AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (13 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Ik zou even om een bakkie gaan bij een vriendin. Ik binnen en ze zegt: 'Ik heb lekker Perzische rijst gemaakt'.

    Oké dan!

    2019-08-18 02.04.05 1.jpg


    2019-08-18 02.05.05 1.jpg
     
    Welke chocoladesaus gebruik jij?
    Ik twijfel iedere keer of ik de light syrup van XXL eens probeer, tot nu toe nog niet aangedurfd. Iemand ervaring mee?
    Ja kut, net op de site gekeken en nu wil ik die ook proberen.
     
    Bekijk bijlage 463889
    Late lunch, eierkoekje met notenrijst in Tom.saus...geen kleurtjes
    Notenrijst koken in bouillon naar keuze tuinkruiden/groenten/kip, kleine blikjes tom.puree
    hoeveelheid rijst naar behoefte mengen met 4 eieren en een scheutje melk en met een mixer luchtig kloppen, gebakken in roomboter
     
    Was niet echt mijn maaltijd maar was wel echt lekker :).

    20190819_192306.jpg

    Brownie met een mouse van aardbei, rood fruit coully en wat aardbei slices. Deze had ik gemaakt.

    20190819_192327.jpg

    Ik mocht de opmaak zelf verzinnen dus ik dacht ik ga voor iets (redelijk) symetrisch met patroontjes. Aardbei slices erop ziet er ook altijd wel leuk uit.

    20190819_182759.jpg

    Geen idee eigenlijk wat er precies in zat, had alleen het fruit erop gedaan.

    En m'n avondeten:

    20190819_170524.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Was niet echt mijn maaltijd maar was wel echt lekker :).

    Bekijk bijlage 463930
    Brownie met een mouse van aardbei, rood fruit coully en wat aardbei slices. Deze had ik gemaakt.

    Bekijk bijlage 463933
    Ik mocht de opmaak zelf verzinnen dus ik dacht ik ga voor iets (redelijk) symetrisch met patroontjes. Aardbei slices erop ziet er ook altijd wel leuk uit.

    Bekijk bijlage 463931
    Geen idee eigenlijk wat er precies in zat, had alleen het fruit erop gedaan.

    En m'n avondeten:

    Bekijk bijlage 463934
    Van al dat lekkers raak je toch in een feeststemming :D
     
    Back
    Naar boven