XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

  • Ik zal beschaafd beginnen vandaag met een slaatje van komkommer, witte punt- en rode paprika, zoetzure uitjes en tomaat :)

    2019-06-16 05.45.45 2.jpg


    Een klein aardbeienkwarktaartje voor mijzelf. Moet nog een nachtje koelen.

    2019-06-16 05.49.20 1.jpg


    En een appeltaart om m'n collega's vet te mesten. (En oke ik hou wel een puntje voor mijzelf, appeltaart is m'n een na lievelings:o)

    2019-06-16 05.46.44 1.jpg


    2019-06-16 05.47.07 1.jpg
     
    Ik zal beschaafd beginnen vandaag met een slaatje van komkommer, witte punt- en rode paprika, zoetzure uitjes en tomaat :)

    Bekijk bijlage 458125

    Een klein aardbeienkwarktaartje voor mijzelf. Moet nog een nachtje koelen.

    Bekijk bijlage 458122

    En een appeltaart om m'n collega's vet te mesten. (En oke ik hou wel een puntje voor mijzelf, appeltaart is m'n een na lievelings:o)

    Bekijk bijlage 458124

    Bekijk bijlage 458123
    je collega's vinden je vast wel heel aardig...niet teveel verwennen :D
     
    Mmm, enjoy! Al bijna 120 kg? ;)
    Ik zal beschaafd beginnen vandaag met een slaatje van komkommer, witte punt- en rode paprika, zoetzure uitjes en tomaat :)

    Bekijk bijlage 458125

    Een klein aardbeienkwarktaartje voor mijzelf. Moet nog een nachtje koelen.

    Bekijk bijlage 458122

    En een appeltaart om m'n collega's vet te mesten. (En oke ik hou wel een puntje voor mijzelf, appeltaart is m'n een na lievelings:o)

    Bekijk bijlage 458124

    Bekijk bijlage 458123
    Wat een lekkers weer. drool:
    Gelukkig beschik ik niet over dat soort bak- en kookkunsten, dan zou ik op 30% zitten. :P
     
    Mmm, enjoy! Al bijna 120 kg? ;)

    Wat een lekkers weer. drool:
    Gelukkig beschik ik niet over dat soort bak- en kookkunsten, dan zou ik op 30% zitten. :P

    Hihi jaa, gelukkig ben ik zelf niet zo'n zoetekauw. Zodoende zijn vaak vrienden en collega's de klos! Bakken is gewoon veel leuker dan koken imo:) Geef mij maar een tosti met vet veel kaas:D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik zal beschaafd beginnen vandaag met een slaatje van komkommer, witte punt- en rode paprika, zoetzure uitjes en tomaat :)

    Bekijk bijlage 458125


    Een klein aardbeienkwarktaartje voor mijzelf. Moet nog een nachtje koelen.

    Bekijk bijlage 458122

    En een appeltaart om m'n collega's vet te mesten. (En oke ik hou wel een puntje voor mijzelf, appeltaart is m'n een na lievelings:o)

    Bekijk bijlage 458124

    Bekijk bijlage 458123

    Enorme trek in taart.
    Het is nog niet eens half zeven.
     
    "Heb je even voor mij" ?..................waar heb ik dat vaker gehoord
     
    Back
    Naar boven