MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Ontbijt en lunch maar gecombineerd:D
    E5802215-5633-4724-BE32-DF6A73CCB7F7.jpeg
     
    Jaa zeker! Werk vandaag vanaf 12, kan niet mijn eigen eten op werk eten en had geen zin om eerder mijn bed uit te komen voor ontbijt:o
     
    Jaa zeker! Werk vandaag vanaf 12, kan niet mijn eigen eten op werk eten en had geen zin om eerder mijn bed uit te komen voor ontbijt:o
    Wat doe je voor werk dan?
     
    Wat doe je voor werk dan?
    Ik werk in een keuken als kok. Een broodje kaas of kroket of een tosti ofzo is dan makkelijk weer weg te leggen of snel weg te happen. Worteltjes en schnitzel lijkt me dan minder handig:emo: Als ik een keer een wedstrijd ga doen en hier nog werk ga ik het wel vragen want ik denk dat het wel gewoon kan. Vind het zelf nu gewoon onhandig
     
    Ik werk in een keuken als kok. Een broodje kaas of kroket of een tosti ofzo is dan makkelijk weer weg te leggen of snel weg te happen. Worteltjes en schnitzel lijkt me dan minder handig:emo: Als ik een keer een wedstrijd ga doen en hier nog werk ga ik het wel vragen want ik denk dat het wel gewoon kan. Vind het zelf nu gewoon onhandig
    Maar als kok in een keuken kan je toch vast wel wat "beters" maken?
    Ongepaneerde schnitzel?
    Wat rijst of gekookte aardappel lijkt me toch ook wel mogelijk...
    Of een eigen prak in de magnetron?
     
    ......eerst werken.....daarna een beloning....weet je toch!!
    Ik pak morgen ook weer een plakkie....de laatste :(

    ( Wij hebben morgen Koningsdag)
     
    Maar als kok in een keuken kan je toch vast wel wat "beters" maken?
    Ongepaneerde schnitzel?
    Wat rijst of gekookte aardappel lijkt me toch ook wel mogelijk...
    Of een eigen prak in de magnetron?
    Als avondeten is t altijd wel beter eten hoor, net 5 broodjes kipshoarma op:o maar als middageten/tussendoortje wil je gewoon iets tijdens werk wilt eten moet je iets nemen wat makkelijk en snel weg te happen is
     
    Als avondeten is t altijd wel beter eten hoor, net 5 broodjes kipshoarma op:o maar als middageten/tussendoortje wil je gewoon iets tijdens werk wilt eten moet je iets nemen wat makkelijk en snel weg te happen is
    Bak havermout of shake met havermout?
    Ondertussen hier en daar wat tomaat/komkommer/groente oid weghappen tijdens t koken?
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Back
    Naar boven