AndroidHealthClinic

post hier je frustraties over je cut!

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Ik maak deze post om mezelf sterk te houden in de cut. En niet de koelkast in te duiken en alles op te vreten. Ik zal hier mijn frusties en updates omtrent mijn cut plaatsen.

?!!@^%%%%$$@! honger, maar mag over een 3 kwartier weer wat eten.

Feel free to tell your frusties :D

Typisch vrouwelijke hormoon schommelingen, bijna een hele maand keurig en netjes eten en dan opeens een week cravings naar van alles, maar met name zoet en vet en veel. Om gek van te worden. ;)
En soms gaat het fout, dat is de frustratie, en dan het gevoel hebben dat je in twee dagen vreten een hele maand 'netjes' ongedaan gemaakt hebt. En mijn verwoestende humeur als het me wel lukt om er niet aan toe te geven.

****ing spierverlies...

Ik haat iedereen die naturel cut en geen spier verliest (of zelfs wint) en gebruikers nog veel meer.

(verder gaat alles goed hoor, geen honger, goed humeur, kracht blijft redelijk op peil en dankzij refeeds is alles heel dragelijk)

ik krimp en krimp,k*tcut,in de spiegel zie ik eruit als een garnaal van 1.65m.Alleen de weegschaal blijft op 99,1kg staan.

Iedere dag na mijn cardio moet ik nog een spiergroep pakken terwijl ik na 45min crosswalk amper op me poten kan blijven staan.

ik ga denk ik mijn lowcarb inruilen voor een high test:D

Haha ... heb nog nooit gecut ... alleen maar bulk bulk bulk!!

Ik vind cutten altijd het leukst om te doen eerlijk gezegd

Ik snap zoiezo niet waarom een natural gaat cutten, er is al zo weinig massa op een natural bulked physique. monster skinnyness.

Ja ik voel me nog steeds skinny as the day is long "ruye"

• Topic Starter Topic Starter
mja, heb besloten om het kuren nog maar even uit te stellen. Ik voel dat er nog zeker wat rek inzit. Bovendien heb ik niet de ambitie om boven de 90 kg a 6% uit te komen. Dus kuren is (hopelijk) overbodig.

Ik bulk op het moment:D

Heb ik dan ook wel nodig, want ik ben "skinny as the day is long" zoals Mars zegt:D.

over een week of 5 a 6 weer bulken want ik ben ook "skinny as the day is long" :P

ohja, low carb is niet echt goed voor je relatie (dit weekend helaas gemerkt)

Wat een gebitch hier zeg. Hoe kun je nou honger hebben? Je kunt groentes toch zoveel eten als je zelf wil?

altijd aan dat ****ing eten te denken

weet je wat ik vaak eet en die vullen goed en ik vindt ze ook lekker
bospeen kost maar 99 voor een bos daar doe je wel een dag of 2 3 mee
wel wassen en schrapen:D

Grrrrr, cutten jah, frustrerend, vooral als je het al langer dan een jaar doet.

maar tis wel weer fijn om te merken dat je niet alleen bent, met altijd maar die gedachte met je eten bezig te zijn, op te letten wat je wel en niet mag hebben, vaak nee moeten zeggen, al went dat wel.

Af en toe met weinig pit te gaan fitnessen (werkt no explode wel erg goed tegen trouwens)

Ik heb nu ook een grote frustratie, netjes weer 2 weken aan schema gehouden, wel een kilo verloren, maar volgens die geweldige weegschaal (electronisch toch vetpercentage weer met 3 % omhoog)

ook al weet ik best dat die dingen niet nauwkeurig zijn, als ik merk dat die weegschaal zegt dat dat percentage omhoog gaat voel ik me snel weer een zakaardappels, net of ik al mijn spiermassa kwijt ben......

irritant tikje van mij, tis nu wel weer over, maar tis wel vervelend.

Terug
Naar boven