Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Chocomel is het lekkerste drankje als ik na een nacht feesten weer in de bus komdrool:

Chocomel is het lekkerste drankje als ik na een nacht feesten weer in de bus komdrool:
Dan wel (maar das anders dan ziek zijn). Vroeger na het stappen gingen we altijd even bij de Mac een XXL menu scoren (pre-kapsalon tijdperk). Mooie was dat het dan zondagochtend 05:00 uur bij de Mac aan de Coolsingel spitsuur was. Alle kassa's open, dikke wachtrij, geen vrij tafeltje meer twee verdiepingen hoog.

WP_20191030_22_33_14_Pro.jpg

Dan wel (maar das anders dan ziek zijn). Vroeger na het stappen gingen we altijd even bij de Mac een XXL menu scoren (pre-kapsalon tijdperk). Mooie was dat het dan zondagochtend 05:00 uur bij de Mac aan de Coolsingel spitsuur was. Alle kassa's open, dikke wachtrij, geen vrij tafeltje meer twee verdiepingen hoog.
is het nog steeds hoor.... 2 of 3 weken geleden wilde ik na uitgaan er nog even langs gaan (normaal ga ik niet op zaterdagavond) en als ik in de rij wilde gaan staan stond ik buiten :o
Ben maar gewoon naar huis gegaan:roflol:

Haha goeie, de laatste 2x Q-Base was ik echter bijna 24 uur van huis, helaas is er denk ik geen een koeltas die daar tegen bestand is :p
Je zou je verbazen. Op defqon overleefde mijn koeltas het 16 uur in een auto die de hele tijd in de brandende zon stond met 35 graden.

Terug
Naar boven