreven als een halve gare! Schitterend!
Kga volgende keer ook maar even op mn borst bonksen bij 150kg normaal andere bij 130. Dat is erg leuk en gezellig!
Van dat soort prachtige knapiez raak ik altijd aan de 'hetterschijt' van het lachen! :roflol:

N.B.: Haken op de grond en schouderbladeren tegen elkaar!:D

ik wil graag me bankdrukker verbeteren.

"wie het k*tje niet scheert is het likken niet weerd"

*Hik*
"What seems to be the officer, problem?"
*Hik*

You're just a bastard from a basket.

It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again.

#1 Fighting for peace is like ****ing for virginity.

#2 If God is watching us, the least we can do is be entertaining.

#3 If 4 out of 5 people SUFFER from diarrhea... does that mean that one enjoys it?

#4 Better to remain silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

#5 Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are sexy.

#6 Behind every successful man is his woman. Behind the fall of a successful man is usually another woman.

#7 The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!

I'm to drunk to ****, so how about a blowjob ?

Terug
Naar boven