XXL Nutrition

post hier je frustraties over je cut!

Wedden dat je dat niet lang volhoudt.
Je kunt niet zonder ons.

Oke boys and girls,

Via deze weg wil ik mededelen dat ik (voorlopig) niet meer ga posten en doelloos rondhangen op dit forum andere fora. Het is leuk geweest en kan mijn tijd beter besteden hoewel ik hier wel veel van heb geleerd en opgestoken. Als ik foto's heb geschoten van mijzelf zal ik deze nog wel hier plaatsen. Ik heb het immers beloofd. Ik wens iedereen nog veel plezier op het board en zodra ik mijn prioriteiten op de rails heb zal ik jullie nog wel eens bezoeken. En wellicht tot YBF 2007!! :wave:

Damn, jij bent wel heel gefrustreerd over je cut he?

:roflol: Komop mede-pinda, watskeburt?

Oke boys and girls,

Via deze weg wil ik mededelen dat ik (voorlopig) niet meer ga posten en doelloos rondhangen op dit forum andere fora. Het is leuk geweest en kan mijn tijd beter besteden hoewel ik hier wel veel van heb geleerd en opgestoken. Als ik foto's heb geschoten van mijzelf zal ik deze nog wel hier plaatsen. Ik heb het immers beloofd. Ik wens iedereen nog veel plezier op het board en zodra ik mijn prioriteiten op de rails heb zal ik jullie nog wel eens bezoeken. En wellicht tot YBF 2007!! :wave:

:roflol:

En weer iemand.. nu de man die misschien wel met trots de titel 'langste cut ooit' mag dragen.

zo, begin nu onder de 8% te geraken, dus mijn zuivel moet er inmiddels uit, dat worden dus broodjes kalkoenfilet, 250 gram kwark en druiven als ontbijt, gaat weer tijd kosten :(

Ik snap het niet helemaal, is het zo dat die gehaktbal er in MOET?
Het is toch dat jij zelf iets in je mond wel of niet stopt..
Maar als je zulke lastige ouders hebt, kun je beter weg gaan idd!
Of is het zo, dat jij WEL de vrijheid hebt, om zelf iets apparts te mogen klaarmaken?
In het laatste geval moet je gewoon voor jezelf koken! :)

dat mag dus niet
ik moet eten wat de pot schaft

in bulk geen probleem in cut ist balen

Smooth! NEEEEEE

:(

:D Wedden dat je nog wel een paar keer stiekum komt loeren :P

dat mag dus niet
ik moet eten wat de pot schaft

in bulk geen probleem in cut ist balen

Ook al moet je eten wat de pot schaft, dan kan je met je andere voeding toch wel het één en ander compenseren!

Op school en andere locaties zien ze niet 'welk een gezond voedsel' je tot je neemt ;) !

gewoon zeggen dat je je eten liever op het toilet op eet :eyebrow:

Ik ben op dit moment in voorbereiding voor m'n 1e wedstrijd. Ben een super strak dieet en moet zeggen ik voel me veel beter met een strak dieet dan met een dieet waar ik op moet bouwen. Heb af en toe dat ik op de klok kijk van wanneer mag ik weer. Misschien dat de frustraties nog komen heb nog een aantal weken te gaan. Mochten ze komen dan post ik ze ff.

Ik ben op dit moment in voorbereiding voor m'n 1e wedstrijd. Ben een super strak dieet en moet zeggen ik voel me veel beter met een strak dieet dan met een dieet waar ik op moet bouwen. Heb af en toe dat ik op de klok kijk van wanneer mag ik weer. Misschien dat de frustraties nog komen heb nog een aantal weken te gaan. Mochten ze komen dan post ik ze ff.

Succes met je eerste wedstrijd dan! :thumbs:

grr

numoeten voor school een week lang een natriumbeperkt dieet volgen.
opzich niet zo'n probleem, maar het moet ook voldoen aan richtlijnen goede voeding.

dus niet meer dan zoveel gram eiwit bla bla.

en een tweede jaars student gaat dus voor mij een dieet schrijven dat ik een weke moet volgen.
hmm op hoop van zegen dna maar

Terug
Naar boven