Fitness Seller

post hier je frustraties over je cut!

weet je wat ik vaak eet en die vullen goed en ik vindt ze ook lekker
bospeen kost maar 99 voor een bos daar doe je wel een dag of 2 3 mee
wel wassen en schrapen:D

Niet schrapen... gewoon goed afborstelen.. (niet alleen lekkerder maar ook meer voedingsstoffen in de "schil" waarschijnlijk (en meer pesticiden waarschijnlijk ook :)))

Of als je groente duur vind.. koop een witte kool van 1 euro.. fijn snijden, even blancheren en dan een witte kool salade van maken (met bijvoorbeeld een vinaigrette en wat rozijntjes). Da's flink veel voer voor 1 euro en een kwartje. (doe er wat kipfilet-blokjes doorheen en voila, een complete maaltijd zelfs.

Ik snap zoiezo niet waarom een natural gaat cutten, er is al zo weinig massa op een natural bulked physique. monster skinnyness.

Omdat er iets is dat nog erger is dan skinny, namelijk klein met een hoog vetpercentage.

Ik haat iedereen die naturel cut en geen spier verliest (of zelfs wint) en gebruikers nog veel meer.

:( kan ik toch niks aan doen? :o

@smoothmold: als je honger hebt, pak dan een komkommer of wat groente.. gewoon door blijven zetten jij!

Ik heb nog nooit gecut, ik ben ecto:D Ohja smoothmold, waarom zolaag gaan terwijl je geen wedstrijd gaat doen?;)

Ik heb nog nooit gecut, ik ben ecto:D Ohja smoothmold, waarom zolaag gaan terwijl je geen wedstrijd gaat doen?;)

om te weten dat je het kunt.. (dat was het voor mij in ieder geval)
als je bereikt wat je wilde bereiken dan geeft dat een voldaan gevoel.. bij cutten blijft dit gevoel (voor mij dan) langer dan bij een kracht of massa doel..

sowieso is het handig om te weten wat voor jou goed werkt tijdens de cut. op deze manier weet je hoe je het aan moet pakken als je een wedstrijd gaat doen..

als je bereikt wat je wilde bereiken dan geeft dat een voldaan gevoel.. bij cutten blijft dit gevoel (voor mij dan) langer dan bij een kracht of massa doel..

sowieso is het handig om te weten wat voor jou goed werkt tijdens de cut. op deze manier weet je hoe je het aan moet pakken als je een wedstrijd gaat doen..
Daar heb je gelijk in, dat zal de reden wel zijn idd:)

Inderdaad bagger dat gecut...Alhoewel ik rennen op de loopband niet eens zo vevelend vind. Verstand op 0 en rennen maar. Ik wissel het meestal af met de roeitrainer of crosstrainer.
Gelukkig heb ik het redelijk druk op m'n werk op het moment, dus hoef ik ook niet zo aan eten te denken.

Ben blij als ik over een maand na m'n vakantie weer heerlijk kan bulken...O, wat snak ik naar een vette hamburger met friet!

• Topic Starter Topic Starter

yep! Daarbij heb ik netals Rvr geen spier verloren tijdens de cut, misschien nog wel spier gewonnen :D Dus in dat opzicht is het alleen maar goed voor me. Daarnaast wil ik misschien in de toekomst een wedstijdje meepakken en dan is het handig om te weten wat werkt in de cut voor mij. En eenmaal al je vet weggehaald zal de volgende cut makkelijker gaan. En ik wil mijn BF niet meer hoger dan 12% op laten lopen. Zat einde vorige bulk op 18%:o En het kost me bloed, zweet en tranen om naar de 5 a 6% te gaan maar het zal me lukken!

dat suffe gevoel is kloten, en snachts trek hebben. en het gaat altijd te langzaam:o

Langer dan een jaar. Ik denk dat dat niet echt heel slim is.

Nee normaal gesproken ook niet, maar ik was een geval van 170 kilo met een vetpercentage hoger dan 48% (kon niet nauwkeurig gemeten worden hehe) en nu zit ik op een vetpercentage van 24 % en 125 kilo, dus er moet nog steeds wat vanaf, vandaar de lange cut, al moet ik zeggen dat ik wel wat meer aan het eten ben, maar wel onder mijn onderhoud blijf.

Tsja cutten, tis iets dat bij de meeste toch een keer moet gebeuren, of je totaal geen interesse meer hebben hoe je eruit ziet, maar dat zal bij de meeste toch niet het geval zijn hehe

Ik verneuk het ieder jaar door te veel feesten met veel te veel drank en drux

ben wel 10 kilo afgevallen ---> 5 kilo vet & 5 kilo spier

Cutten raak ik alleen maar geblesseerd van. Ik eet gewoon schoon en ga 20 kg spiermassa winnen. Zakt mijn bf vanzelf ;)

Klinkt mij niet heel logisch in de oren. Is daar een verklaring voor????

oud vet is moeilijk verteerbaar doordat er slechtete doorbloeding is ik weet zo nie hoe dat komt

bij nieuw vet is de doorbloeding beter en kan dus makkelijker verteerd worden

****ing spierverlies...

Ik haat iedereen die naturel cut en geen spier verliest (of zelfs wint) en gebruikers nog veel meer.

(verder gaat alles goed hoor, geen honger, goed humeur, kracht blijft redelijk op peil en dankzij refeeds is alles heel dragelijk)

Grrrr....... dit herken ik !!!!!

Terug
Naar boven