AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Volgens mijn fitbit is er ruimte voor een royale avondsnack. Volgens mijn eetmeter niet....Ben al ver over de 1600 calorien heen.
Toch ga ik voor de gehaktbal want ik heb honger.
Cutten is niet mijn sterkste punt ben ik nu al achter :rolleyes:

Eet smakelijk en geniet er van

Volgens mijn fitbit is er ruimte voor een royale avondsnack. Volgens mijn eetmeter niet....Ben al ver over de 1600 calorien heen.
Smakelijk, maar hoezo is je slaapdoel maar 6 uur?! :eek!:

1600 kcal is ook niet veel. Soms moet je gewoon even genieten, het leven moet ook leuk blijven. :)

Komkommer met kaas plus visje uit de airfryer
IMG-20200109-WA0023.jpeg

Smakelijk, maar hoezo is je slaapdoel maar 6 uur?! :eek!:
Ik slaap gemiddeld 4 a 5 uur per nacht en voel me daar fit bij. Ik word dan uitgerust wakker zonder wekker. Ga meestal om 1 uur naar boven slaap dan rond half 2 en wordt om 6 u wakker.
Maar omdat iedereen altijd hamert op 8 uur slaap wil ik proberen het dus op te rekken naar 6 uur, tot op heden zonder succes overigens

1600 kcal is ook niet veel. Soms moet je gewoon even genieten, het leven moet ook leuk blijven. :)
Née 1600 is weinig maar als ik de beruchte excelsheet invul komt mijn onderhoud incl beweging op 1800 calorien uit. Dus ja ik moet toch wat.....
Bovendien lijkt mijn weegschaal de excelsheet meer gelijk te geven dan de fitbit.

• Like
Waarderingen: BB_
Née 1600 is weinig maar als ik de beruchte excelsheet invul komt mijn onderhoud incl beweging op 1800 calorien uit. Dus ja ik moet toch wat...,

1600 is nog best netjes voor een vrouw volgens mij... Mijn vriendin is ook aan het cutten momenteel en zit krap op 1400 en valt dan maar heel langzaam af. En als ik naar andere vrouwen rond de 1.60 kijk op dit forum zie ik meer van die erbarmelijke getallen voorbij komen. Dus volgens mij doe je het erg netjes met 1600 Kcal :p

Ik weet het ik mag eigenlijk niet klagen. Ik heb ook diep respect voor de dames die zo Lang op 1400 calorien leven. Eigenlijk moet ik 1300 calorien eten als ik echt wil cutten maar dan Ben ik bang dat binnen no time scheidingspapieren onder mijn neus krijg. Daarom maar een calorien tekort van 200 . Ik word niet gezellig van weinig eten. Ik woog niet voor niets jarenlang 130 kilo.
Maar de gehaktbal was heerlijk, hongergevoel is nu weg

Ik slaap gemiddeld 4 a 5 uur per nacht en voel me daar fit bij. Ik word dan uitgerust wakker zonder wekker. Ga meestal om 1 uur naar boven slaap dan rond half 2 en wordt om 6 u wakker.
Maar omdat iedereen altijd hamert op 8 uur slaap wil ik proberen het dus op te rekken naar 6 uur, tot op heden zonder succes overigens
En dat doe je al jaren? Best knap, en eigenlijk ook wel handig als je op zo weinig slaap gewoon normaal kan functioneren.

Ik weet het ik mag eigenlijk niet klagen. Ik heb ook diep respect voor de dames die zo Lang op 1400 calorien leven. Eigenlijk moet ik 1300 calorien eten als ik echt wil cutten maar dan Ben ik bang dat binnen no time scheidingspapieren onder mijn neus krijg. Daarom maar een calorien tekort van 200 . Ik word niet gezellig van weinig eten. Ik woog niet voor niets jarenlang 130 kilo.
Maar de gehaktbal was heerlijk, hongergevoel is nu weg
Respect voor de weg die je hebt bewandeld.

En dat doe je al jaren? Best knap, en eigenlijk ook wel handig als je op zo weinig slaap gewoon normaal kan functioneren.
Ben bang dat het een familie trekje is mijn moeder slaapt ook maar 3 a4 uur per nacht. Vroeger toen ik nog alcohol dronk kon ik wel langer slapen. Maar de laatste 6 jaar dus niet meer. Echt handig is het niet want je kunt dus nooit gezellig samen uit slapen. Meestal ga ik in het weekend eerst 1,5 u wandelen, dan douchen en kruip dan terug in bed zodat we toch samen kunnen ontbijten.

Da's wel lief.

Terug
Naar boven