- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op hoeveel % zit je? want als je je buikspieren nog niet ziet zit je egt nog niet zo laag hoor![]()
jonge je zit veels te dicht op het project. Maak wat foto's en laat ons het beoordelen.
Maar ik kan mn progressie steeds moeilijker zelf beoordelen omdat ik moeite heb om mijn lichaam objectief te beoordelen. Foto's zouden voor mij wel beter zijn denk ik om mijn eigen progressie beter te beoordelen. Dat is objectiever dan de spiegel. Maar ik durf ze gewoon niet te schieten. Het is heel erg
het klinkt misschien raar maar ik heb een beetje een minderwaardigheidscomplex. Het klinkt stom maar is wel zo. Ik laat mn fysiek niet zo snel aan anderen zien. Vooral als ik zelf al moeite heb om mijzelf in de spiegel te zien. Tevreden zal ik nooit worden maar hopelijk zal mn zelfbeeld en zelfvertrouwen beter worden als ik droger ben. Dus helaas zal ik geen foto's laten zien en public momenteel.Maar ik kan mn progressie steeds moeilijker zelf beoordelen omdat ik moeite heb om mijn lichaam objectief te beoordelen. Foto's zouden voor mij wel beter zijn denk ik om mijn eigen progressie beter te beoordelen. Dat is objectiever dan de spiegel. Maar ik durf ze gewoon niet te schieten. Het is heel erg
![]()
Maar je hebt gelijk.
Is het dan niet verstandig om gewoon clean te gaan bulken ? Persoonlijk vind ik het onzin om zo strict te gaan cutten als je weinig spiermassa hebt ( weet dat natuurlijk niet maar dat maak ik een beetje uit je verhaal op ).
het klinkt misschien raar maar ik heb een beetje een minderwaardigheidscomplex. Het klinkt stom maar is wel zo. Ik laat mn fysiek niet zo snel aan anderen zien. Vooral als ik zelf al moeite heb om mijzelf in de spiegel te zien. Tevreden zal ik nooit worden maar hopelijk zal mn zelfbeeld en zelfvertrouwen beter worden als ik droger ben. Dus helaas zal ik geen foto's laten zien en public momenteel.Maar ik kan mn progressie steeds moeilijker zelf beoordelen omdat ik moeite heb om mijn lichaam objectief te beoordelen. Foto's zouden voor mij wel beter zijn denk ik om mijn eigen progressie beter te beoordelen. Dat is objectiever dan de spiegel. Maar ik durf ze gewoon niet te schieten. Het is heel erg
![]()
Maar je hebt gelijk.

![]()
Maar je hebt gelijk.
ik weet niet op hoeveel zit. en een meting zegt helemaal niets. Ik kijk liever in de spiegel. En ik heb nooit echt beweerd dat ik extreem laag zit. Zolang ik droger word ben ik happy. Het is een kwestie van tijd om ripped te komen.
Nou dat wordt nog wat dan als je straks in je slip voor 500 man staat..![]()
Trouwens, ik wil je niet afbranden hoor... maarehhhh, wat is het nou?
Kwam hier toevallig een post van je tegen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=94364
Ver onder de 10 procent?
Maar, ik zit inderdaad vrij laag nu maar nog niet ripped genoeg imo. Jongens, zoals ik al eerder heb gezegd foto's komen er aan. Ohja, om mij nog extra te motiveren: "als ik binnen 8 weken, dus voor 8 april, nog geen foto's heb gepost van mn fysiek op dat moment, bombadeer me maar met negatieve karma" En ik hecht veel waarde aan mn karmastaaf 
En grenzen stellen werkt trouwens niet echt motiverend, men wordt er depri van en deprisieviteit heeft ook weer geen positieve werking op je metabolisme en spiermassa.