Fitness Seller

bankdrukker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik trek me elkedag af:D en banktrekker ook.

Als ik bankdruk dan trek ik 115 kilo omhoog.

Lekker geil.

spuiten in me kont douwen.

boeit mij dit jo ik wacht op 26 july.

Ik kan elkedag nken met me vriend


Gast.. het is okee dat je een homoseksueelbent, maar zo in detail treden hoeft nou ook weer niet. Dat je graag in je kont gespoten wil worden is géén excuus om dat op een net forum als deze te verkondigen. Ik verwijs je graag naar http://www.gayforum.nl/
Daar kunnen mensen die hetzelfde hebben als jij praten over dat soort dingen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik trek me elkedag af:D en banktrekker ook.

Als ik bankdruk dan trek ik 115 kilo omhoog.

Lekker geil.

spuiten in me kont douwen.

boeit mij dit jo ik wacht op 26 july.

Ik kan elkedag nken met me vriendin.

vader-fail.jpg
 
Kun je een goeie tongtwister van maken: de bankdrukker bankdrukte de net gebankdrukte bank :D
 
k stik hier bekant in me sjekkie van al da gebankdrukkert

ik doe pancdruccaaah
 
Laatst bewerkt:
Huuubje,, lust jij een juupje ? met je dikke pens
 
Ik ben al bijna 4 maanden aan het trainen en kon door blessure mijn borst 2 weken lang niet trainen.
Bankdrukken is nu 20----20 ,goed voor iemand die bijna 4 maanden traint? Ben wel van 15 naar 20 gegaan.
 
Ik ben al bijna 4 maanden aan het trainen en kon door blessure mijn borst 2 weken lang niet trainen.
Bankdrukken is nu 20----20 ,goed voor iemand die bijna 4 maanden traint? Ben wel van 15 naar 20 gegaan.

gewoon rond de 20 kg per training verhogen. als je dat niet kunt kun je beter stoppen :)
 
Ik ben al bijna 4 maanden aan het trainen en kon door blessure mijn borst 2 weken lang niet trainen.
Bankdrukken is nu 20----20 ,goed voor iemand die bijna 4 maanden traint? Ben wel van 15 naar 20 gegaan.

Geweldig jongeman, doe zo voort, maar hou op met achter complimentjes te vissen of topic... :rolleyes:
 
Goeie dag,

Ik heb met huub getraind.
Het was super leuk en gezellig. Hij leerde me hoe je moest bankdrukken, die techniek die hij doet is zo moeilijk, de meeste mensen bonksen op de borst als iemand 150 kilo doet en hij bonkst doet hij 130 kilo.

Ik heb met 100 kilo al genoeg aan die techniek. Moest 2 seconde op me borst leggen spanning houden. haken op de grond. schouderbladeren tegen elkaar aan.

Dit was een leuke training, In december ga ik naar sneek om de wedstrijd mee tegaan doen.

zullen we zien als jullie er ook zijn. en hoop dat jullie dan nog lachen.

En ik ga nog meer wedstrijden mee doen Powerliften.

Ik heb een leuke leeftijd zei hij, en daar ben ik blij om.

EN hoop dat mensen nu even serieus zijn. of jullie zijn jarloers of jullie kunnen niet tegen dat ik zo goed bezig ben. jullie moeten zich schamen.

Doeg
 
huub hetterschijt :roflol:
 
Kampioen van wat? De lokale kroeg? 115kg aan 89kg lichaamsgewicht is not very impressive. Succes i.i.g.

Hij is 1m92, geen 1m75 ofzo..

Of spreek ik nu waanzin als ik zeg dat iemand van 1m75 @ 89kg veel meer kan drukken dan iemand van 1m92 @ 89kg? ;)
 
Wat een topic
heb ik gemist.
GOddamn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven