MuscleMeat

post hier je frustraties over je cut!

Jaa, die Junk dag ( vandaag bij mij dus ) ga ik ook iets minder letterlijk nemen, je hebt, zoals onze vriend Smoothmold al aangaf, het idee dat je een week voor niets strikt geleefd hebt. Maar dat zal denk ik toch voornamelijk vocht zijn..

• Topic Starter Topic Starter
update.
na 13 dagen clean dieeten, gisteren sinds lange tijd weer een echte refeed dag gehad. Ik heb dit keer dus geen junkdag gehad, maar gewoon kh geladen en vet zo laag mogelijk gehouden. Resultaat nu: veeeel beter als junkdag. en eerste geen maagklachten (ik kan niet meer tegen junk) en ten tweede veel voller dan na een junkdag. Ik ben hard en lekker vol. Dus refeed werkt 10x beter dan junkdag voor mijn lichaam. Dus junkdag gaat er vanaf nu uit en ga nu weer 1x per week refeeden. Ik zeg nu helaas wel gedag tegen chocolade etc. Maar ja, wellicht in de bulk mag ik weer een beetje. Vandaag weer lekker op dieet. Ik eet tegenwoordig veel vetloze vis zoals pangafilet, koolvis en ik moet zeggen dat ik daar zeer goed op ga. Ik heb de tonijn er even uitgehaald. Zometeen weer even naar de markt om vis in te slaan voor komende week ;)

Klinkt goed! Vandaag is mijn refeed dag, dus ook inderdaad geen junk dag en voelt goed :)

ik ben benieuwd hoe mn lichaam eruit komt te zien als ik weer ga bulken. Kijken of mn lichaam inderdaad zo anabolisch alles opneemt zoals vaak de wedstrijdbb'ers zeggen :)

hm, weinig frustraties tot nu toe, ik cut met carb cutoffs en cycle m'n calorieen en carbs tussen de trainings en niet trainingsdagen, gaat super nu, taille begint eindelijk strakker te worden en de lijnen beginnen zich ook al lekker af te tekenen, dit icm een kleine winst van vvm en weinig honger maakt voor mij de cut best aangenaam :D

hm, weinig frustraties tot nu toe, ik cut met carb cutoffs en cycle m'n calorieen en carbs tussen de trainings en niet trainingsdagen, gaat super nu, taille begint eindelijk strakker te worden en de lijnen beginnen zich ook al lekker af te tekenen, dit icm een kleine winst van vvm en weinig honger maakt voor mij de cut best aangenaam :D

klote meso :mad: :D

ik ben benieuwd hoe mn lichaam eruit komt te zien als ik weer ga bulken. Kijken of mn lichaam inderdaad zo anabolisch alles opneemt zoals vaak de wedstrijdbb'ers zeggen :)

Volgens mij lopen je spieren weer vol glycogeen.
Dat is weer gekoppeld aan vocht (ongeveer 1 : 3).

Je spieren zullen dus weer snel hun ronde vormen aannemen, maar of je dat anabolisch moet noemen.....?

Je lichaamscellen zullen ook veel gevoeliger zijn voor insuline na zo'n lange tijd cutten! Daar zou ik gebruik van maken, door clean te gaan bulken en je totale koolhydraatinname wel te verhogen, maar alleen op bepaalde tijdstippen wanneer je koolhydraten het meest nodig hebt!

Je lichaamscellen zullen ook veel gevoeliger zijn voor insuline na zo'n lange tijd cutten! Daar zou ik gebruik van maken, door clean te gaan bulken en je totale koolhydraatinname wel te verhogen, maar alleen op bepaalde tijdstippen wanneer je koolhydraten het meest nodig hebt!

doel je dan op na de training? En moet ik dan ook denken aan bijvoorbeeld een lading honing of dextrose na de training of gewoon meervoudige kh?

doel je dan op na de training? En moet ik dan ook denken aan bijvoorbeeld een lading honing of dextrose na de training of gewoon meervoudige kh?

Ja, en andere momenten waarbij je denkt dat koolhydraten wel nuttig zijn ;) Ik kauw niet alles voor ;)

Zou alleen direct na je training snelle koolhydraten nemen, liefst maltodextrine. Voor de snelste en makkelijkste opname, zoek even wat info over osmolariteit.

Ja, en andere momenten waarbij je denkt dat koolhydraten wel nuttig zijn ;) Ik kauw niet alles voor ;)

Zou alleen direct na je training snelle koolhydraten nemen, liefst maltodextrine. Voor de snelste en makkelijkste opname, zoek even wat info over osmolariteit.

ook niet voor wat karma een extra uitgebreide reactie :(

zondag 2 dagen na mn refeed was ik in the best shape of my life. Ik was hard en vol. Nu dinsdag lijkt mn lichaam weer een schim van vorige week zondag. Ik ben weer aardig depleted en het vet begint er weer langzaam af te gaan, dus ben ik veel minder hard en oog en voel ik soft aan. Het positieve hiervan is, is dat het vet zich weer los aan het weken is.
Ik ga vanaf deze week 2x in de week refeeden. Vandaag staat er weer 1 gepland. Ik ga met mn werk vanavond naar de japanner, en ga daar flink wat carbs naar achteren gooien. Ik probeer de vetten niet aan te raken. Kijken of het me lukt.
Ohja, mn taille begint weer smaller te worden. Mn broeken beginnen wijder en wijder te worden.

Nou smakelijk. :) Bij de Japanner moet je plan zeker lukken. Is sowieso, over het algemeen, niet zulk vet voedsel. Carbs zitten wel in de rijst.
Oh, ik krijg trek...

ben net begonnen en frustraties lopen me nu al de keel uit.

k*trooster met school - tot half 9 's avonds naar school soms en dus niet kunnen trainen.

kloteouders die me niet laten eten wat ik wil.
ik moet en zal die dikke vette gehaktbal opeten :mad:

ben gelijk opzoek gegaan naar een kamer in de stad voor mezelf.
zo kom ik natuurlijk nooit onder de 12%

k*trooster met school - tot half 9 's avonds naar school soms en dus niet kunnen trainen.

ben gelijk opzoek gegaan naar een kamer in de stad voor mezelf.
zo kom ik natuurlijk nooit onder de 12%

Ik snap het niet helemaal, is het zo dat die gehaktbal er in MOET?
Het is toch dat jij zelf iets in je mond wel of niet stopt..
Maar als je zulke lastige ouders hebt, kun je beter weg gaan idd!
Of is het zo, dat jij WEL de vrijheid hebt, om zelf iets apparts te mogen klaarmaken?
In het laatste geval moet je gewoon voor jezelf koken! :)

mijn grootste frustatie is dat ik me met pijn en moeite aan mijn dieet probeer te houden....en dat lukt op zich prima, maar zodra anderen om je heen allerlei lekkers gaan bikken...wordt het vaak best lastig :eek:

ben gelijk opzoek gegaan naar een kamer in de stad voor mezelf.zo kom ik natuurlijk nooit onder de 12%

op jezelf wonen zou nog een groot voordeel kunnen hebben, je kan alles gebruiken wat je wil :D

Oke boys and girls,

Via deze weg wil ik mededelen dat ik (voorlopig) niet meer ga posten en doelloos rondhangen op dit forum andere fora. Het is leuk geweest en kan mijn tijd beter besteden hoewel ik hier wel veel van heb geleerd en opgestoken. Als ik foto's heb geschoten van mijzelf zal ik deze nog wel hier plaatsen. Ik heb het immers beloofd. Ik wens iedereen nog veel plezier op het board en zodra ik mijn prioriteiten op de rails heb zal ik jullie nog wel eens bezoeken. En wellicht tot YBF 2007!! :wave:

Terug
Naar boven