Don't go thereNee is hartstikke lekker joh! en ik denk dat die koeien het ook niet erg vinden als er iemand ff aan hun tepels zit![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don't go thereNee is hartstikke lekker joh! en ik denk dat die koeien het ook niet erg vinden als er iemand ff aan hun tepels zit![]()

Heerlijk pizzapannenkoek met salami, kaas, paprika, uiWil ik niet, is wat anders
En kaas op pannekoek? Ew.
Slagroom heb ik ook wel eens gedaan. Best goed te doen.
een pannekoek moet je net als wrap of boterham als basis zien waar je nog alle kanten mee op kan

Niet in vegan pannekoeken obviouslyeen pannekoek moet je net als wrap of boterham als basis zien waar je nog alle kanten mee op kan
En trouwens, zit er geen ei in pannekoeken??

Gekke vegan Belgen
CoNfiTuUr
Ga anders een pizza samen eten ofzo.
@Bubs @natty87 @Kathlinoo @HillR @Skatermarvin kan er dus opOp pannenkoek hoort alleen zoet beleg. Stroop en poedersuiker ftw.

Ik pas me aan.
Pannenkoek met pindakaasOp pannenkoek hoort alleen zoet beleg. Stroop en poedersuiker ftw.
Broodje poep?
Wrap met zalm en Philadelphia wel.Een pannenkoek kan inderdaad ook gewoon prima met iets hartigs erop. Heb het zelf eigenlijk liever dan al die zoete troep waar je later kotsmisselijk van wordt.
Pannenkoeken met Philadelphia en gerookte zalm.
Beter dan dat wordt het niet
In België zeggen we CONFITUUR!