Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Broodje tonijn:
1570375199545.png

Ik snap dit soort reacties van jou nooit. Of je deze maaltijd nou 10x eet, of in 1x een grote maaltijd maakt toch geen reet uit? Weet jij wat ik de rest van de dag nog meer eet dan? De grootte van een meal of de ingrediënten zeggen niet altijd iets of je bulkt of cut toch..?

Ik snap dit soort reacties van jou nooit. Of je deze maaltijd nou 10x eet, of in 1x een grote maaltijd maakt toch geen reet uit? Weet jij wat ik de rest van de dag nog meer eet dan? De grootte van een meal of de ingrediënten zeggen niet altijd iets of je bulkt of cut toch..?
Was ook niet rot bedoeld... Maar je gaf in je topic aan je soms overdag niet redt om aan je kcal te komen. Dus das dan een idee wat bij mij opkomt om dan wat meer in je diner te stoppen zodat je hieraan went. En als je dan zo een situatie hebt dat je t ovedag niet redt ... je op de avond niet al die kcal hoeft "in te halen" :o
Dus was eerder positief bedoeld dan hoe je hem opvatte of hoe t overkwam... excuus :)

Zit je aan de tren ofzo? Relax man.

Als iedereen zou leren om gewoon in eigen boezem bord te kijken, dan is er geen enkel probleem...
Laat het smaken!

Terug
Naar boven