Steph@n
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hm, weinig frustraties tot nu toe, ik cut met carb cutoffs en cycle m'n calorieen en carbs tussen de trainings en niet trainingsdagen, gaat super nu, taille begint eindelijk strakker te worden en de lijnen beginnen zich ook al lekker af te tekenen, dit icm een kleine winst van vvm en weinig honger maakt voor mij de cut best aangenaam![]()

ben geen meso, ik volg gewoon een knap dieet

ik ben benieuwd hoe mn lichaam eruit komt te zien als ik weer ga bulken. Kijken of mn lichaam inderdaad zo anabolisch alles opneemt zoals vaak de wedstrijdbb'ers zeggen![]()
Je lichaamscellen zullen ook veel gevoeliger zijn voor insuline na zo'n lange tijd cutten! Daar zou ik gebruik van maken, door clean te gaan bulken en je totale koolhydraatinname wel te verhogen, maar alleen op bepaalde tijdstippen wanneer je koolhydraten het meest nodig hebt!
doel je dan op na de training? En moet ik dan ook denken aan bijvoorbeeld een lading honing of dextrose na de training of gewoon meervoudige kh?
Ik kauw niet alles voor 
Ja, en andere momenten waarbij je denkt dat koolhydraten wel nuttig zijnIk kauw niet alles voor
Zou alleen direct na je training snelle koolhydraten nemen, liefst maltodextrine. Voor de snelste en makkelijkste opname, zoek even wat info over osmolariteit.

Nou smakelijk.Bij de Japanner moet je plan zeker lukken. Is sowieso, over het algemeen, niet zulk vet voedsel. Carbs zitten wel in de rijst.
Oh, ik krijg trek...

ben net begonnen en frustraties lopen me nu al de keel uit.
k*trooster met school - tot half 9 's avonds naar school soms en dus niet kunnen trainen.
kloteouders die me niet laten eten wat ik wil.
ik moet en zal die dikke vette gehaktbal opeten![]()
ben gelijk opzoek gegaan naar een kamer in de stad voor mezelf.
zo kom ik natuurlijk nooit onder de 12%

ben net begonnen en frustraties lopen me nu al de keel uit.
k*trooster met school - tot half 9 's avonds naar school soms en dus niet kunnen trainen.
kloteouders die me niet laten eten wat ik wil.
ik moet en zal die dikke vette gehaktbal opeten![]()
ben gelijk opzoek gegaan naar een kamer in de stad voor mezelf.zo kom ik natuurlijk nooit onder de 12%