- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet smakelijkOntbijtje: 100gr magere kwark, 40gr aardbeien, 12gr whey aardbei, 10gr gepofte tarwe.
1maiswafel met 5gr pindakaas.
![]()
De vulling in die pan ziet er wel verleidelijk uit, hermano.
Eindelijk verklaring waarom je buurvrouw me belde in alle staten.
Wat zit er precies in de drie identieke bakjes? Ik zie spinazie onderin, dan vermoedelijk bevroren kipfilet (van MM?) en rijst met kurkuma oid bovenaan?
- Rijst (kurkuma en cayennepeper zorgt voor de kleur)Wat zit er precies in de drie identieke bakjes? Ik zie spinazie onderin, dan vermoedelijk bevroren kipfilet (van MM?) en rijst met kurkuma oid bovenaan?
Thanks, ziet er goed uit.- Rijst (kurkuma en cayennepeper zorgt voor de kleur)
- MM kipfilet
- Spinazie en broccoli
Simpel en clean dus. M'n avondeten is wat uitgebreider (pasta + wok met kip, veel roerbakgroenten en kruiden).

Oei... dat het uitziet als hondenvoer is één zaak, maar dat het er ook naar smaakt... Doe je dan niet iets verkeerd?Mijn eten ziet eruit en smaakt altijd als hondenvoer. Dat volle bord ziet er wel erg lekker uit

Oei... dat het uitziet als hondenvoer is één zaak, maar dat het er ook naar smaakt... Doe je dan niet iets verkeerd?![]()
Welk volle bord of bedoel je die wok? Hier is het trouwens geen tyfushitte (kutweer), maar ik begreep dat jij niet meer in NL woont/verblijft.Mijn eten ziet eruit en smaakt altijd als hondenvoer. Dat volle bord ziet er wel erg lekker uit
Welk volle bord of bedoel je die wok? Hier is het trouwens geen tyfushitte (kutweer), maar ik begreep dat jij niet meer in NL woont/verblijft.
Ah okee, ik begreep al niet over welke hitte je het had. Was even vergeten dat je in het buitenland woont!Bedoelde inderdaad die wok.
Ja, hier is het al een week 30 graden en de komende 2 weken ook. Ik word er parra van

Ekte bodybuildert
Kippendij is te vet voor bodybuilders

Ik eet het soms ook veel lekkerder

Die pizza zag er toch beter uit!