AndroidHealthClinic

post hier je frustraties over je cut!

****ing spierverlies...

Ik haat iedereen die naturel cut en geen spier verliest (of zelfs wint) en gebruikers nog veel meer.

(verder gaat alles goed hoor, geen honger, goed humeur, kracht blijft redelijk op peil en dankzij refeeds is alles heel dragelijk)
spierverlies valt ot heden wel mee, iig duf, sloom, futloos..met name in de ochtend waarbij ik 45min nodig heb om me nest uit te komen :o

Ik vind cutten altijd het leukst om te doen eerlijk gezegd
maar jij bent een me...oooow, I'll just shut up :o

spierverlies valt ot heden wel mee, iig duf, sloom, futloos..met name in de ochtend waarbij ik 45min nodig heb om me nest uit te komen :o

maar jij bent een me...oooow, I'll just shut up :o

hihihi, kan je nog steeds geen karma geven.. Moet nog ff blijven uitdelen..

Zin in een bananensplit , robbie ? :D

Wanneer komen de foto's smoothhold? want daat zijn we dan met zijn alle wel benieuwd naar...vooral met zo een lage vetpercentage!

succes en greetz Junior..

het extreem ripped worden rockz.. maar de cardio vind ik niet echt leuk..

beleef jij plezier aan de cardio?

Groot plasma scherm met animalplanet is goed te doen.Als er zo een suffe op mijn crosswalker staat,zeg ik dat er telefoon voor hem/haar is,trappen er altijd in.Komen ze terug,trek ik een agressieve kop,gaan ze maar bij het mtv scherm zonder geluid staan:p

IK HAAT CARDIO

hihihi, kan je nog steeds geen karma geven.. Moet nog ff blijven uitdelen..

Zin in een bananensplit , robbie ? :D

:lick: :meal: gheghehe, die actie kan je maar niet vergeten he?;)...bewaar die maar voor de volgende wokmeet gab:D! dan maak ik dr wel een junkdag van :p

Ok het verschil tussen in de zomer en nu is een 12 kg bij mij... en nog altijd geen blokken gvd! Ben nu wel de laatste 5 weken ook al een beetje aan't sukkelen met gezondheid en dus niet meer fatsoenlijk kunnen trainen.

Nuja, vanaf nu dan maar terug langzaam clean bulken... dan zal ik in de winter wel niet meer aan de 85 kg geraken maar als ik droger sta dan vorige winter zal het wel de moeite waard zijn zeker?

Ok het verschil tussen in de zomer en nu is een 12 kg bij mij... en nog altijd geen blokken gvd! Ben nu wel de laatste 5 weken ook al een beetje aan't sukkelen met gezondheid en dus niet meer fatsoenlijk kunnen trainen.

Nuja, vanaf nu dan maar terug langzaam clean bulken... dan zal ik in de winter wel niet meer aan de 85 kg geraken maar als ik droger sta dan vorige winter zal het wel de moeite waard zijn zeker?

Hoe is je kracht? Als je inneens veeel zwakker bent gewordne heb je denk ik niet goed gecut en ook wast spiermassa ingelevert en dat nog niet super droog bent.

Het is altijd de moeite waard, als je maar bljft vooruit gaan, of dat nou vetverlies of LBM winst is, gewoon doorgaan en de resultaten stapelen wel op :)

• Topic Starter Topic Starter
gisteren eerste ader op serratus :) begint bijna bij de oksel naar beneden. I am getting there :D

heb af en toe last van krampen of lage carb dagen, best k*t

Soms al ik in de winkel loop, écht zin om ff iets lekkers te kopen...chips, koek, chocola of iets...gewoon om ff te vreten. Gelukkig heb ik dat tot nu toe nog nooit gedaan. Streng voor mezelf zijn, gvd! Ga nu de goeie kant op!

ik cut momenteel niet gelukkig...

Maar als ik cut heb ik altijd zin in vanallerlei lekkere dingen...

Soms al ik in de winkel loop, écht zin om ff iets lekkers te kopen...chips, koek, chocola of iets...gewoon om ff te vreten. Gelukkig heb ik dat tot nu toe nog nooit gedaan. Streng voor mezelf zijn, gvd! Ga nu de goeie kant op!

top kerel! Doorzetten :)

Mijn frustratie van de cut is de zeer lage coïtusdrive.
ik wil gvd Neuken met hoofdletter N!

Waarom carb-cyclen, waarom honger hebben ?

Waarom spierverlies ? Bovenstaande zegt het eigenlijk al

Carbcyclen is zinloos en als je vaak honger hebt en je zwak voelt doe je iets verkeerd.

Verwar trouwens ook spierverlies niet met volumeverlies want dat is normaal (en zeker voor de low carbers)

frustrerend

ben aan het cutten maar wat ik echt frustrerend vind is dat ik schommel in mijn gewicht, de ene week ben ik vrij en gaat het goed en de andere week moet ik snachts werken en ben ik altijd 1 kilo zwaarder, oke het zakt nog steeds het gewicht en de vetpercentage maar ik baal ervan

in de cut nu met stip van 115 naar 110 (kom van 124 haha sick ik weet het)

bf nu 19 % was 23% bij 115kg

ik lijdt nooit honger in de cut ik vreet me de t*ring aan gezonde shit (wel volgens strak schema)

alleen k*t dat je toch krachtverlies h.....en dus spierverlies hebt.....doh

Heb 's nachts vaak honger en word daar wakker van. Kga dan ook vaak wat eten. Heb daarna dan weer spijt. Cutzooi.

cut, gaat de laatste weken wonderbaarlijk goed. Heb mijn dieet en cardio al zeker een maand hetzelfde gehouden. Dus kcal is bijna gelijk gebleven de afgelopen maand.

tip: vertrouw je lichaam op haar verbrandingsmotor. Sta je even stil, ga dan niet gelijk je kcal minderen. Heb geduld! Oh ja, refeeds zijn zoooo belangrijk!

Terug
Naar boven