- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pootjes op tafel en je slabber om
smakelijk!! ziet er zondags uit 
Nice!!

Ik was in de zomer echt moddervet dus ben pas na de zomer begonnenHet cut-seizoen is allang voorbij .............toch??
klein maaltje

ahh zoo, dus volgende zomer ben je een mooie jonghu?Ik was in de zomer echt moddervet dus ben pas na de zomer begonnen

Was ook niet rot bedoeld... Maar je gaf in je topic aan je soms overdag niet redt om aan je kcal te komen. Dus das dan een idee wat bij mij opkomt om dan wat meer in je diner te stoppen zodat je hieraan went. En als je dan zo een situatie hebt dat je t ovedag niet redt ... je op de avond niet al die kcal hoeft "in te halen"Ik snap dit soort reacties van jou nooit. Of je deze maaltijd nou 10x eet, of in 1x een grote maaltijd maakt toch geen reet uit? Weet jij wat ik de rest van de dag nog meer eet dan? De grootte van een meal of de ingrediënten zeggen niet altijd iets of je bulkt of cut toch..?

Zit je aan de tren ofzo? Relax man.Ik snap dit soort reacties van jou nooit. Of je deze maaltijd nou 10x eet, of in 1x een grote maaltijd maakt toch geen reet uit? Weet jij wat ik de rest van de dag nog meer eet dan? De grootte van een meal of de ingrediënten zeggen niet altijd iets of je bulkt of cut toch..?
Als iedereen zou leren om gewoon in eigenIk snap dit soort reacties van jou nooit. Of je deze maaltijd nou 10x eet, of in 1x een grote maaltijd maakt toch geen reet uit? Weet jij wat ik de rest van de dag nog meer eet dan? De grootte van een meal of de ingrediënten zeggen niet altijd iets of je bulkt of cut toch..?
Vooral sommigen jaAls iedereen zou leren om gewoon in eigenboezembord te kijken, dan is er geen enkel probleem...
Laat het smaken!

Haha in elk geval beach proofahh zoo, dus volgende zomer ben je een mooie jonghu?![]()

Groentjes heb ik gespaard voor nuDe groentjes had je natuurlijk meteen opgegeten, jij snoeperd!

Is dat curry op de sla?
Veganburger voor jou op je broodje?
Bitterballen waren van mij.