XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

  • Jaa bolletjes met kipfilet deed ik ook altijd! kaas-ui-bollen zijn ook altijd lekker
    Ook zo lekker... gewoon een broodje met huttenkase en ham oid. Het zijn simpele dingen en nog goedkoop ook.
    En a la snack... van die pakjes breekcrackertjes en bakje huttenkase en soort van dippen :roflol:

    Maar in mijn studietijd was het simpel.. je neemt brood mee met as cheap as possible beleg.. en was je het vergeten dan had je pech.... :p
    Heb dan wel eens een blik witte bonen in tomatensaus gehaald... dat was toen betaalbaar voor me... en laat ze maar kijken. :roflol:
     

    Nee die van de aldi = beste smaak in my opinion.

    opt.1250w.png
     
    Mogelijk speelt ook de overweging van hoeveelheid kcal/eiwit nog mee

    AH variant
    99 kcal/100 gram
    12 gr eiwt

    ALdi variant
    156 kcal per 100 gr
    8,4 gr eiwit

    Ik zou gaan voor de lekkerste :D

    Ja precies, ik kies voor White Lady (AH) voor de macro's. En hij is oprecht lekker!
     
    Iemand tips voor low carb maaltijden?
     
    T-bone steak van 500 gram :D

    Je kan vlees/vis oid met groente combineren. Maar waar hou je van? Wat heb je in huis?
    Ik moet nog halen. Wil gewoon wat inspiratie doen. Ga 2 dagen low carb eten. Buiten dat ik ideeën op doe moet ik het ook nog laten goedkeuren :)
     
    Ik moet nog halen. Wil gewoon wat inspiratie doen. Ga 2 dagen low carb eten. Buiten dat ik ideeën op doe moet ik het ook nog laten goedkeuren :)
    wat meer werk maar oogt leuk:
    Courgette vullen met gehakt en mozzarella/huttenkase erop in de oven. Je kan elke groente vullen.
    Wil je gemak gewoon alles snijden en door elkaar wokken met vlees/vis naar keuze. In een schaal en de kaas erover en even onder de gril.

    Nog makkelijker. Je hebt van die eigen merk "viscuisine". Gewoon 1 pak pp nemen. :D

    Gevulde kool "pannekoeken"
    Beetje olie en daar wat gember in. Chinese kool erbij bakken met gerookte kip. Wat pastasaus erdoor.
    Ik deed t in pannenkoeken (zelf gebakken) maar kan je ook een ommelet mee vullen.

    Gewoon kip (naam van mijn schoonpa... :) )
    1 ommelet bakken
    daarop 3 plakken rookvlees leggen.
    daarop 1 el pest
    Een hele kipfilet even om en om bakken en die vouw je in het ei.
    Leg in een ovenschaaltje.
    Saus erover van gezeefde tomaten met pesto en half uurtje in de oven. Kan je van tevoren klaarzetten zodat je alleen de oven nog moet starten in de avond

    Zelf soort van foe yong hai maken. omeletten met kip/garnalen oid bakken.
    Sausje maken van tomaten evt wat zoetstof (ivm low carb) en wat ui en knoflook en dat erover doen.

    Of gerechten met pompoen als "carb" bron

    Er zijn zoveel dingen die je kan maken
     
    Back
    Naar boven