MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Chocoladebroodjes, croissant en pistolets:
IMG_20190929_084644.jpg
Ziet er heerlijk uit Kath. Smakelijk! :)

Ik beschouw dit trouwens niet als een cheat, maar gewoon als een gedegen voorbereiding op je nieuwe werk.
Je moet immers weten wat je verkoopt...
Dedication hierzo!

Ontbijt, Griekse yoghurt met druiven en pistache noten, beetje werken aan mijn weerstand ben nog steeds verkouden, heel irritant
image.jpg

Laatst bewerkt:
IMG_20190929_125950.jpg

4 eieren, hutekase, fijngesneden rauwkost, geraspte kaas 48+, deze keer 48+ kaas toegevoegd en nu valt hij niet uiteen, stevige bite door de rauwkost en een hartige smaak door de geraspte 48+ kaas

als je een nieuwe telefoon koopt een dezer dagen, is er de mogelijkheid dat dit een zogeheten "smartphone" is. Dit betekend dat er applicaties op gedownload kunnen worden, zoals snapchat. Snapchat is een social media platform waarin je foto's naar mensen kan sturen, die na een bepaalde periode (tussen de 1 en 10 seconden) weer verdwijnen. Er kunnen ook verhalen op gezet worden die al je vrienden kunnen zien die voor 24 uur lang zichtbaar zijn. grotere accounts zoals van beroemde mensen, bedrijven, of influencers krijgen een groot following via hun verhalen. dhvgs2020 is een groot account met zo'n following.

als je een nieuwe telefoon koopt een dezer dagen, is er de mogelijkheid dat dit een zogeheten "smartphone" is. Dit betekend dat er applicaties op gedownload kunnen worden, zoals snapchat. Snapchat is een social media platform waarin je foto's naar mensen kan sturen, die na een bepaalde periode (tussen de 1 en 10 seconden) weer verdwijnen. Er kunnen ook verhalen op gezet worden die al je vrienden kunnen zien die voor 24 uur lang zichtbaar zijn. grotere accounts zoals van beroemde mensen, bedrijven, of influencers krijgen een groot following via hun verhalen. dhvgs2020 is een groot account met zo'n following.
Doe maar niet, Bert probeert altijd zo autistisch mogelijk te zijn.

Wat loop je nou sarcastisch te lullen, ik heb een nieuwe telefoon en allang een smartphone, maar heb geen behoefte aan het legio aan Social media-platforms voor mensen die blijkbaar geen ruk te doen hebben of hun leven zo nodig moeten delen met de rest van de wereld.
Misschien ben ik er gewoon te oud voor, ik ben opgegroeid in een tijd waarin sociaal zijn betekende dat je elkaar op kwam zoeken.

Wat loop je nou sarcastisch te lullen, ik heb een nieuwe telefoon en allang een smartphone, maar heb geen behoefte aan het legio aan Social media-platforms voor mensen die blijkbaar geen ruk te doen hebben of hun leven zo nodig moeten delen met de rest van de wereld.
Misschien ben ik er gewoon te oud voor, ik ben opgegroeid in een tijd waarin sociaal zijn betekende dat je elkaar op kwam zoeken.
weet ik toch schatje, ik heb je al vaak genoeg horen discussiëren hier over telefoons en social media en jouw "vroeger was alles beter" mentaliteit hierover. Als je het allemaal niet meer bij kan houden kan je dat ook gewoon zeggen hoor, is helemaal niet erg. Ik maak maar een grapje, denk eens om je hart als je nog verder wilt kuren en windt je niet zo op. Ik heb uiteindelijk ook alleen het beste met je voor:kiss:

Terug
Naar boven