AndroidHealthClinic

post hier je TOP bench press

90 echte KiloGrammen 2x

Heej dit slaat op mij:D Ik bedoel het niet zo hoor MISTER;) Ben gewoon volledig meer niet...Nette stats trouwens...

Hey no offense hoor... ik heb nu eenmaal de neiging om snel te reageren wanneer ik de indruk heb dat mensen onderschatten wat naturel kan... want dat gebeurt heel vaak op dit forum.

The sky is not the limit... het is gewoon de eerste mijlpaal.

waarom een andere trainingsmethode aannemen waarbij je achteruitgaat ???

Ik zei niet dat ik achteruit ging.. Alleen dat mn kracht achteruit ging!
Door langzaam trainen(erg traag) gaat de kracht minder worden, de explosieve kracht zeg maar, maar de spiervolume neemt toe!

Door langzaam je setjes uit te voeren, word de spier dikker, dan wanneer je je oefeningen snel doet!

Kijk maar, Coleman's druk nooit geen honderden KG's, maar zn Borst is enorm!
Bij BB is kracht niet het belangerijkste!

Ook is de achteruitgang in kracht te wijden aan het feit dat ik in de cut zit, zoals ik had vermeld in mn post, ben van 105.5 naar 98.2 gegaan in 2 maanden, in dit verlies van KG's zit uiteraard wel iets aan spier bij!!!

Maar toch werpen de trainingsmethode + cut hun vruchten af, het zorgt ervoor dat ik er beter uitzie.
Op het werk krijg ik sinds 2 weken de opmerkingen: Blijf jij groeien? Zit je te kuren ofzo?
Als ik dan vertel dat ik 7KG ben afgevallen, geloven ze dit niet...

Eerst even nazoeken wat een bench press is.

Owww, die stang met wat zware schijfjes omhoog gooien terwijl je ligt te chillen op zo'n bankje.

Pfff, mietjes. Ik kan minstens een halfuur 200 kilo op mijn borst laten rusten. Laat staan als ik er mee ga gooien.

van 2 keer 60 naar 2 keer 90 op drie na 4 maand tijd.
van 6 keer 50 naar 6 keer 85 " " " " " "

Post dit in het powerlifting gedeelte ofzo, als bodybuilder boeit het gewicht je geen kloot, zolang je maar min. 6 herhalingen mee kan maken en helemaal op gaat is het goed, of dat nou met 200kg is of met 50kg maakt dan niet uit vind ik. Zolang je maar tot failure traint.
Mijn stats staan in mijn sign mocht je geinteresseerd zijn.

Post dit in het powerlifting gedeelte ofzo, als bodybuilder boeit het gewicht je geen kloot, zolang je maar min. 6 herhalingen mee kan maken en helemaal op gaat is het goed, of dat nou met 200kg is of met 50kg maakt dan niet uit vind ik. Zolang je maar tot failure traint.
Mijn stats staan in mijn sign mocht je geinteresseerd zijn.

haha yeah right :roflol: iedereen wil big benchen, powerlifters, BBers en breezahs

Ah ok, ga ik vanavond 100x met 10kg pressen, of in ieder geval tot failure! :rolleyes:

Hehe dat bedoelde ik natuurlijk niet man, maar of je nou 1x drukt en daarvoor traint of dat je traint voor massa en het gewicht 8 keer druk ofzo maakt wel uit natuurlijk.

110 kg 6 keer

125 kg 6 keer met underpants

Door langzaam trainen(erg traag) gaat de kracht minder worden, de explosieve kracht zeg maar, maar de spiervolume neemt toe!

Door langzaam je setjes uit te voeren, word de spier dikker, dan wanneer je je oefeningen snel doet!

Ook is de achteruitgang in kracht te wijden aan het feit dat ik in de cut zit, zoals ik had vermeld in mn post, ben van 105.5 naar 98.2 gegaan in 2 maanden, in dit verlies van KG's zit uiteraard wel iets aan spier bij!!!

Maar toch werpen de trainingsmethode + cut hun vruchten af, het zorgt ervoor dat ik er beter uitzie.
Op het werk krijg ik sinds 2 weken de opmerkingen: Blijf jij groeien? Zit je te kuren ofzo?
Als ik dan vertel dat ik 7KG ben afgevallen, geloven ze dit niet...

Daar neem je nu net het verkeerde voorbeeld :D

YouTube - Levrone bench/incline m3

Coleman bencht trouwens ook setjes met 220, maargoed.

Voor de gene die vragen waarom je met een bench shirt zoveel extra kilo's drukt, wel een bankdruk shirt is van dik stevig materiaal gemaakt dat ontzettend strak zit en zo als een soort veer werkt onder in de beweging, het idee is dat je je spieren beschermt maar ook dat je er dus meer mee drukt, voor shirted benchers is vooral het laatste stukje het moeilijkst.

Ik ben eerst van 1 x 60 naar 2 x 92,5 gegaan, heb toen heel lang niet getrained, en ben de laatste 4 maanden van 1 x 87,5 naar 1 x 107,5 gegaan.

edit: ben naturel trouwens

Top:160kg drukbank (laatste poging 170kg niet helemaal uitgestoten)
Top:210kg Hammerstrength (nieuw record sinds woensdag)
Eigen gewicht:86kg
Lv:8%
Lengte:1.73m

mijn pr: 110kg,3reps

Druk nu 1x120, 5x105

@ Ironmind, als jij 6x120 pakt, pak jij ook nog wel 140.

Waarom altijd die bench, deadlift en squat zijn zoizo hogere getallen (tenzij je blessure hebt of gewoon een breezah bent?)

Ja ik ben een pussybencher! 77.5 kg maar :(
Maar zoals ik hierboven in een hint al heb aangegeven, ga deadliften!!

Terug
Naar boven