- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heerlijk, maar zo gevaarlijk zo'n buffet. Ik kan dan echt niet stoppen, en ga door tot 10k + kcals.

Zoals ik in me log al zij ben ik gestopt toen het zweten begon.. al heb ik net al wel wat muesli gegeten en ik zat nog te twijfelen over een bakje kip met rijst maar hé de avond is nog niet voorbij!Heerlijk, maar zo gevaarlijk zo'n buffet. Ik kan dan echt niet stoppen, en ga door tot 10k + kcals.
En dan met buikpijn zwetend in bed spijt hebben.![]()
Zoals ik in me log al zij ben ik gestopt toen het zweten begon.. al heb ik net al wel wat muesli gegeten en ik zat nog te twijfelen over een bakje kip met rijst maar hé de avond is nog niet voorbij!
Zie je wel...ff testje doen jij!!

Ik had daar al ijs gehad.. al was Ben en Jerry's misschien nog wel lekker geweest, had het nog wel kunnen hebben natuurlijk
Ik had daar al ijs gehad.. al was Ben en Jerry's misschien nog wel lekker geweest, had het nog wel kunnen hebben natuurlijk
@vntl ik denk dat jij een ban verdient dankzij je karmamij oud noemen tssss
Ik zei alleen dat ik jarenlange ervaring had in eten

Hoef je toch niet te vrezen? Met zoiets in je lijf kan je eten wat je wil en toch niets aankomen. Ideaal.Hahaha vrees toch echt dat het enige wat in me groeit een lintworm is van 6 meter![]()

Om het met de woorden van @Bosco55555 te zeggen: age is just a number!@vntl ik denk dat jij een ban verdient dankzij je karmamij oud noemen tssss
Ik zei alleen dat ik jarenlange ervaring had in eten
Ben even jongOm het met de woorden van @Bosco55555 te zeggen: age is just a number!

Jullie zijn allemaal oudNee nee, als ik oud ben, dan ben jij dat ook. Oudje! Had jij geen traplift nodig op dit moment![]()