Jij bent niet bekend met Instagram geloof ik? :')@wovano kap eens met die Instagram-prinses maaltijdjes en ga eens fatsoenlijk BB-dieet volgen!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent niet bekend met Instagram geloof ik? :')@wovano kap eens met die Instagram-prinses maaltijdjes en ga eens fatsoenlijk BB-dieet volgen!![]()

Niet echtWas /sarcasme, dacht dat dat wel begrepen zou worden haha![]()

Het is een vrouw.Was /sarcasme, dacht dat dat wel begrepen zou worden haha![]()

Yes, dat zijn inderdaad die dingen, ze vielen goed mee, boterzacht. Ik heb er wel wat hot ketchup over gedaan, mss dat ik ze daarom wel lekker vindHey dat zijn die dingen van de lidl toch? mini hachanen ofzo? ik vond ze niet te vreeeeten
p.s. wat zijn die aardappels / waar gekocht? looking good

Yes, dat zijn inderdaad die dingen, ze vielen goed mee, boterzacht. Ik heb er wel wat hot ketchup over gedaan, mss dat ik ze daarom wel lekker vind
Aardappels zijn 5min magnetron, dan olie+kruiden+beetje kaas en spek en dan de oven in![]()

Was /sarcasme, dacht dat dat wel begrepen zou worden haha![]()
Zoek je ruzie, vervelende Belg.
Thuggish, ik ken je geheimen, daag me niet uit.
Yes, dat zijn inderdaad die dingen, ze vielen goed mee, boterzacht. Ik heb er wel wat hot ketchup over gedaan, mss dat ik ze daarom wel lekker vind
Aardappels zijn 5min magnetron, dan olie+kruiden+beetje kaas en spek en dan de oven in![]()
Sorry, my bad, ik dacht dat het al vrijdag was...
Nederlandse vriendin hier