- Waardering
- 10.269
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Verklaar u nader?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
millennials... Dit is waarom jullie geen huizen kunnen kopen!!Ontbijt, geroosterde boterham met avocado nog even prakken en een eitje
Het ging mij om dit artikel dat zegt dat als je geen avocado op toast zou eten je een huis zou kunnen betalen. Het was niet serieus bedoeld hoorEuh... ik ben bijna 40 dus geen millenial en woon toch echt in een vrijstaand huis. Boodschappen budget is inderdaad hoog maar kwestie van prioriteiten stellen en keuzes maken. Ik geef weinig om uiterlijk vertoon zoals kleding schoenen en gadgets etc.

Tjonge jonge jonge... Vrouwen hé.. Ik ben 24/7 vrij
@Kathlinoo nietTjonge jonge jonge... Vrouwen hé.. Ik sta 24/7 open
Tjonge jonge jonge... Vrouwen hé.. Ik sta 24/7 open

ik eet pertang geen chinees ofzo dus zo erg kan het niet zijnIk weet het, wellicht ruiken ze dat en kan je beter af en toe even dicht gaan....![]()
ik eet pertang geen chinees ofzo dus zo erg kan het niet zijn

oke ik moet iets bekennen. sorry manHad mijn collega dat ook maar niet gedaan waar ik vandaag dienst me had.... Niet te raggen bij tijde die gast... Ben er nog steeds van aan het bijkomen![]()
Het kindje had het te druk met de Sint vandaag, ben maar alleen geweest.
wow echt niet. jij wou een cadeautje van de sint maarja, nu zal ik ze zelf maar laten insteken.Het kindje had het te druk met de Sint vandaag, ben maar alleen geweest.