- Waardering
- 6.246
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Restje? Dat is zo goed als een hele taart

Ziet er niet slecht uit. Die ‘cacou’ Is wellicht the secret ingrediënt die het hem doetChocolade cravings....dus relatief gezonde mugcake gemaakt met ei, banaan, havermout, cacou en amandelen
![]()

Ik ken dat probleem....ik hetzelfde met mn fludge cake....ik kan er geen afscheid van nemenEr was een volledige taart -1 stukje over
In totaal dus 11 stukken... Heb er 2 aan de kant gezet voor mijn vriend, de overige zijn voor mijn 9 collega's
Ik zou niet weten wat ik anders met 11 stukken taart moest doen![]()

Ik ken dat probleem....ik hetzelfde met mn fludge cake....ik kan er geen afscheid van nemen
Dan maar alleen op trainingsdagen een stuk(je) nemen........dan mag het wel ......toch??![]()

Maar het is niet mijn ding deze taart, dus heb zelf geen stuk gegeten![]()

Fludge cake? Of bedoel je fudge cake? Maak je dat vaak zelf dan?Ik ken dat probleem....ik hetzelfde met mn fludge cake....ik kan er geen afscheid van nemen
Dan maar alleen op trainingsdagen een stuk(je) nemen........dan mag het wel ......toch??![]()
haha idd fudge cake....nee koop ik en eet ik zelf....Ik had wel een recept gepost Lien(tje)Fludge cake? Of bedoel je fudge cake? Maak je dat vaak zelf dan?
....thnxsAha, zal nog eens beter kijken danhaha idd fudge cake....nee koop ik en eet ik zelf....Ik had wel een recept gepost Lien(tje)....thnxs

# 20022

Thank you “vewy” much

Ben benieuwd naar het resultaat..........
Ik ook!

WIJ WILLEN OOK DE MISBAKSELS ZIEN.......LIEN!! (haha mooi rijmpje)
Als ik bak, zijn het per definitie altijd misbaksels. That’s what I do best!WIJ WILLEN OOK DE MISBAKSELS ZIEN.......LIEN!! (haha mooi rijmpje)