ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
I think jij Me not begrijpen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt...help me out
Dat je dacht dat het zalm was? Hoe kwam je daarop?
De onderste foto leek me rauwe zalm met ei...ja toch, niet dan?
Het was een grapjeDe onderste foto leek me rauwe zalm met ei...ja toch, niet dan?
ja het is zalm 
nou dan!!

Dit is nu eens echt een vrolijke combinatie. Lijkt alsof je een taart aan het opeten bent. Ik hoop dat het je gesmaakt heeft bosco!![]()
Wat een feestelijke pannenkoek..XXL ..extra 2 eieren..huttekase..kiwi..aardbeien

ja smaakte verassend lekker de huttekase maakt het romig en het fruit weer lekker zoet en sappig.Dit is nu eens echt een vrolijke combinatie. Lijkt alsof je een taart aan het opeten bent. Ik hoop dat het je gesmaakt heeft bosco!![]()
Bedorven fruit van bij de Voedselbank, right?ja smaakte verassend lekker de huttekase maakt het romig en het fruit weer lekker zoet en sappig.
Die pannenkoek zat al enkele dagen in mn hoofd ...alleen het fruit zijn wat kliekjes haha

klopt het fruit liep zo uit mn koelkast

Zit er lekker en machtig uit. Benieuwd naar de macro's en wat voor kaas je hiervoor hebt gebruikt?Kip broccoli ovenschotel met veel kaas. En rijst voor manlief.
Pff lekker maar valt als een baksteen door alle gesmolten kaas
![]()

.