- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Lage bloeddruk?Misselijk en duizelig al heel de dag, is morgen wel weer over en kan ik vreten met Kerst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lage bloeddruk?Misselijk en duizelig al heel de dag, is morgen wel weer over en kan ik vreten met Kerst.
Gebeurd wel vaker bij vrouwen. Miss tampondag.
Nee. M'n hersenen die weer eens vervelend doen.
beterschap!
Wij zijn allemaal jong en broke geweest lieve meid. Hoef jij je niet om te schamen.Dankjewel beiden
Is overigs geen big deal ofzo, normale gang van zaken. Maar wou mij al verantwoorden waarom ik weeral pasta aan het eten ben voordat ik weer opmerkingen ging krijgen
Je hoeft je echt aan niemand hier te verantwoorden hoor!! nice avatarDankjewel beiden
Is overigs geen big deal ofzo, normale gang van zaken. Maar wou mij al verantwoorden waarom ik weeral pasta aan het eten ben voordat ik weer opmerkingen ging krijgen
en granaatappel?

Geld zat dieJe hoeft je echt aan niemand hier te verantwoorden hoor!! nice avatar
In dat geval; sugardaddy?Wij zijn allemaal jong en broke geweest lieve meid. Hoef jij je niet om te schamen.
Ik ben zelf broke helaas. Voor financiering kan je bij Bosco terecht.
Is mijn maandelijkse bijdrage niet genoeg?

Is er een Premium snap dan? IN
Nee

en granaatappel?
ik krijg zoveel gas van spruiten, zware kost .....voor mij![]()

Jep en bacon en geitenkaas. En dan nog een dressing van appelazijn, honing en chilivlokken.en granaatappel?
ik krijg zoveel gas van spruiten, zware kost .....voor mij![]()
Beterschap

Hahhaha... hier was het toen gewoon witte bonen in tomatensaus en bruine bonen uit blik. Prima als maaltijd en geen afwasWij zijn allemaal jong en broke geweest lieve meid. Hoef jij je niet om te schamen.

zijn die shakes van onze sponsor? is wel persoonlijk natuurlijk dat ruften of waarschijnlijk slechte kwaliteit eiwitJep en bacon en geitenkaas. En dan nog een dressing van appelazijn, honing en chilivlokken.
Ik ruft sowieso de hele dag door van al die eiwitshakes.