XXL Nutrition

post hier je TOP bench press

haha yeah right :roflol: iedereen wil big benchen, powerlifters, bodybuilders en breezahs

ik ben het met Som3On3 eens...

ik zie als hobby-bodybuilder gewichten als een tool niet als een doel... alhoewel ik moet zeggen dat het wel altijd lekker is als je vooruitgang ziet.. Ik zat vandaag aan 6 x 110 kg, het boeit me echt niet als ik maar 1 rep maximaal van 130 zou kunnen (doe ik nooit) wil toch minimaal wel 3 tot 4 reps zelf helemaal kunnen uitvoeren waarbij de laatste rep beetje hulp mag.

train overigens vaak in piramide vorm met bankdrukken, licht beginnen, veel hh, zwaarder gaan en weinig hh, om weer te eindigen met minimaal 12 tot 15 hh... dan hoef ik alleen nog maar flyes erachter aan te gooien en klaar! imo beter dan 1 x maximaal bankdrukken om maar het maximale eruit te halen.. maar dat is mijn mening...;)

Hey lekker patstopic :D
Stats in m'n sig na ruim 2 jaar serieus trainen :)

M'n flatbench is een whooping 8x60 kilo, 1RM zal wel iets van 70 zijn.

YouTube - Levrone bench/incline m3

Coleman bencht trouwens ook setjes met 220, maargoed.

Oud filmpje, ken hem.

Maar ik had me duidelijker moeten verwoorden: Honderden bedoel ik eigenlijk een 300/400KG mee.
Kijk naar een Gene Rychlak, die kerel bencht 455.9KG, maar als je naar Coleman kijkt, krijg je de indruk dat hij ook zoveel zou kunnen benchen, maar op de helft gaat hij al stuk..

Bodybuilders vinden kracht gewoon minder interessant dan Powerlifters.
Natuurlijk is een hoge bench leuk, maar ik kies toch liever voor massa en pas mn training daar op aan.

Met shirt zou coleman ook wel aan de 300 komen, overigens krijg je van een hoge bench ook gruwelijk veel massa, deze twee benchen ieder over de 450kg en zo zien ze er ook uit:

scott_left.jpg

Oud filmpje, ken hem.

Maar ik had me duidelijker moeten verwoorden: Honderden bedoel ik eigenlijk een 300/400KG mee.
Kijk naar een Gene Rychlak, die kerel bencht 455.9KG, maar als je naar Coleman kijkt, krijg je de indruk dat hij ook zoveel zou kunnen benchen, maar op de helft gaat hij al stuk..

Bodybuilders vinden kracht gewoon minder interessant dan Powerlifters.
Natuurlijk is een hoge bench leuk, maar ik kies toch liever voor massa en pas mn training daar op aan.

Coleman bencht raw setjes met 220 kilo.
Wat denk je dat hij doet met een triple ply suit, net als Rychlak en Mendelson?

1rm = 160 kg.
1.76, 95 kg, moddervet en naturel.

Met shirt zou coleman ook wel aan de 300 komen, overigens krijg je van een hoge bench ook gruwelijk veel massa, deze twee benchen ieder over de 450kg en zo zien ze er ook uit:

scott_left.jpg

Ik zie niets, maar als je scott Mendelson bedoeld, hij heeft imo niet het fysiek van Coleman.

na wat kwakkelen met slechte trainingen en blessures druk ik nu 105 kg 1x (100 kg 2x). Train nu een jaar of 4 maar drukte na 2 jaar al 100 kg.. maar ben wat betreft kracht op de flat niet veel sterker meer geworden.

Ga daar nu hopelijk verandering in brengen door nu wat meer te gaan pl-en.

Paar dagen geleden ff gemaxt op close grip bench press; 3 x 75 kg en 1 x 80 kg.
Max op gewone bench weet ik niet precies, was ongeveer anderhalve maand geleden 82.5 kg. Ik train nou 11 maanden.

175x4kg All Juice baby!!!! ;)

Ik zie niets, maar als je scott Mendelson bedoeld, hij heeft imo niet het fysiek van Coleman.

Scot mendelson idd, ik zeg ook niet dat huij het fysiek van coleman heeft, maar hij komt er heel aardig in de buurt (140kg bij 15%?), ondanks dat 't zijn sport niet is.

Nee, dat denk ik niet, waar beweer ik dat eigenlijk?

Lees nog eens gast, wakkie stelt toch ook niet dat jij iets beweert hebt.

3 x 40kg:o

Terug
Naar boven